Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Oliver Mandić - Pomagajte drugovi

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Mandić - Pomagajte drugovi
    2. Goran Karan - Ja sam samo vagabundo
    3. Frajle - Menjam Dane
    4. Hari Mata Hari - Ne lomi me
    5. Regina - Nije Me Strah
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jurica Pađen - Sreda - Mojih 50
    2. 23. april - 1 - Dodir noći
    3. 23. april - 2 - Dodir noći
    4. 23. april - 3 - Dodir noći
    5. Jurica Pađen - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Recept za starinski slatki kupus Recept za starinski slatki kupus

    Kada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...

    Najukusnije lovačke šnicle Najukusnije lovačke šnicle

    Mnogima omiljeno jelo iz detinjstva nije teško pripremiti. Dovoljno je samo da pratite recept i uživaćete u najlepšim i najukusnijim lovačkim šniclama.

  • Zdravlje
    Ambliopija ili Ambliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?

    Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.

    Korisni saveti za prevenciju visokog pritiska Korisni saveti za prevenciju visokog pritiska

    Veća je verovatnoća da ćete imati visok krvni pritisak zbog genetike, starosti i ako imate određena pridružena zdravstvena stanja. Lečenje obično uključuje terapiju lekovima,ali postoji mogućnost da regulišete pritisak i prirodnim metodama, takođe postoje i saveti koji mogu da pomognu da održavate normalan krvi pritisak kroz godine.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm grada Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm grada

    Ovaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.

    Sedam sjajnih razloga da posetite Bratislavu Sedam sjajnih razloga da posetite Bratislavu

    U Bratislavi, prestonici Slovačke, proleće nudi čarobne doživljaje i nezaboravne trenutke za sve posetioce. Bez obzira da li ste ljubitelj umetnosti, avanture na otvorenom ili istraživanja bogate istorije grada, Bratislava ima mnogo toga da ponudi.

  • Preporučujemo
    Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savete Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savete

    Postoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.

    Pravo vreme za čišćenje klime: Uradite posao sami uz par saveta Pravo vreme za čišćenje klime: Uradite posao sami uz par saveta

    Možda su nas ove godine vremenske prilike iznenadile, pa su mnogi od nas bili primorani da uključe klimu i ranije. Iskoristite hladnije dane za njeno čišćenje, i imajte na umu da to možete da uradite i sami.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.34 117.16 117.98
    CHF 118.77 119.60 120.44
    USD 108.61 109.38 110.14
  • Povezani članci
  • Deveta Brending konferencija

    Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.




    03-05-2019 | 10:55 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09

    Foto: Via Media/Brending konferencija 09 promo

     

    Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje veštine Social Media Influencing-a. Svetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.

    Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrednosti između brendova i potrošača, rešavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrednosti.

    I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće reči i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.

    Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.

    U specijalnom delu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentuju svu raskoš svojih veština i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rešenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rešenje koje bude odabrano kao najbolje, pobednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.

    Nije neobično da se ovakav događaj smesti u muzej, budući da je namena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Istorijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird ceni možete nabaviti odmah.

  • Pročitajte i...
    konferencija-naxi Predstavljen program devete Brending konferencije

    Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: