Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Bajaga - Gde si

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bajaga - Gde si
    2. Tony Cetinski - Kad Zena Zavoli
    3. YU Grupa - Mornar
    4. Jelena Tomašević - Okeani
    5. Bebi Dol - Brazil
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Snežana Bogdanović - Petak - Mojih 50
    2. 21. mart - 1 - Dodir noći
    3. 21. mart - 2 - Dodir noći
    4. 21. mart - 3 - Dodir noći
    5. Snežana Bogdanović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaća baklava Domaća baklava

    Ukusan deset koji će voleti cela porodica.

    Pljeskavice od krompira Pljeskavice od krompira

    Napravite ukusne pljeskavice od krompira.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.12 117.95 118.77
    CHF 103.67 104.41 105.14
    USD 102.93 103.65 104.38
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Stigla je era novog marketinga

    Odražana je još jedna Branding Konferencija u Sarajevu.




    04-06-2018 | 13:55 | Autor/Izvor: Naxi media-Branding Conference PR

    Foto: Bigstockphoto/kasto

     

    - Ja sam stvarno sanjar, vizionar. Ja želim da menjam i za mene je promena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promeniti, nego ću promeniti njih, njihovu komunikaciju i njihove brendove na bolje, - izjavila je Vesna Beganović CEO&Founder agencije Via Media, te svojim pozdravom i zvanično otvorila program osme Brending konferencije koja je ove godine zabeležila nove rekorde po posećenosti.

     

    Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte. Ulaskom u Dom mladih, prisutni su uropnili u okean, koji su maestralnim vizualima dočarali organizatori Brending konferencije, te zajedno s preko 500 profesionalaca marketing industrije otkrili nepregledna prostranstva i mogućnosti.

    Optimistični smo, pa ćemo reći da su nas svetski stručnjaci koji su s nama podelili svoja iskustva, uverili da je promena na bolje zaista moguća, te da možemo ostaviti otežavajuće okolnosti po strani i već danas krenuti u akciju.

    Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, "kralja mobilnih telekomunikacija", Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, "mame" modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog "human to human" marketinga.

    Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobednici i dobitnici prestižne nagrade u vrednosti od 10 000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rešenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čoveka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Kan i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.

    Od početka do kraja, konferencija je disala i odisala istinskom ljudskošću, jednostavnošću, iskrenošću, pa se zaista u vazduhu mogla osetiti promena. Zato ćemo i ovo saopštenje preoblikovati i skratiti.

  • Pročitajte i...
    Osma Brending konferencija u Sarajevu Osma Brending konferencija u Sarajevu

    Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.

    radno-vreme-naxi Ambalaže koje slave kreativnost

    Nekada je ambalaža ono što prodaje proizvod i privlači potrošače. Pogledajte kako izgleda kada dozajneri naprave sjajan posao.

    Forbs objavio listu najboljih zemalja za biznis Forbs objavio listu najboljih zemalja za biznis

    Tradicionalno Forbs je objavio listu zemalja u kojima se isplati ulagati na razliitim poljima, a prvo mesto ove godine zauzela je Danska, dok se Srbija nalazi tek na 83. mestu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: