Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Dino Dvornik - Ljubav se zove imenom tvojim

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Dino Dvornik - Ljubav se zove imenom tvojim
    2. Marina Perazić - San za jedan dan
    3. U Škripcu - Sidji Do Reke
    4. Toše Proeski - Srce nije kamen
    5. Valentino - Volim te još
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 5. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 5. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 5. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Ivana Dudić - Četvrtak - Mojih 50
    5. 4. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pizza rolat Pizza rolat

    Ukusan rolat koji će voleti cela porodica.

    Nugat mafini Nugat mafini

    Ukusni mafini koji se lako pripremaju, a predstavljaju sjajan slatki zalogaj.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 106.31 107.06 107.81
    USD 105.06 105.80 106.54
  • Povezani članci
  • Prolećne fitnes vežbe

    Ukoliko imate volju za vežbanjem, nije vam potrebna teretana, novac ili skupa oprema. Setite se vežbi koje ste praktikovali kao deca u fiskulturnim salama u sklopu školskog časa i iskoristite prolećno vedro vreme kako biste ih primenili. Te vežbe su idealne za svaki tip građe i za svakog ko želi da smrša ili osnaži mišiće.




    09-05-2016 | 13:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-Markin



    Preskakanje užeta

    Vežba koju možete da izvodite bilo gde (i u teretani i u kući) je preskakanje konopca. Ova vežba sagoreva više kalorija u minuti nego bilo koja druga vežba. Uzmite uže za savršeno vežbanje i zabavljanje. Najbolja stvar vezana za ovu vežbu je što je možete izvoditi sa svojom decom.


    Čučnjevi


    Ova moćna vežba pomaže da osnažite mišiće zadnjice, a ujedno ćete sagoreti mnogo kalorija. Da biste istrošili što je moguće više kalorija, čučnjeve izvodite tako što ćete skakati. Možete da ostanete u čučnju a da pri tome u  rukama držite tegove i tako dodatno osnažite mišiće noga. Ukoliko radite čučnjeve redovno, isklesaćete svoje telo u izuzetno brzo vreme.


    Sklekovi


    Na žalost mnogo ljudi izbeava sklekove jer je ova vežba nešto teža za izvođenje. Ali ova vežba može da učini čuda za naše telo. Postoji mnogo različitih vrsti sklekova koje vežbaju različite vrste mišića ruku i ramena. Pokušajte sve vrste sklekova kako vam ova vežba ne bi dosadila. Radite sklekove nekoliko dana nedeljno i vidićete kako će vam ruke dobiti vretenaste i čvrste mišiće.


    Iskorak


    Za definisanje i osnaživanje noga idealna vežba je iskorak. Ova vrsta treninga daje tako dobre rezultate i pomaže pri transformaciji tela. Ovoj vežbi dodajte skokove, iskorake sa doskokom i preskakanje užeta i imaćete trening koji će vas preobraziti. Da biste postigli dobre rezultate, predlažemo vam da pravite seriju od 10 iskoraka sa tri ponjavljanja 3 puta nedeljno.


    Plivanje


    Za ljubitelje plivanja ova vežba neće biti napor, nego zadovoljstvo. Plivanje je efikasan trening koji će vam doneti odlične rezultate. Ono će pomoći da se definišu ali i opuste svi mišići u telu.


    Trčanje


    Trčanje će pomoći da se rešite stresa, izborite sa depresijom, sagorite kalorije i popravite svoje zdravlje. Uživajte u trčanju, pogotovo rano ujutru, i celi dan će vam biti srećan i ispunjen.


    Biciklizam


    Uz pomoć biciklizma ćete se oznojiti, imaćete sjajan kondicioni trening, a uz to ćete osnažiti mišiće noga. Povedite sa sobom prijatelje, partnera, decu i iskombinujte divno druženje i trening.

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

    Poboljšajte rad digestivnog trakta Poboljšajte rad digestivnog trakta

    Nesmetan rad digestivnog trakta je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma. Iako obično ne polažemo dovoljno pažnje na značajnost svakodnevnih navika, one imaju uticaja na rad sistema za varenje. Saznajte na koje sve načine možete unaprediti ove fiziološke procese.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: