Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Nina Badrić - Sanjam Da Smo Skupa Mi

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Nina Badrić - Sanjam Da Smo Skupa Mi
    2. Bijelo dugme - Da te bogdo ne volim
    3. Neverne Bebe - Tu Kraj Nas
    4. Viktorija - Arija
    5. Aerodrom - Obicna ljubavna pesma
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Pisarović - Petak - Mojih 50
    2. 18. jul - 1 - Dodir noći
    3. 18. jul - 2 - Dodir noći
    4. 18. jul - 3 - Dodir noći
    5. Vesna Pisarović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kremasti kolač sa višnjama Kremasti kolač sa višnjama

    Ovaj kolač će vas momentalno osvežiti i oduševiti.

    Testenina sa tikvicama i slaninom Testenina sa tikvicama i slaninom

    Ako nemate danas ideju za pripremu ručka, nemate previše vremena i sve vam je dosadilo, probajte ovaj jednostavni recept koji će vas oduševiti.

  • Zdravlje
    Četiri korisna saveta da zaustavite svrab nakon što vas komarac ujede! Četiri korisna saveta da zaustavite svrab nakon što vas komarac ujede!

    Kada vas komarac ujede, za sobom ostavi malo pljuvačke koja sadrži proteine koje vaše telo registruje kao neželjene uljeze. Vaš imuni sistem oslobađa histamine, jedinjenja koja izazivaju svrab, upalu i oticanje, a sve ovo rezultira ogromnom nervozom.

    Simptomi koji ukazuju na dehidraciju: Obratite pažnju tokom letnjih dana! Simptomi koji ukazuju na dehidraciju: Obratite pažnju tokom letnjih dana!

    Dehidracija se dešava kada vaše telo nema toliko tečnosti koliko mu je potrebno. To znači da vaše telo ne može pravilno da funkcioniše, a uobičajeni uzroci uključuju znojenje, dijareju i povraćanje.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Sicilija: Čarobno letovanje u Italiji! Sicilija: Čarobno letovanje u Italiji!

    Sicilija, najveće ostrvo u Sredozemnom moru, pravi je dragulj Italije. Ovaj prelepi region, sa glavnim gradom Palermom, nudi bogatu istoriju, impresivne prirodne lepote, izuzetnu gastronomiju i predivne plaže.

    Kopenhagen nagrađuje turiste, ali jedan uslov morate da ispunite! Kopenhagen nagrađuje turiste, ali jedan uslov morate da ispunite!

    Dok se drugi gradovi trude da regulišu, odnosno ograniče broj turista, vlasti Kopenhagena odlučile su da turiste nagrade besplatnim pićima i skijanjem na vodi – ali samo ako se ponašaju pristojno i ne zagađuju okolinu.

  • Preporučujemo
    Saveti koji će pomoći da vam paradajz danima ostane svež i sočan Saveti koji će pomoći da vam paradajz danima ostane svež i sočan

    Paradajz zaista može da ostane svež danima, pa čak i nedeljama, ako nije previše mekan i zreo. Međutim, veoma je važno da obratite pažnju na način na koji skladištite paradjz, jer postoji jedno mesto koje nikako nije povoljno.

    Koliko bi često trebalo da usisavate dušeke u kući? Koliko bi često trebalo da usisavate dušeke u kući?

    Verovatno svakodnevno usisavate podove i nameštaj, dok jednu stvar možda često preskačete. Reč je naravno o dušeku, za koji se često ispostavi da je leglo prašine i alergena (pored grinja ), a koji bi svakako trebalo redovnije da čistite.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.24 117.06 117.88
    CHF 120.00 120.85 121.70
    USD 106.76 107.51 108.26
  • Povezani članci
  • Ako želite definisane mišiće ovo je hrana koju treba da izbegavate

    Određene namirnice mogu da pomognu u stimulaciji rasta mišića, dok druge mogu negativno da utiču na vaš rad i trud. Ako već praktikujete određene treninge i težite mišićnoj definiciji, obratite pažnju na hranu koju unosite.




    31-05-2024 | 10:38 | Autor/Izvor: Naxi media, Eat This Not That

    Foto: Bigstock, pressmaster


    Mišići se, naime, stvaraju u kuhinji. Ispostavilo se da vaša dijeta može poboljšati ili prekinuti vaš napredak, a postoje neke od najgorih namirnica za vaše mišiće koje bi trebalo da izbegavate ako želite da vidite poboljšanje, prenosi Eat This Not That.


    "Vaša ishrana igra ključnu ulogu u podržavanju rasta mišića, pošto hranljive materije koje unosite obezbeđuju gradivne blokove i energiju potrebnu za razvoj i popravku mišićnog tkiva. Određene namirnice mogu pomoći u promovisanju rasta mišića, dok ga druge mogu inhibirati", kaže Džordan Hil, dijetetičar. Navedene namirnice mogu negativno da utiču na rast mišića i zdravlje, ali se ipak mogu uključiti u uravnoteženu ishranu. Važno je da ne preterujete.

    Hladni, masni sendviči: Sendviči napravljeni sa masnim komadima svinjetine imaju visok sadržaj zasićenih masti i mogu doprineti oštećenju mišića. Umesto da slažete sendvič sa šunkom i sirom, izaberite nemasno meso kao što su sveža pileća ili ćureća prsa i uparite sendvič sa salatom ili povrćem na žaru.

    Smrznuta pica: Jedno parče smrznute pice koštaće vas oko devet grama zasićenih masti, što je skoro polovina vašeg dnevnog unosa, a verovatno ćete pojesti više od jednog parčeta. Konzumiranje previše zasićenih masti može izazvati upalu, što može ometati oporavak nakon teretane. Pored toga, mnoge smrznute pice sadrže mnogo dodatog šećera, uglavnom iz sosa, što je još jedan hranljivi sastojak koji bi trebalo ograničiti da biste izgradili mišiće.

    Slatke pite, kolači, keks: „Prekomerni unos slatkiša, kolača i keksa bez uravnotežene i hranljive ishrane može negativno uticati na rast i održavanje mišića“, kaže Hil. Visok unos šećera povezan je sa insulinskom rezistencijom i upalom, što može ometati metabolizam proteina i oporavak mišića. Isto pravilo važi i za slatkiše poput bombona, lizalica itd. Ne morate potpuno izbaciti slatkiše iz menija, samo ograničite broj slatkiša u kojima uživate.

    Pomfrit: Pomfrit je visoko obrađen i bogat je zasićenim mastima — kombinacija koja može doprineti povećanju telesne težine i izazvati lošu vrstu upale koja može ometati oporavak i rast mišića. Naravno, povremeno možete da priuštite i malu porciju pomfrita.

    Pohovana piletina: Kao i pomfrit, pržena piletina ima visok sadržaj zasićenih masti i kalorija. Konzumiranje previše kalorija iz pržene hrane može dovesti do viška masnog tkiva, a ne mišićne mase. Takođe, pržena piletina ima malo esencijalnih hranljivih materija u poređenju sa drugim izvorima proteina koji podržavaju rast mišića. Ako želite da izgradite mišiće, mnogo bolji izbor su pečena ili pečena pileća prsa.

    Gazirani sokovi: Napici zaslađeni šećerom kao što su gazirani sokovi vodeći su izvor dodatog šećera u našoj ishrani. „Prekomerna potrošnja šećera i dodatih šećera, posebno u slatkim pićima, može dovesti do povećanja telesne težine i insulinske rezistencije“, kaže Hil, dodajući da insulinska rezistencija smanjuje sposobnost tela da efikasno koristi ugljene hidrate, što može uticati na nivo energije tokom vežbanja i isporuku hranljivih materija do mišića.

    Alkohol: Ako samo smanjitevaš unos alkohola, to će učiniti čuda za vaše mišiće. „Alkohol može poremetiti sintezu proteina, poremetiti apsorpciju hranljivih materija i smanjiti testosteron, koji je hormon važan za razvoj mišića“, kaže Hil.

  • Pročitajte i...
    Komarac Četiri korisna saveta da zaustavite svrab nakon što vas komarac ujede!

    Kada vas komarac ujede, za sobom ostavi malo pljuvačke koja sadrži proteine koje vaše telo registruje kao neželjene uljeze. Vaš imuni sistem oslobađa histamine, jedinjenja koja izazivaju svrab, upalu i oticanje, a sve ovo rezultira ogromnom nervozom.

    testenine Testenina sa tikvicama i slaninom

    Ako nemate danas ideju za pripremu ručka, nemate previše vremena i sve vam je dosadilo, probajte ovaj jednostavni recept koji će vas oduševiti.

    Dehidracija Simptomi koji ukazuju na dehidraciju: Obratite pažnju tokom letnjih dana!

    Dehidracija se dešava kada vaše telo nema toliko tečnosti koliko mu je potrebno. To znači da vaše telo ne može pravilno da funkcioniše, a uobičajeni uzroci uključuju znojenje, dijareju i povraćanje.

    Hleb Proverite da li ste stvarno razvili intoleranciju na gluten!

    Gluten je sastavni deo mnogih ukusnih jela, ali može da se nađe i u nekim specifičnim jelima za koje nikada ne biste pomislili da sadrže gluten. Sada smo svesni da zaista postoje ljudi koje ne reaguju dobro nakon konzumacije glutena, ali ima i mnogo onih koji samo sumnjaju na intoleranciju i nisu sigurni da li je pravo vreme da se obrate lekaru.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: