Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Aleksandra Radović - Još danas

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Aleksandra Radović - Još danas
    2. Nina Badrić - Rekao Si
    3. Gibonni - Ne odustajem
    4. Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta
    5. Kaliopi - Vucica
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Milena Radulović - Utorak - Mojih 50
    2. 20. maj - 1 - Dodir noći
    3. 20. maj - 2 - Dodir noći
    4. 20. maj - 3 - Dodir noći
    5. Milena Radulović - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaća krem čorba od šargarepe Domaća krem čorba od šargarepe

    Napravite ukusnu krem čorbu od šargarepe u domaćoj radinosti.

    Piletina u kari sosu Piletina u kari sosu

    Piletina u kombinaciji sa ovim začinom daće neodoljiv obrok.

  • Odeon
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.14 117.97 118.80
    CHF 104.14 104.87 105.61
    USD 105.05 105.79 106.53
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Prolećne fitnes vežbe

    Ukoliko imate volju za vežbanjem, nije vam potrebna teretana, novac ili skupa oprema. Setite se vežbi koje ste praktikovali kao deca u fiskulturnim salama u sklopu školskog časa i iskoristite prolećno vedro vreme kako biste ih primenili. Te vežbe su idealne za svaki tip građe i za svakog ko želi da smrša ili osnaži mišiće.




    09-05-2016 | 13:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-Markin



    Preskakanje užeta

    Vežba koju možete da izvodite bilo gde (i u teretani i u kući) je preskakanje konopca. Ova vežba sagoreva više kalorija u minuti nego bilo koja druga vežba. Uzmite uže za savršeno vežbanje i zabavljanje. Najbolja stvar vezana za ovu vežbu je što je možete izvoditi sa svojom decom.


    Čučnjevi


    Ova moćna vežba pomaže da osnažite mišiće zadnjice, a ujedno ćete sagoreti mnogo kalorija. Da biste istrošili što je moguće više kalorija, čučnjeve izvodite tako što ćete skakati. Možete da ostanete u čučnju a da pri tome u  rukama držite tegove i tako dodatno osnažite mišiće noga. Ukoliko radite čučnjeve redovno, isklesaćete svoje telo u izuzetno brzo vreme.


    Sklekovi


    Na žalost mnogo ljudi izbeava sklekove jer je ova vežba nešto teža za izvođenje. Ali ova vežba može da učini čuda za naše telo. Postoji mnogo različitih vrsti sklekova koje vežbaju različite vrste mišića ruku i ramena. Pokušajte sve vrste sklekova kako vam ova vežba ne bi dosadila. Radite sklekove nekoliko dana nedeljno i vidićete kako će vam ruke dobiti vretenaste i čvrste mišiće.


    Iskorak


    Za definisanje i osnaživanje noga idealna vežba je iskorak. Ova vrsta treninga daje tako dobre rezultate i pomaže pri transformaciji tela. Ovoj vežbi dodajte skokove, iskorake sa doskokom i preskakanje užeta i imaćete trening koji će vas preobraziti. Da biste postigli dobre rezultate, predlažemo vam da pravite seriju od 10 iskoraka sa tri ponjavljanja 3 puta nedeljno.


    Plivanje


    Za ljubitelje plivanja ova vežba neće biti napor, nego zadovoljstvo. Plivanje je efikasan trening koji će vam doneti odlične rezultate. Ono će pomoći da se definišu ali i opuste svi mišići u telu.


    Trčanje


    Trčanje će pomoći da se rešite stresa, izborite sa depresijom, sagorite kalorije i popravite svoje zdravlje. Uživajte u trčanju, pogotovo rano ujutru, i celi dan će vam biti srećan i ispunjen.


    Biciklizam


    Uz pomoć biciklizma ćete se oznojiti, imaćete sjajan kondicioni trening, a uz to ćete osnažiti mišiće noga. Povedite sa sobom prijatelje, partnera, decu i iskombinujte divno druženje i trening.

  • Pročitajte i...
    Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu

    Ukoliko previše vremena provodite u sedećem ili ležećem položaju, počnite da u vašu svakodnevnicu uvrstite i vežbe istezanja, za koje vam neće biti potrebno mnogo vremena, a imaće sjajan učinak na vaše celokupno zdravlje tela.

    Dobra strana kafe Dobra strana kafe

    Kafa je pored čaja, jedno od pića koje se najviše konzumira širom sveta, a evo koje sve benefite po organizam ovo piće može imati.

    Koje navike usporavaju metabolizam Koje navike usporavaju metabolizam

    Usporen metabolizam dovodi do tromosti organizma i povećanja telesne težine. Neke navike u ishrani bitno utiču na metabolizam, pa ukoliko želite da povedete računa o vašoj ishrani i navikama, saznajte na šta je potrebno obratiti pažnju.

    Ukoliko želite miran san, izbegavajte ove navike Ukoliko želite miran san, izbegavajte ove navike

    San je nemerljivo važan za celokupno zdravlje i odmor organizma, a posledice neredovnog i nekvalitenog sna vrlo brzo se odraze na psihički i fizički aspekt.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: