Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Oliver Mandić - Smejem Se A Plakao Bih

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Mandić - Smejem Se A Plakao Bih
    2. Sergej Ćetković - Nazovi me
    3. Cacadou Look - Tako Lako
    4. Zdravko Čolić - Proljece Za Ljubavnike
    5. Azra - Usne Vrele Visnje
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Tajči - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 10. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 10. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 10. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Dušan Kaličanin - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Starinski kolač sa šljivama Starinski kolač sa šljivama

    Mirisan, mekan i jednostavan, ovaj kolač sa šljivama savršen je za popodnevnu kafu, posebno kada padaju kiše i jedva čekamo da se opustimo u svojoj kući, pročitamo nešto ili pogledamo omiljenu seriju...

    Krompir čorba sa pečurkama Krompir čorba sa pečurkama

    Ako ste ljubitelj krompir čorbe probajte ovu interesantniju verziju sa pečurkama, koje tradicionalnom jelu daju posebnu aromu.

  • Zdravlje
    Nova istraživanja: Kako maslinovo ulje štiti mozak? Nova istraživanja: Kako maslinovo ulje štiti mozak?

    Veliko istraživanje, predstavljeno na sastanku Američkog društva za ishranu u Bostonu, otkrilo je da su učesnici koji su konzumirali više od pola kašike maslinovog ulja dnevno smanjili rizik od smrti usled demencije za 28 procenata u poređenju sa onima koji nikada ili retko koriste maslinovo ulje.

    Pet svakodnevnih navika u kuhinji koje vas nesvesno udaljavaju od zdrave ishrane Pet svakodnevnih navika u kuhinji koje vas nesvesno udaljavaju od zdrave ishrane

    Male promene u načinu pripreme hrane mogu značajno poboljšati nutritivnu vrednost vaših obroka.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Dvadeset najsrećnijih gradova na svetu u 2025. prema mišljenju lokalnog stanovništva Dvadeset najsrećnijih gradova na svetu u 2025. prema mišljenju lokalnog stanovništva

    Novinari magazina Time Out pitali su više od 18.000 stanovnika gradova koliko ih njihov grad čini srećnim, a evo šta su oni odgovorili.

    Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu

    Kada planirate svoje sledeće evropsko putovanje, šta vam prvo pada na pamet? Spektakularne obale, povoljna i ukusna hrana, ulice sa kaldrmom prepune galerija i vinskih barova? Sve su to odlični razlozi za put, ali ima nešto još lepše, osećaj dobrodošlice. Jer, budimo iskreni, ništa ne može da se meri s onim trenutkom kad zalutate u usku uličicu, uđete u mali bar i završite večer u razgovoru s meštanima do zatvaranja.

  • Preporučujemo
    Koliko dugo mleko zaista može da traje? Evo pravog odgovora Koliko dugo mleko zaista može da traje? Evo pravog odgovora

    Vreme je da jednom zauvek razrešimo dilemu: koliko dugo mleko zaista može da stoji? Neki tvrde da je bezbedno i nekoliko dana nakon isteka roka, dok drugi smatraju da ga treba baciti čim ga otvorite. Pa, gde je istina?

    Kako sprečiti kondenzaciju na prozorima i pojavu buđi uz pomoć sode bikarbone? Kako sprečiti kondenzaciju na prozorima i pojavu buđi uz pomoć sode bikarbone?

    Dolaskom hladnijih dana, mnogi primete kapljice vode koje se nakupljaju na prozorima klasičan znak kondenzacije. Ovaj problem najčešće se javlja od kraja septembra do aprila, kada je razlika između spoljne i unutrašnje temperature najveća, a vazduh u zatvorenom prostoru previše vlažan.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.35 117.17 117.99
    CHF 125.02 125.91 126.79
    USD 100.36 101.07 101.77
  • Povezani članci
  • Predstavljen program devete Brending konferencije

    Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.




    23-05-2019 | 12:00 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09

    Foto: Bigstockphoto/kasto

     

    Danas je i zvanično predstavljen program konferencije koja će sledeće sedmice u Istorijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh bilo koje vrste. "Raspored časova" tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikom nisu donela nikakve koristi.

    Predavači koje ćemo slušati 31. maja dolaze iz svetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O'KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstaviće nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govoriće Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstaviće nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u "zlato".

    Predstavljeni deo sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koje obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne saradnje i, najvažnije od svega, donosi susret sa dragim prijateljima.

    Iako je Brending konferencija ove godine zabeležila najveći interes do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete obezbediti jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31. maja se još samo trebate pobrinuti da u Istorijskom muzeju zauzmete najbolje mjesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.

     

  • Pročitajte i...
    Sarajlije u Novu godinu uz Željka Joksimovića Sarajlije u Novu godinu uz Željka Joksimovića

    Željko Joksimović, naš čuveni kantautor i jedan od najpriznatijih umetnika na Balkanu, uvešće u 2020. sve one koji odluče da najluđu noć provedu u Sarajevu na otvorenom. Željko ističe da ovaj grad oseća svojim i da ga svaki dolazak u Sarajevo vrati na pravi kolosek.

     Deveta Brending konferencija Deveta Brending konferencija

    Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.

    crveni-tepih-naxi Počasno Srce Sarajeva Nuriju Bilgeu Ceylanu

    Dobitnik nagrade Počasno Srce Sarajeva 24. Sarajevo Film Festivala je turski reditelj Nuri Bilge Ceylan, jedan od najcenjenijih filmskih autora današnjice. Nagrada se Ceylanu dodeljuje u znak priznanja za izuzetan doprinos filmskoj umetnosti i podršku Sarajevo Film Festivalu. Nuri Bilge Ceylan je i počasni gost programa Posvećeno 24. Sarajevo Film Festivala.

    Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu Ambasadori na okupu: Čola, Hari, Ismeta i Jasna snimili pesmu

    Bivši članovi grupe Ambasadora Zdravko Čolić, Hari Varešanović, Ismeta Dervoz i Jasna Gospić snimili su pesmu pod nazivom Trebević opet silazi u grad, kojom se skreće pažnja na otvaranje obnovljene Trebevićke žičare u Sarajevu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: