Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Crvena jabuka - Bezi Kiso S' Prozora

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Crvena jabuka - Bezi Kiso S' Prozora
    2. Crvena jabuka - Bacila je sve niz rijeku
    3. Alisa - Sanja
    4. Alisa - U senci divljeg kestena
    5. Bojan Marović - Vise te nema
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Nikola Demonja - Petak - Mojih 50
    2. 16. januar - 1 - Dodir noći
    3. 16. januar - 2 - Dodir noći
    4. 16. januar - 3 - Dodir noći
    5. Nikola Demonja - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaća božićna česnica Domaća božićna česnica

    Ova vrsta obrednog hleba vezuje se za obeležavanje Božića, a mesi se na Badnje veče ili na Božićno jutro. Posebnost ovog hleba nije samo u pripremi, već i simboličnom značenju koje nosi. Ne zaboravite da, prema starom običaju, u česnicu stavite novčić, a onoga koji u česnici pronađe novčić, očekuje prosperitetna godina.

    Neodoljivi novogodišnji slatkiši Neodoljivi novogodišnji slatkiši

    Ukoliko uživate u prazničnoj atmosferi, a uz to ste ljubitelj poslastica, u narednom videu možete videti neke od ideja na koje sve načine možete napraviti neodoljive praznične poslastice.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.73 117.56 118.38
    CHF 108.58 109.35 110.11
    USD 104.83 105.57 106.30
  • Povezani članci
  • Jean - Claude Biver: Švajcarski satovi stvoreni su da traju večno!

    12. Weekend Media Festival




    12-08-2019 | 10:44 | Autor/Izvor: naxi media

    Foto: Naxi media


    Najznačajniji biznismen i ikona u industriji luksuznih brendova, čovek zaslužan za globalni uspeh poznatih brendova kao što su TAG Heuer i Hublot, Jean-Claude Biver održaće ekskluzivno predavanje u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj u četvrtak, 19. septembra.

    Weekend Masterclass novi je format predavanja na najvećem regionalnom festivalu komunikacija koji će se održati od 19. do 22. septembra u Rovinju. Ovaj veliki marketinški stručnjak koji je prvi uklopio luksuzni brend u svet fudbala govoriće o tome kako je gotovo preko noći uspeo od relativno mladih modnih kompanija napraviti luksuzne brendove koji su danas stvar prestiža i čije proizvode svi žele u svojoj privatnoj kolekciji. U intervjuu otkriva kako je izgledao proces oživljavanja Hublota, što danas prodaje luksuzne proizvode i kakvu im budućnost predviđa.

    Verujem da se pojam luksuznih brendova menjao tokom proteklih decenija. Šta je po Vama nekad bila karakteristika luksuznih brendova, a šta danas?
    Pre 45 godina većina je brendova bila u rukama porodice, sada ih većina, osim dve ili tri, pripada grupacijama. To je vrlo velika i važna promena.

    Što mislite koji je razlog zbog kojeg su mehanički satovi ponovno dobili na popularnosti?
    Danas se u svetu tehnologije i prolaznosti ljudi pokušavaju povezati s "večnošću", a umetnost izrade satova je poput drugih umetnosti koje je obeležila upravo večnost.

    Zašto ste verovali da će mehanički satovi preživeti i biti profitabilni?
    Jer sam znao bolje od drugih da mehanički sat pripada umetnosti i da umetnost nikada neće zastareti. Bog, umetnost i ljubav su večni!

    Možete li nam objasniti proces ponovnog oživljavanja Hublota?
    Sve je počelo kada smo pronašli i definisali poruku brenda. Pre mog vremena Hublot je bio samo proizvod. Ono što smo moj tim i ja napravili je to da smo Hublotu dali jasnu poruku i jednom kad smo je pronašli i definisali, stigao je uspeh.

    Prvi ste uklopili luksuzni brend u svet fudbala i automobilskih trka. Kako se rodila takva ideja?
    Prvi sam uočio promenu percepcije među novom generacijom koja me, među ostalim, usmerila i prema fudbalu.

    Šta danas prodaje luksuzan proizvod, koji su to kriterijumi po Vama?
    Umetnost, kvalitet, ekskluzivnost, prestiž i naravno VEČNOST.

    Kakvu budućnost predviđate luksuznim satovima i švajcarskim brendovima?
    Švajcarski visoko kvalitetni brendovi satova proizvode satove koji su stvoreni da traju večno.

    Kako danas ljudi kupuju, koji su to kriterijumi odabira u odnosu na period od pre 20-30 godina?
    Ljudi su sve manje verni brendu, a sve su više pod uticajem trendova ili mode.

    Koji model sata možemo najčešće videti na Vašoj ruci?
    To je uvek moj Hublot Bigger Bang Tourbillon Chronograph All Black.

    Jedan ste od predavača na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu. Na čemu će biti fokus Vašeg predavanja?
    Govoriću o preduzetništvu i razvoju luksuznih brendova u doba tehnologije.

  • Pročitajte i...
    Predstavljen program 12. Weekend Media Festivala Predstavljen program 12. Weekend Media Festivala

    Više od 150 predavača i panelista, pet paralelnih dvorana i prvi Weekend Masterclass u Grand Park Hotelu Rovinj u tri dana bogatog festivala kog programa obeležiće 12. izdanje najvećeg komunikacijskog festivala u regionu. Na Weekend Media Festivalu u Rovinju koji se, od 19. do 22. septembra, održava pod pokroviteljstvom Adris grupe, očekuje se preko 5000 učesnika iz svih zemalja regiona.

    rovinj-naxi Weekend Media Festival: Emituje li radio stalno istu muziku?

    Formatirani radio često se doživljava kao bauk i neprijatelj svake kreativnosti, iako su takve radijske stanice u pravilu pri vrhovima liste slušanosti. Većina uspešnih radija na tržištu ima između 240 i 800 pesama u rotaciji, iako su im fonoteke višestruko bogatije. Zašto je tako – moći ćemo saznati na interaktivnoj radionici “Ed Sheeran vs. Petar Grašo” u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju.

    Prvo veliko istraživanje u saradnji sa agencijom Ipsos Prvo veliko istraživanje u saradnji sa agencijom Ipsos

    Ko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici saznajte na Weekend Media Festivalu

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: