-
Poslednjih 5 pesama
- Željko Samardžić - Nije za te
- Prljavo Kazalište - Ma kog me Boga za tebe pitaju
- Bajaga - Jos te volim
- Kemal i Rade - Ni u tvom srcu
- Tony Cetinski - Blago onom ko te ima
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoGvakamole sos
Ovaj sos se izuzetno lako pravi a savršeno ide uz pivo, čips, tortilje i gazirane sokove. Poslužite ga pre glavnog jela uz grickalice ili ga jednostavno pripremite kao posni doručak.
-
ZdravljeNova studija otkriva da svakodnevna konzumacija jagoda može da ublaži depresiju
Istraživači sa Univerziteta u Sinsinatiju tvrde da bi svakodnevna konzumacija jagoda kod ljudi srednjih godina mogla da pomogne u smanjenju rizika od demencije, ali i da ublaži depresiju.
Patite od migrene? Izbegavajte ovu hranu i pićaU zavisnosti od vaših jedinstvenih pokretača, moguće je da vaša ishrana može da doprinese vašim glavoboljama. Različite vrste hrane su povezane sa tupim, oštrim bolom, mučninom i problemima sa vidom zbog migrene.
-
PutovanjaSejšeli: Oaza prirodnih čuda u Indijskom okeanu
Mnogobrojni ljubitelji prirode, egzotike, predivnih plaža i tirkiznog mora sigurno su već posetili Sejšele. Oni koji još uvek nisu imali priliku da vide ovo čarobno mesto u ovom tekstu će samo pronaći dodatne razloge da ga posete.
Izletnički vodič za Prvi Maj; Beograd i okolina BeogradaAko živite u Beogradu, a nemate nikakav plan za praznik koji se bliži, ovaj vodič sigurno može da vam pomogne pri izboru savršene lokacije. S druge strane Beograd, ali i okolina Beograda mogu dosta toga da ponude ako dolazite iz drugog kraja zemlje.
-
PreporučujemoSačuvajte svežinu i hrskavost zelene salate
Da li se i vama desilo da vam zelena salata istruli posle samo dva dana? To će se verovatno desiti ako je ne skladištite pravilno. Uz trik koji vam predstavljamo, a za koji su vam potrebni samo papirni ubrusi salata može da ostane sveža i do pet dana.
Vratite nakitu sjaj: Srebro se najlakše čisti baš ovakoMnogi od nas nakit nose svakodnevno, a čini se da je zaista mali procenat onih koji nakit redovno čiste I održavaju.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.29 117.11 117.93 CHF 119.14 119.98 120.82 USD 108.60 109.37 110.13
-
Stigla je era novog marketinga
Odražana je još jedna Branding Konferencija u Sarajevu.
04-06-2018 | 13:55 | Autor/Izvor: Naxi media-Branding Conference PR
Foto: Bigstockphoto/kasto
- Ja sam stvarno sanjar, vizionar. Ja želim da menjam i za mene je promena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promeniti, nego ću promeniti njih, njihovu komunikaciju i njihove brendove na bolje, - izjavila je Vesna Beganović CEO&Founder agencije Via Media, te svojim pozdravom i zvanično otvorila program osme Brending konferencije koja je ove godine zabeležila nove rekorde po posećenosti.
Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte. Ulaskom u Dom mladih, prisutni su uropnili u okean, koji su maestralnim vizualima dočarali organizatori Brending konferencije, te zajedno s preko 500 profesionalaca marketing industrije otkrili nepregledna prostranstva i mogućnosti.
Optimistični smo, pa ćemo reći da su nas svetski stručnjaci koji su s nama podelili svoja iskustva, uverili da je promena na bolje zaista moguća, te da možemo ostaviti otežavajuće okolnosti po strani i već danas krenuti u akciju.
Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, "kralja mobilnih telekomunikacija", Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, "mame" modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog "human to human" marketinga.
Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobednici i dobitnici prestižne nagrade u vrednosti od 10 000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rešenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čoveka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Kan i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.
Od početka do kraja, konferencija je disala i odisala istinskom ljudskošću, jednostavnošću, iskrenošću, pa se zaista u vazduhu mogla osetiti promena. Zato ćemo i ovo saopštenje preoblikovati i skratiti.
-
Pročitajte i...Proslavite rođendan interneta i uštedite i do 560€ za školovanje na InternetAcademy
Dvadeset devetog oktobra 1969. godine u 22:30 u laboratoriji na Univerzitetu u Kaliforniji, prva elektronska poruka poslata je sa jednog kompjutera na drugi. Nije bilo reči o nekom inspirativnom ispisu. I tadašnji programeri su bili pragmatični. Pokušali su da otkucaju reč „login”, ali je sistem pao nakon „o”. Upravo to „lo” je označilo rođenje interneta kakvim ga danas poznajemo, te se stoga svake godine, počev od 2005, na ovaj dan slavi Dan interneta. Datum se obeležava i u Srbiji.
Osma Brending konferencija u SarajevuPored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.
Ambalaže koje slave kreativnostNekada je ambalaža ono što prodaje proizvod i privlači potrošače. Pogledajte kako izgleda kada dozajneri naprave sjajan posao.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: