Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Film - Zamisli život u ritmu muzike za ples

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Film - Zamisli život u ritmu muzike za ples
    2. Željko Joksimović - Devojka
    3. Crvena jabuka - Ne govori više
    4. Oliver Mandić - Pomagajte drugovi
    5. Toše Proeski - Veži me za sebe
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Anja Alač - Sreda - Mojih 50
    2. 2. - jun - 1 - Dodir noći
    3. 2. - jun - 2 - Dodir noći
    4. 2. - jun - 3 - Dodir noći
    5. Anja Alač - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Čokoladni mus sa lešnikom Čokoladni mus sa lešnikom

    Desert za prave ljubitelje čokolade.

    Rolnice od patlidžana sa sirom Rolnice od patlidžana sa sirom

    Ukusan obrok u vikendu pred nama.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.77 117.59 118.42
    CHF 108.22 108.98 109.75
    USD 104.06 104.80 105.53
  • Povezani članci
  • Budite zdrave tokom 28 dana ciklusa

    Žene svakog meseca prolaze kroz menstrualni ciklus, sve do perioda prestanka krvarenja i ulaska u menopauzu. Donosimo vam nekoliko saveta kako da lakše prođete kroz menstruaciju i vašem telu obezbedite potrebne vitamine i energiju.




    15-08-2017 | 10:29 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto/ JohanJK

     

    Period menstruacije (1-5 dan)

    Gubljenje gvožda nadomestite unošenjem crvenog mesa, spanaća, brokolija, jagoda, paradajza i citrusa. Bol i upale sprečite i ublažite konzumiranjem ribljeg ulja, đumbira, bobičastog voća.
    Tokom menstrulanog perioda preporučuje se lagana fizička aktivnost. Odlučite se za opuštajuće joga vežbe, laganu šetnju, istežanje.
    Hormonalna promena može uticati na to da se znojite više nego obično, što će umanjiti kvalitet sna. Provetrite sobu pre spavanja i podesite na željenu temperaturu.

    Folikularna faza (1-13dan)

    Pospešite rast i sazrevanje folikula, sazrevanje jajne ćelije i ovulaciju unošenjem lososa, avokada, oraha, semenki, kokosovog ulja, grčkog jogurta, badema, spanaća, brokolija, peršuna.
    Nakon završetka krvarenja nivo estrogena je visok, što znači da imate više energije. Pre i posle kardio vežbi obavezno uradite istezanje.
    Hormoni i temperatura tela bi trebalo da se normalizuju dan-dva nakon prestanka krvarenja.

    Ovulacija (dan 14)

    Ovulatorna faza traje između 1 i 2 dana. U ovoj fazi se jajna ćelija oslobađa iz folikula u procesu koji se zove ovulacija. Balansirajte nivo estrogena unošenjem lana, leblebija, suvog voća.
    Iako vam vežbe disanja i opštanja mogu pomoći da pojačate fokus, budite nežni prema sebi i izbegavajte teške i naporne vežbe.
    Možda će vam biti potrebni ekstra sati sna, jer je vrlo verovatno da ćete osećati pospanost.

    Lutealna ili korpus luteum faza (dan 14-28)

    U ovom periodu telo žudi za energijom, pa unesite zdrave masti iz avokada, oraha, ribe...
    Telo će se možda više znojiti, tako da odradite kraću seriju vežbi, budući da imate "višak energije". Izbegavajte dugo vežbanje.
    Tri dana pre menstruacije hormonska promena može dovesti poremećaja sna.

  • Pročitajte i...
    Za zdravija jutra: Izbegavajte ove navike u ishrani Za zdravija jutra: Izbegavajte ove navike u ishrani

    Unapredite kvalitet života, uvođenjem korisnih navika na kojima će vam vaše telo biti zahvalno.

    Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem Unapredite zdravlje: Poboljšajte imuni sistem

    Pandemija koronavirusa navela nas je da sve više pažnje polažemo na imuni sistem. Izgradnja dobrog imunog sistema ne zasniva se samo na adekvatnoj ishrani, već bi pažnju trebalo usmeriti na niz psihofizičkih faktora. U nastavku vam donosimo nekoliko saveta na koje sve načine možete ojačati vaš organizam.

    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: