Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Parni Valjak - Moja je pjesma lagana

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Parni Valjak - Moja je pjesma lagana
    2. Leb i Sol - Cukni Vo Drvo
    3. Bijelo dugme - Ružica si bila
    4. Vlado Georgiev - Andjele
    5. Viktorija - Daj, ne pitaj
  • Beograd Uzivo
  • Odeon travel
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žera - Petak - Mojih 50
    2. 15. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 15. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 15. avgust - 3 - Mojih 50
    5. Žera - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Meksička salata Meksička salata

    Povrtna salata koja će zadovoljiti ljubitelje pikantnijih ukusa.

    Pržene banane s medom Pržene banane s medom

    Desert koji se lako priprema, a koji uz kuglu sladoleda od vanile postaje neodoljiv spoj.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.92 117.74 118.57
    CHF 107.55 108.31 109.07
    USD 105.31 106.05 106.80
  • Povezani članci
  • Prolećne fitnes vežbe

    Ukoliko imate volju za vežbanjem, nije vam potrebna teretana, novac ili skupa oprema. Setite se vežbi koje ste praktikovali kao deca u fiskulturnim salama u sklopu školskog časa i iskoristite prolećno vedro vreme kako biste ih primenili. Te vežbe su idealne za svaki tip građe i za svakog ko želi da smrša ili osnaži mišiće.




    09-05-2016 | 13:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-Markin



    Preskakanje užeta

    Vežba koju možete da izvodite bilo gde (i u teretani i u kući) je preskakanje konopca. Ova vežba sagoreva više kalorija u minuti nego bilo koja druga vežba. Uzmite uže za savršeno vežbanje i zabavljanje. Najbolja stvar vezana za ovu vežbu je što je možete izvoditi sa svojom decom.


    Čučnjevi


    Ova moćna vežba pomaže da osnažite mišiće zadnjice, a ujedno ćete sagoreti mnogo kalorija. Da biste istrošili što je moguće više kalorija, čučnjeve izvodite tako što ćete skakati. Možete da ostanete u čučnju a da pri tome u  rukama držite tegove i tako dodatno osnažite mišiće noga. Ukoliko radite čučnjeve redovno, isklesaćete svoje telo u izuzetno brzo vreme.


    Sklekovi


    Na žalost mnogo ljudi izbeava sklekove jer je ova vežba nešto teža za izvođenje. Ali ova vežba može da učini čuda za naše telo. Postoji mnogo različitih vrsti sklekova koje vežbaju različite vrste mišića ruku i ramena. Pokušajte sve vrste sklekova kako vam ova vežba ne bi dosadila. Radite sklekove nekoliko dana nedeljno i vidićete kako će vam ruke dobiti vretenaste i čvrste mišiće.


    Iskorak


    Za definisanje i osnaživanje noga idealna vežba je iskorak. Ova vrsta treninga daje tako dobre rezultate i pomaže pri transformaciji tela. Ovoj vežbi dodajte skokove, iskorake sa doskokom i preskakanje užeta i imaćete trening koji će vas preobraziti. Da biste postigli dobre rezultate, predlažemo vam da pravite seriju od 10 iskoraka sa tri ponjavljanja 3 puta nedeljno.


    Plivanje


    Za ljubitelje plivanja ova vežba neće biti napor, nego zadovoljstvo. Plivanje je efikasan trening koji će vam doneti odlične rezultate. Ono će pomoći da se definišu ali i opuste svi mišići u telu.


    Trčanje


    Trčanje će pomoći da se rešite stresa, izborite sa depresijom, sagorite kalorije i popravite svoje zdravlje. Uživajte u trčanju, pogotovo rano ujutru, i celi dan će vam biti srećan i ispunjen.


    Biciklizam


    Uz pomoć biciklizma ćete se oznojiti, imaćete sjajan kondicioni trening, a uz to ćete osnažiti mišiće noga. Povedite sa sobom prijatelje, partnera, decu i iskombinujte divno druženje i trening.

  • Pročitajte i...
    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

    Poboljšajte rad digestivnog trakta Poboljšajte rad digestivnog trakta

    Nesmetan rad digestivnog trakta je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma. Iako obično ne polažemo dovoljno pažnje na značajnost svakodnevnih navika, one imaju uticaja na rad sistema za varenje. Saznajte na koje sve načine možete unaprediti ove fiziološke procese.

    Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu

    Ukoliko previše vremena provodite u sedećem ili ležećem položaju, počnite da u vašu svakodnevnicu uvrstite i vežbe istezanja, za koje vam neće biti potrebno mnogo vremena, a imaće sjajan učinak na vaše celokupno zdravlje tela.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: