-
Poslednjih 5 pesama
- Djordje Balašević - Divlji badem
- Bajaga - Jos te volim
- Danijel - Dzuli
- Željko Samardžić - Mesec u vodi
- Aleksandra Kovač - Da te volim
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Najsočnija pita od bundeve
Miris tradicije i miris detinjstva, a sve to u jednostavnom receptu za našu pitu od bundeve... Možemo li uopšte da zamislimo jesen bez ovog sjajnog deserta?
Vitaminska salata sa narom
Hrskavi crveni kupus, sočni krastavci, slatke šargarepe i cvekla u kombinaciji sa malo voća i zanimljivim dresingom čine je savršenim obrokom ili prilogom.
-
Zdravlje
Kako brzo, bezbedno i na prirodan način sniziti krvni pritisak?
Visok krvni pritisak, poznat i kao hipertenzija, nastaje kada je potrebna prevelika sila da bi krv prošla kroz arterije, što dodatno opterećuje srce. Više od 1,2 milijarde odraslih širom sveta ima visok pritisak, a gotovo polovina njih i ne zna za to.
Namirnice koje verovatno nisu dobre za zdravlje mozga
Ishrana je jedan od najvažnijih faktora koji dugoročno oblikuju kako naše telo i mozak funkcionišu. Neke namirnice obezbeđuju stabilnu energiju, štite neurone i podržavaju pamćenje. Druge, međutim, mogu imati suprotan efekat, podizati nivo šećera u krvi, izazivati upale i remetiti san. Vremenom, te posledice mogu da oslabe koncentraciju, pamćenje i kognitivne sposobnosti.
-
Putovanja
Helsinki ponovo proglašen za najodrživiju destinaciju na svetu
Po drugi put zaredom, finska prestonica zauzela je prvo mesto na Global Destination Sustainability (GDS) indeksu - rang listi koja svake godine meri održivost turističkih destinacija širom sveta.
Gde videti Severnu svetlost 2026. godine? Najlepše destinacije za čarobno iskustvo
Aurora Borealis, poznata kao Severna svetlost, za mnoge je jedno od najlepših i najređih iskustava u životu. Ove godine svetleći zavese bile su vidljive čak i u južnoj Engleskoj, ali uobičajeno ih možete posmatrati samo u hladnim, severnim krajevima sveta.
-
Preporučujemo
Ako vaš veš nakon pranja ima neprijatan miris isprobajte ove trikove!
Ako primetite da vaš veš ima neprijatan, pa čak i gori miris nego pre pranja, to je znak da vašoj mašini za pranje veša treba dubinsko čišćenje.
Održavanje dušeka: Koliko često treba da ih usisavamo?
Verovatno redovno usisavate podove i nameštaj, ali postoji jedan deo doma koji mnogi često zanemaruju - dušek. Iako na prvi pogled deluje čist, on može biti pravo leglo prašine, alergena i grinja, što može negativno uticati na kvalitet vazduha i vaš san. Zato je važno da ga redovno održavate i usisavate, kako biste smanjili nakupljanje nečistoća i poboljšali higijenu spavaće sobe.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 124.40 125.27 126.15 USD 99.14 99.84 100.53
-
Predstavljen program devete Brending konferencije
Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.
23-05-2019 | 12:00 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09
Foto: Bigstockphoto/kasto
Danas je i zvanično predstavljen program konferencije koja će sledeće sedmice u Istorijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donela nikakve koristi.
Predavači koje ćemo slušati 31. maja dolaze iz svetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstaviće nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govoriće Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstaviće nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".
Predstavljeni deo sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne saradnje i, najvažnije od svega, donosi susret sa dragim prijateljima.
Iako je Brending konferencija ove godine zabeležila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete obezbediti jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31. maja se još samo trebate pobrinuti da u Istorijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.
-
Pročitajte i...
Sarajlije u Novu godinu uz Željka Joksimovića
Željko Joksimović, naš čuveni kantautor i jedan od najpriznatijih umetnika na Balkanu, uvešće u 2020. sve one koji odluče da najluđu noć provedu u Sarajevu na otvorenom. Željko ističe da ovaj grad oseća svojim i da ga svaki dolazak u Sarajevo vrati na pravi kolosek.
Deveta Brending konferencija
Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.
Počasno Srce Sarajeva Nuriju Bilgeu Ceylanu
Dobitnik nagrade Počasno Srce Sarajeva 24. Sarajevo Film Festivala je turski reditelj Nuri Bilge Ceylan, jedan od najcenjenijih filmskih autora današnjice. Nagrada se Ceylanu dodeljuje u znak priznanja za izuzetan doprinos filmskoj umetnosti i podršku Sarajevo Film Festivalu. Nuri Bilge Ceylan je i počasni gost programa Posvećeno 24. Sarajevo Film Festivala.
Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu
Bivši članovi grupe Ambasadora Zdravko Čolić, Hari Varešanović, Ismeta Dervoz i Jasna Gospić snimili su pesmu pod nazivom Trebević opet silazi u grad, kojom se skreće pažnja na otvaranje obnovljene Trebevićke žičare u Sarajevu.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: