Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Vlado Georgiev - Hej ti

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Vlado Georgiev - Hej ti
    2. Galija - Skadarska
    3. Trio passage - Posle devet godina
    4. Tose i Goca - 1200 milja
    5. Severina i Boris - Ko je kriv
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 9. april -1 - Dodir noći
    2. 9. april - 2 - Dodir noći
    3. 9. april - 3 - Dodir noći
    4. Tonči Huljić - Četvrtak - Mojih 50
    5. 8. april -1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Rolat sa bananom Rolat sa bananom

    Idealan desert kada poželite da za kratko vreme napravite poslasticu.

    Kuglice od pirinča i pečuraka Kuglice od pirinča i pečuraka

    Kuglice od pirinča i pečuraka mogu lako postati vaše novi omiljeni slani zalogaj.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.77 117.59 118.41
    CHF 110.41 111.19 111.96
    USD 106.82 107.57 108.33
  • Povezani članci
  • Poboljšajte rad digestivnog trakta

    Nesmetan rad digestivnog trakta je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma. Iako obično ne polažemo dovoljno pažnje na značajnost svakodnevnih navika, one imaju uticaja na rad sistema za varenje. Saznajte na koje sve načine možete unaprediti ove fiziološke procese.




    30-07-2019 | 14:46 | Autor/Izvor: Naxi media-YouTube- Apollo Hospitals

    Foto: Bigstock- digitalista

     

    Žvakanje - Nimalo nova, ali istinita priča. Zvakanje je obično potcenjena kategorija, ali pravilno sazvakana hrana potpomaže daljem varenju. Pravilo sažvakati 20-30 puta pre nego što progutate hranu nije bezrazložno.

    Jedite hranu bogatu vlaknima - Ovo je jako važno, jer hrana bogata vlaknima lakše se vari, nasuprot, teške brze hrane koja često ima manje hranljivih sastojaka, a više sećera i masti.

    Unošenje dovoljne količine vode - Još jedna, dobropoznata činjenica. Ali, voda zaista jeste važna za organizam. Pomaže varenju, čisti organizam i hidrira.

    Smanjite stres - Stresno stanje i anksioznost odražavaju se i na rad digestivnog trakta. Mozak i digestivni sistem su povezani, pa pokušajte da koliko je moguće pre spavanja opustite organizam i priuštite sebi sate kvalitetnog odmora. 

    Jedite čorbaste i tople obroke - Trudite se da svakodnevno unesete supu ili čorbu. To će znatno unaprediti rad digestivnog trakta. 


    Smanjite unos nikotina i alkohola - Nije potrebno govoriti o štetnosti nikotina po ceo organizam. Isto je i za alkohol. Nakon što popijete čašicu više, postoji velika verovatnoća da će se to negativno odražiti po vaš probavni sistem, te apsorbciju hranljivih sastojaka.

  • Pročitajte i...
    Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem

    Pandemija koronavirusa navela nas je da sve više pažnje polažemo na imuni sistem. Izgradnja dobrog imunog sistema ne zasniva se samo na adekvatnoj ishrani, već bi pažnju trebalo usmeriti na niz psihofizičkih faktora. U nastavku vam donosimo nekoliko saveta na koje sve načine možete ojačati vaš organizam.

    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: