Slušate: Mojih 50

Pesma: Letu Stuke - Mjesto Za Dvoje

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Letu Stuke - Mjesto Za Dvoje
    2. Aleksandra Radović - Kao So U Moru
    3. U Škripcu - Izgleda Da Nismo Sami
    4. Plavi orkestar - Ako su to samo bile laži
    5. Srdjan Jul - Koketa
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 10. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 10. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 10. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Sara Milutinović - Utorak - Mojih 50
    5. 9. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pizza rolat Pizza rolat

    Ukusan rolat koji će voleti cela porodica.

    Nugat mafini Nugat mafini

    Ukusni mafini koji se lako pripremaju, a predstavljaju sjajan slatki zalogaj.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 106.81 107.56 108.32
    USD 105.23 105.97 106.71
  • Povezani članci
  • Dodeljene nagrade V(RAB)AC 2019

    Osma svečana dodela nagrade V(RAB)AC za najbolje radijske džinglove i reklame, u organizaciji RAB Srbija, upriličena je na 5. Media marketu - Sajmu informisanja, komunikacija i marketinga




    24-10-2019 | 12:46 | Autor/Izvor: RAB Srbija

    Foto: RAB Srbija



    Udruženje radio-stanica RAB Srbija je ove godine, po osmi put, organizovalo izbor za najbolje radijske reklame i džinglove V(RAB)AC. U pitanju je jedino priznanje tog tipa koje se dodeljuje u Srbiji i to u četiri kategorije: najbolji identifikacioni i pevani džingl i najbolje reklame u kategorijama do 20 sekundi i do 40 sekundi.

    Predsednica RAB Srbija Maja Rakovic nije skrivala zadovoljstvo što je konkurs pokazao i da su svake godine reklame i džinglovi sve kvalitetniji, kao i da joj je posebno drago što su među najboljima i produkcije koje dolaze van Beograda.

     
    - Udruženje RAB Srbija od svog osnivanja radi na tome da se kvalitet radijskih reklama u našoj zemlji poboljša i da one budu što slušanije. I uspeli smo u tome. Pre 10 godina situacija je bila potpuno drugačija, a sada su i istraživanja potvrdila da radijske reklame više slušaocima ne smetaju - izjavila je Maja Rakovic.


    Ove godine stručni žiri je bio u sastavu: Marija Matić (Data & Communications Director, Direct Media), Tomislav Jakobović (konsultant, Brand Media Consulting, Hrvatska) i Zijo Valentino (kantautor).

    Marija Matić je izjavila da su prilikom odlučivanja bodovali kvalitet teksta, muzike i produkcije.

    - Veoma su mi se dopale reklame koje su poslale lokalne radio-stanice, a koje su sa akcentima s tog govornog područja - rekla je Matićeva.

     

     
    (Foto: RAB Srbija)

    Tomislav Jakobović je rekao da on kod reklama posebno vrednuje to da li slušajući je može u glavi da stvori sliku.


    - Reklame su veoma važene za radio- stanice, jer baš tada treba zadržati slušaoce. RAB Srbija tu ima vitalnu ulogu za budućnost radija kao medija u Srbiji – izjavio je Jakobović.

    U konkurenciji najboljih ID džinglova nagrade su osvojili:

    Zlatni V(RAB)AC – Naxi Banker radio (Niš)

    Srebrni V(RAB)AC – Radio Vranje (Vranje)

    Bronzani V(RAB)AC – TOP FM radio (Beograd)

    U konkurenciji najboljih pevanih džinglova nagrade je osvojio:

    Zlatni V(RAB)AC – Tempo Naxi radio (Zaječar)

    U konkureniciji radio-reklama do 20 sekundi nagrade su osvojili:

    Zlatni V(RAB)AC – NAXI radio (Beograd), za reklamu „Floor Experts“

    Srebrni V(RAB)AC – NM Produkcija (Novi Sad), za reklamu „Lagoza”

    Bronzani V(RAB)AC – Naxi Banker radio (Niš), za reklamu „Niško pivo u jesen”

    U konkurenciji radio-reklama do 40 sekundi nagrade su osvojili:

    Zlatni V(RAB)AC – McCann Beograd, za reklamu “Vitaklinci”

    Sebrni V(RAB)AC – NAXI radio (Beograd), za reklamu „RAB Srbija“

    Bronzani V(RAB)AC – NAXI radio (Beograd), za reklamu „Midea“

    Dodeli nagrada prisustvovali su i državni sekretar za informisanje Aleksandar Gajović i pomoćnica ministra kulture i informisanja Slavica Trifunović.

     
    (Foto: RAB Srbija)


    Nakon dodele nagrada je, u organizaciji RAB Srbija organizovan panel ,,Oglašavanje na radiju u digitalnoj eri“. U panelu, u okviru 5. Media marketa - Sajama informisanja, komunikacija i marketinga juče su učestvovali: Maja Rakovic (predsednica RAB Srbija i glavna i odgovorna urednica Naxi radija), Tomislav Jakobović (konsultant Brand Media Consulting, Hrvatska), Marija Matić (Data & Communications Director, Direct Media), Nikola Kovačević ( direktor Naxi Media Mixa) i Ferenc Berček (Active radio, Bečej), a moderator je bila Nevena Azinović (kretaivni director Naxi radija). 

     

    Galeriju fotografija pogledajte OVDE.

  • Pročitajte i...
    Radio-dani RAB Srbija: Radio niko ne gasi Radio-dani RAB Srbija: Radio niko ne gasi

    Najveći regionalni medijski skup okupio je predstavnike preko 150 radio-stanica, članica RAB Srbija, kao i goste iz Italije, Norveške, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Crne Gore, Makedonije i Mađarske.

    Samardzic na Radio danima Željko Samardžić oduševio publiku na najvećim Radio Danima

    Željko Samardžić, muzička zvezda čije pesme obožavaju sve generacije, održao je koncert na jubilarnim, 18. Radio danima našeg najvećeg radijskog udruženja RAB Srbija.

    radio-naxi Sokoj prihvatio predloge RAB Srbija

    Godinu dana nakon što je Udruženje radio-stanica RAB Srbije pokrenulo inicijativu za otpočinjanje pregovora sa Sokojem, postignut je dogovor o dodatnim popustima na minimalne tarife koje radio-stanice i lokalne televizije plaćaju tom udruženju.

    radio-naxi SOKOJ: Popusti za male emitere na inicijativu RAB Srbija

    Na inicijativu najvećeg udruženja radio stanica u našoj zemlji RAB Srbije iniciran je sastanak menadžmenta Sokoja i članova Odbora Grupacije radiodifuzije pri Udruženju za kreativnu industriju Privredne komore Srbije, kako bi se došlo do dogovora o umanjenju minimalne naknade za emitovanje muzike.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: