Slušate: Dodir noći

Pesma: Hari Mata Hari - Ne zaboravi

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Hari Mata Hari - Ne zaboravi
    2. Toše Proeski - Nasloni glavu na moje rame
    3. Tanja Banjanin - Ja činim sve
    4. Valentino - Ne Ne Boj Se
    5. Zana - Majstor za poljupce
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Miona Marković - Utorak - Mojih 50
    2. 20. januar - 1 - Dodir noći
    3. 20. januar - 2 - Dodir noći
    4. 20. januar - 3 - Dodir noći
    5. Miona Marković - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaća božićna česnica Domaća božićna česnica

    Ova vrsta obrednog hleba vezuje se za obeležavanje Božića, a mesi se na Badnje veče ili na Božićno jutro. Posebnost ovog hleba nije samo u pripremi, već i simboličnom značenju koje nosi. Ne zaboravite da, prema starom običaju, u česnicu stavite novčić, a onoga koji u česnici pronađe novčić, očekuje prosperitetna godina.

    Neodoljivi novogodišnji slatkiši Neodoljivi novogodišnji slatkiši

    Ukoliko uživate u prazničnoj atmosferi, a uz to ste ljubitelj poslastica, u narednom videu možete videti neke od ideja na koje sve načine možete napraviti neodoljive praznične poslastice.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.57 118.39
    CHF 108.67 109.43 110.20
    USD 105.20 105.94 106.69
  • Povezani članci
  • WEEKEND 2018: Digitalne platforme nekad i danas

    Štampani mediji nekada su na svojim internet portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju sopstvene forme, te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije.




    20-08-2018 | 12:41 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-StockPhoto30


    Digitalni mediji, kao sredstvo informisanja  i edukacije, počeli su pažljivo da balansiraju produkciju sopstvenog sadržaja poput analiza i kolumni, te brzih vesti koje čitaoci očekuju na portalu. No, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaći kvalitetne teme i podići njihovu čitanost, a s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vest.

    Više nije isto ni uređivanje naslovnih strama internet portala koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacije na naslovnici svaki put kad poseti portal. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetak na nekoliko stotina tekstova dnevno.

    Uz sve veću produkciju sadržaja, vidljiv je i porast konzumacije te zadržavanja na internet portalima. U poslednjih deset godina, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vreme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 posto na mesečnom nivou.


    Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“ Weekend Media Festival okupiće predstavnike ključnih medija kako bi nam pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu.

    Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. septembra, kao i uvek u bivšoj tvornici duvana u Rovinju, a partneri festivala ove su godine Francuska i Nemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regionu predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

    Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.

  • Pročitajte i...
    Predstavljen program 12. Weekend Media Festivala Predstavljen program 12. Weekend Media Festivala

    Više od 150 predavača i panelista, pet paralelnih dvorana i prvi Weekend Masterclass u Grand Park Hotelu Rovinj u tri dana bogatog festivala kog programa obeležiće 12. izdanje najvećeg komunikacijskog festivala u regionu. Na Weekend Media Festivalu u Rovinju koji se, od 19. do 22. septembra, održava pod pokroviteljstvom Adris grupe, očekuje se preko 5000 učesnika iz svih zemalja regiona.

    rovinj-naxi Weekend Media Festival: Emituje li radio stalno istu muziku?

    Formatirani radio često se doživljava kao bauk i neprijatelj svake kreativnosti, iako su takve radijske stanice u pravilu pri vrhovima liste slušanosti. Većina uspešnih radija na tržištu ima između 240 i 800 pesama u rotaciji, iako su im fonoteke višestruko bogatije. Zašto je tako – moći ćemo saznati na interaktivnoj radionici “Ed Sheeran vs. Petar Grašo” u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: