Slušate: Dodir noći

Pesma: Bajaga - Plavi safir

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bajaga - Plavi safir
    2. Bijelo dugme - Selma
    3. Jelena Tomašević - Ime Moje
    4. Vlado Georgiev - Reci mi da znam
    5. Babe - Ko me ter'o
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Dedić - Sreda - Mojih 50
    2. 18. jun - 1 - Dodir noći
    3. 18. jun - 2 - Dodir noći
    4. 18. jun - 3 - Dodir noći
    5. Vesna Dedić - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Keks torta Keks torta

    Napravite ukusnu totru od čokolade i keksa.

    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.10 117.92 118.75
    CHF 104.53 105.27 106.01
    USD 104.62 105.35 106.09
  • Povezani članci
  • Predstavljen program devete Brending konferencije

    Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.




    23-05-2019 | 12:00 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09

    Foto: Bigstockphoto/kasto

     

    Danas je i zvanično predstavljen program konferencije koja će sledeće sedmice u Istorijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donela nikakve koristi.

    Predavači koje ćemo slušati 31. maja dolaze iz svetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstaviće nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govoriće Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstaviće nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

    Predstavljeni deo sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne saradnje i, najvažnije od svega, donosi susret sa dragim prijateljima.

    Iako je Brending konferencija ove godine zabeležila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete obezbediti jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31. maja se još samo trebate pobrinuti da u Istorijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.

     

  • Pročitajte i...
     Deveta Brending konferencija Deveta Brending konferencija

    Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.

    crveni-tepih-naxi Počasno Srce Sarajeva Nuriju Bilgeu Ceylanu

    Dobitnik nagrade Počasno Srce Sarajeva 24. Sarajevo Film Festivala je turski reditelj Nuri Bilge Ceylan, jedan od najcenjenijih filmskih autora današnjice. Nagrada se Ceylanu dodeljuje u znak priznanja za izuzetan doprinos filmskoj umetnosti i podršku Sarajevo Film Festivalu. Nuri Bilge Ceylan je i počasni gost programa Posvećeno 24. Sarajevo Film Festivala.

    Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu

    Bivši članovi grupe Ambasadora Zdravko Čolić, Hari Varešanović, Ismeta Dervoz i Jasna Gospić snimili su pesmu pod nazivom Trebević opet silazi u grad, kojom se skreće pažnja na otvaranje obnovljene Trebevićke žičare u Sarajevu.

    zdravko colic naxi Čola oduševio Sarajevo u najluđoj noći

    U novogodišnjoj noći Zdravko Čolić je održao spektakuran koncert u centru Sarajevu pred više desetina hiljada ljudi, čime je još jednom potvrdio status miljenika regionalne publike. Na ovom nastupu, publika je po prvi put imala priliku da uživo čuje pesme sa Zdravkovog novog albuma Ono malo sreće.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: