Slušate: Dodir noći

Pesma: Laki Pingvini - Istina O Meni

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Laki Pingvini - Istina O Meni
    2. Kiki Lesendric I Piloti - Slucajno
    3. Riblja čorba - Avionu Slomicu Ti Krila
    4. Sandi Cenov - Sve sto imam
    5. Vještice - Totalno drukciji
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Tonči Huljić - Petak - Mojih 50
    2. 9. april -1 - Dodir noći
    3. 9. april - 2 - Dodir noći
    4. 9. april - 3 - Dodir noći
    5. Tonči Huljić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Rolat sa bananom Rolat sa bananom

    Idealan desert kada poželite da za kratko vreme napravite poslasticu.

    Kuglice od pirinča i pečuraka Kuglice od pirinča i pečuraka

    Kuglice od pirinča i pečuraka mogu lako postati vaše novi omiljeni slani zalogaj.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.77 117.59 118.41
    CHF 110.41 111.19 111.96
    USD 106.82 107.57 108.33
  • Povezani članci
  • Deveta Brending konferencija

    Iako je u poslednje vreme aktuelan pojam Influencera, istina je da istorija beleži mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovečanstva. Neki su stvarali umetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Upravo zbog toga će Istorijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.




    03-05-2019 | 10:55 | Autor/Izvor: Naxi media/Via Media/Brending konferencija 09

    Foto: Via Media/Brending konferencija 09 promo

     

    Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje veštine Social Media Influencing-a. Svetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.

    Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrednosti između brendova i potrošača, rešavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrednosti.

    I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće reči i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.

    Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.

    U specijalnom delu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentuju svu raskoš svojih veština i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rešenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rešenje koje bude odabrano kao najbolje, pobednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.

    Nije neobično da se ovakav događaj smesti u muzej, budući da je namena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Istorijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird ceni možete nabaviti odmah.

  • Pročitajte i...
    konferencija-naxi Predstavljen program devete Brending konferencije

    Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: