Slušate: Muzika bez prekida

Pesma: U Škripcu - Izgleda Da Nismo Sami

Muzika bez prekida
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. U Škripcu - Izgleda Da Nismo Sami
    2. Sergej Ćetković - Ne zaboravi
    3. Moby Dick - Nema nas više
    4. Neki To Vole Vruće - Kakva noć
    5. Zdravko Čolić - Tebe Cuvam Za Kraj
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Boško Jakovljević - Sreda - Mojih 50
    2. 11. Avgust - 1 - Dodir noći
    3. 11. Avgust - 2 - Dodir noći
    4. 11. Avgust - 3 - Dodir noći
    5. Boško Jakovljević - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Potaž od pečuraka Potaž od pečuraka

    Potaž se vrlo lako i brzo priprema a odličnog je ukusa. Sasvim dovoljno da se nađe na vašoj trpezi!

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja Mali trikovi za rashlađenje i zamračenje potkrovlja

    Kako regulisati temperaturu u potkrovlju? Koliko nam zaista smeta kada je u prostoru pretoplo? Da li je bolje spavati u zatamnjenim ili osunčanim prostorijama? Danas sa vama delimo par zanimljivih činjenica, do kojih je VELUX došao dugogodišnjim istraživanjima o tome kako poboljšati kvalitet života u potkrovlju.

    Napravite sami sredstvo za pranje prozora Napravite sami sredstvo za pranje prozora

    Pranje prozora ne ubraja se među omiljene poslove u domaćinstvu, a ukoliko želite sa pospešite vaš budžet, oprobajte se u korišćenju sredstva za čišćenje koje možete napraviti kod kuće.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.77 117.59 118.42
    CHF 108.53 109.30 110.06
    USD 98.92 99.61 100.31
  • Povezani članci
  • Digital Day 2017

    Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2017, održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv Connected Shopper, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.




    11-05-2017 | 11:26 | Autor/Izvor: Naxi media/Digital Day 2017

    Foto: Digital Day 2017 promo plakat

     

    Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja, u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati eminentni stručnjaci iz zemlje i regiona.

    Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazine The Economist i i mnogi drugi.

    Katarzyna Paliwoda, partner za retail i FMCG klijente, kompanije Facebook za region Centralne i Istočne Evrope, jedan je od glavnih govornika na ovogodišnjoj konferenciji. Bogato iskustvo u Facebook-u, samo je nastavak njene uspešne dugogodišnje karijere u kompaniji Procter & Gamble, u kojoj se Katarzyna najviše bavila brend menadžmentom.

    Na ovogodišnjoj konferenciji Katarzyna će u svom predavanju akcenat baciti na mobilne komunikacije i navike potrošača na putu od ideje do kupovine samog proizvoda. Velika mobilna revolucija, koja je transformisala svet u poslednjih nekoliko godina imala je ogroman uticaj i na potrošače i njihove navike. Pametni telefon u svačijem džepu je postao najjače oružje za borbu za potrošače. Oglašavanje prilagođeno svakom kupcu ponaosob, bilo da su u pitanju lokalni ili globalni brendovi, pokazao se kao najefikasniji vid reklame. S druge strane društvene mreže, posebno Facebook, su omogućile svima: od proizvođača automobila, do lokalne pekare, da imaju iste šanse da dopru do potencijalnih kupaca, i to je ono što je drastično utiče na definisanje marketing strategije. Takođe, ovaj način reklamiranja omogućio je ciljanje vrlo uske publike, relevantne za konkretan brend ili proizvod. O transformaciji tržišta, koje je uz pomoć društvenih mreža za 5 godina postiglo ono što TV nije mogao za 67 godina, ali i o mobilnoj strategiji oglašavanja možete čuti na njenom predavanju na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day.


    Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

  • Pročitajte i...
    Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama

    Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.

    Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a? Digital Day 2019: Kako verujete panelistima Digital Day-a?

    Konferencija se ove godine održava pod sloganom How do you trust?, terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje.

    Počeo treći Play Media Day u Banjaluci Počeo treći Play Media Day u Banjaluci

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.

    Nil Donald Volš u Beogradu Seminar Nil Donald Volša: Gost Siniša Ubović

    Još samo dve nedelje ostalo je do seminara Nil Donald Volša u Beogradu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: