Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Tajči - Moj mali je opasan

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tajči - Moj mali je opasan
    2. Frajle - Menjam Dane
    3. Azra - A šta da radim
    4. Gibonni - Libar
    5. Željko Bebek - Mene tjera neki vrag
  • Beograd Uzivo
  • KK Crvena Zvezda
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 21. septembar - 1 - Dodir noći
    2. 21. septembar - 2 - Dodir noći
    3. 21. septembar - 3 - Dodir noći
    4. Vesna Radosavljević - Petak - Mojih 50
    5. 20. septembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Ćufte od šampinjona i ćuretine Ćufte od šampinjona i ćuretine

    Ćuftama pripremljenim na ovakav način uelpšaćete dnevni obrok.

    Ukusna Cezar salata Ukusna Cezar salata

    Cezar je omiljena salata mnogih, a možete je napraviti i u domaćoj radinosti vrlo lako.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.37 118.20 119.02
    CHF 104.11 104.84 105.57
    USD 99.90 100.60 101.31
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Osma Brending konferencija u Sarajevu

    Pored dolaska Karima Rašida, jednog od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, agencija Via Media najavila je još mnogo interesantnih gostiju i tema u okviru ovogodišnje Brending konferencije.




    16-05-2018 | 14:58 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- kasto


    Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.

    Svoja iskustva podelće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing.

    Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.

    Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, učesnici će imati priliku da vide demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.

    Iz Slovenije, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.

    Među učesnicima naći će se i Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.

    Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.

    Brending konferencija održaće se u Sarajevu 1. juna. 

  • Pročitajte i...
    rok muzika naxi Održan drugi Rok kamp za devojčice u ovom delu Evrope

    Koncertom nove generacije rokerki u nedelju 1. jula u Sremskim Karlovcima, završeno je drugo izdanje jedinog rok kampa za devojčice u regionu, u organizaciji FEMIXa.

    konferencija-naxi Stigla je era novog marketinga

    Odražana je još jedna Branding Konferencija u Sarajevu.

    Play Media 03: Sjajan spoj edukacije i zabave Play Media 03: Sjajan spoj edukacije i zabave

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 predstavlja preko 30 svetskih regionalnih i domaćih predavača i panelista, koji će činiti program 08. juna u Muzeju savremene umjetnosti RS u Banjaluci. Tri konferencijska prostora, mnoštvo zona za opuštanje i zabavu, preko trideset partnerskih medija iz celog regiona, kao i više od 500 domaćih i regonalnih posetilaca, pretvoriće Banjaluku na jedan dan u kreativni centar regiona.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: