Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Dobrovoljno Pevacko Drustvo - Cekaj Me

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Dobrovoljno Pevacko Drustvo - Cekaj Me
    2. Atomsko Sklonište - Treba Imat Dusu
    3. Dado Glišić - Disem Al Nisam Ziv
    4. Djordje Balašević - Ljudmila (Noc kad je Tisa nadosla)
    5. Massimo Savic - Neka Ti Plove Brodovi
  • Beograd Uzivo
  • Virtualni sajam
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 16. oktobar - 1 - Dodir noći
    2. 16. oktobar - 2 - Dodir noći
    3. 16. oktobar - 3 - Dodir noći
    4. Čipi - Sreda - Mojih 50
    5. 15. oktobar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pohovane kuglice od pirinča Pohovane kuglice od pirinča

    Priprema ovog jela nije nimalo komplikovana, a može biti sjajna zamena za klasične krokete.

    Pita od bundeve Pita od bundeve

    Jesen ne može proći bez ove poslastice.

  • Kids Fest
  • Pozoriste na Terazijama
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.73 117.56 118.38
    CHF 106.04 106.79 107.54
    USD 105.37 106.12 106.86
  • Povezani članci
  • Osma Brending konferencija u Sarajevu

    Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.




    16-05-2018 | 14:58 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- kasto


    Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.

    Svoja iskustva podelće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing.

    Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.

    Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, učesnici će imati priliku da vide demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.

    Iz Slovenije, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.

    Među učesnicima naći će se i Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.

    Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.

    Brending konferencija održaće se u Sarajevu 1. juna. 

  • Pročitajte i...
    Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama Dan nauke: Konferencija o klimatskim promenama

    Ovogodišnji nacionalni Dan nauke, 10. jul, obeležiće konferencija koju Centar za promociju nauke organizuje u Narodnoj skupštini, a čije su centralne teme klimatske promene, kvalitet vode i vazduha i obnovljivi izvori energije.

    Savremena osnovna škola: Koji tip inteligencije je najrazvijeniji kod vašeg deteta? Savremena osnovna škola: Koji tip inteligencije je najrazvijeniji kod vašeg deteta?

    Savremena osnovna škola nalazi se na Novom Beogradu i svojim edukativnim konceptom čini najsavremeniju osnovnu školu u regionu. U toku je upis nove generacije, a tim povodom, škola je postavila besplatan test za sve buduće prvake, koji ukazuje koji tip inteligencije kod deteta ja najrazvijeniji.

    konferencija-naxi Najbolji svetski kreativci i komunikatori na festivalu #KAKTUS2018

    Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija David&Goliath Los Anđeles, Leavingstone Tbilisi, McCann London, Havas Blockchain Pariz, WINGS Creative Leadership Lab, Ketchum Moskva, Wecollab i We are Social, samo su neki od predavača na četvrtom po redu nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Festival će biti održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, pod sloganom Idea is nothing without execution!.

    rok muzika naxi Održan drugi Rok kamp za devojčice u ovom delu Evrope

    Koncertom nove generacije rokerki u nedelju 1. jula u Sremskim Karlovcima, završeno je drugo izdanje jedinog rok kampa za devojčice u regionu, u organizaciji FEMIXa.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: