-
Poslednjih 5 pesama
- Merlin - Skoljka
- Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta
- Tap 011 - Sto dana u mesecu
- Toše Proeski - Ko ti to grize obraze
- Zdravko Čolić - Pusti pusti modu
-
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
-
-
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.69 117.51 118.33 CHF 106.81 107.56 108.32 USD 105.23 105.97 106.71
-
Sniženja tokom Fordovih plavih nedelja
U celoj Fordovoj prodajno-servisnoj mreži u Srbiji generalni uvoznik, Grand Motors, od 20. maja do 3. juna organizuje prodajnu kampanju Blue week, tokom koje će potencijalnim kupcima, po posebnim, atraktivnim uslovima biti ponuđena ograničena količina novih i korišćenih automobila i lakih komercijalnih vozila ove marke, ali i „polovnjaci“ drugih proizvođača.
17-05-2019 | 14:36 | Autor/Izvor: Naxi media-Grand Motors PR
Foto: Grand Motors promo
Svako novo vozilo će, uz nižu cenu – od 300 do svih 1.500 evra (u dinarskoj protivvrednosti), imati i specijalan poklon, Blue week paket, koji čine komplet gumenih patosnica, paket obavezne opreme i potvrda o tehničkoj ispravnosti vozila (što znači da nema potrebe za naknadnim tehničkim pregledom). Kupci korišćenih vozila sa lagera u prodajno-servisnim centrima, bez obzira da li su iz Fordovog ili programa drugih marki, takođe dobijaju besplatan tehnički pregled. Sadašnji vlasnici, koji se odluče da svoj stari Ford zamene novim, dobijaju bonus u vrednosti od 200 evra.
Ovom prodajnom kampanjom su obuhvaćeni najtraženiji Fordovi modeli u Srbiji – Fiesta i Fiesta Active (s cenama nižim od 300 do 1.000 evra), jedna od verzija „najtiražnijeg“ Forda – modela Focus (popust od 1.000 evra), porodično-poslovni Mondeo (po cenama nižim od 600 do 1.500 evra), jedna od verzija velikog MPV-a Galaxy (sniženje 1.000 evra) i kompletna ponuda korišćenih automobila i dostavnjaka iz Fordovog i programa drugih brendova.
Detaljne informacije o svakom od vozila koje će biti ponuđeno u kampanji Blue week kupci će moći da saznaju na sajtu www.ford.rs, počev od 20. maja.
-
Pročitajte i...
2 je uvek bolje u Rajićeva šoping centru
Nakon proslave 2. rođendana i brojnih iznenađenja, Rajićeva šoping centar pripremila je nagradnu igru za svoje kupce naziva 2 je uvek bolje, koja će trajati od 19. oktobra do 17. novembra 2019. godine.
Mango kampanja za jesen/zimu 2019. prikazuje intimnu stranu zajedničkih trenutaka
Španski brend MANGO predstavio je novu kampanju za jesen/zimu 2019. naziva "Zajednički trenuci". Iza atraktivnih fotografija i video materijala stoji čuveni britanski fotograf Glen Luchford, koji je tokom tridesetogodišnje karijere postao jedno od najvećih imena modne fotografije.
Superiorni rezultati pranja uz Gorenje WaveActive mašine za pranje veša
Bilo da u kući imate klince koji uskoro kreću u školu, ili želite da osvežite svoju jesenju odeću, bez sumnje vam je potreban pravi saveznik u održavanju vašeg ormara – neko ko će “prljavi“ deo posla da obavi na efektan, lak i ekološki prihvatljiv način.
Back To School: UŠĆE Shopping Center popusti i sadržaji za školarce
Novi školski ciklus donosi nove uzbudljive avanture, novu dozu nepoznatog i nove prilike za usavršavanje. UŠĆE Shopping Center uoči istog donosi i brojne inovativne sadržaje, ali i naravno najbolje školske popuste u gradu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: