Slušate: Dodir noći

Pesma: Ana Stanić - Molila sam andjele

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Ana Stanić - Molila sam andjele
    2. Indexi - Da sam ja netko
    3. Željko Vasić - Bez milosti
    4. Hari Mata Hari - Lud Sam Za Tobom
    5. Djavoli - Stojim na kantunu
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Miodrag Dragičević - Ponedeljak - Mojih 50
    2. Ivana Stanković - Petak - Mojih 50
    3. 19. septembar - 1 - Dodir noći
    4. 19. septembar - 2 - Dodir noći
    5. 19. septembar - 3 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Domaći koh Domaći koh

    U susret vikendu, napravite kolač za celu porodicu.

    Pohovane tikvice Pohovane tikvice

    Pohovane tikvice odličan su izbor kada vam ponestane ideja za ručak.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 106.86 107.61 108.36
    USD 105.93 106.67 107.42
  • Povezani članci
  • Budite zdrave tokom 28 dana ciklusa

    Žene svakog meseca prolaze kroz menstrualni ciklus, sve do perioda prestanka krvarenja i ulaska u menopauzu. Donosimo vam nekoliko saveta kako da lakše prođete kroz menstruaciju i vašem telu obezbedite potrebne vitamine i energiju.




    15-08-2017 | 10:29 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto/ JohanJK

     

    Period menstruacije (1-5 dan)

    Gubljenje gvožda nadomestite unošenjem crvenog mesa, spanaća, brokolija, jagoda, paradajza i citrusa. Bol i upale sprečite i ublažite konzumiranjem ribljeg ulja, đumbira, bobičastog voća.
    Tokom menstrulanog perioda preporučuje se lagana fizička aktivnost. Odlučite se za opuštajuće joga vežbe, laganu šetnju, istežanje.
    Hormonalna promena može uticati na to da se znojite više nego obično, što će umanjiti kvalitet sna. Provetrite sobu pre spavanja i podesite na željenu temperaturu.

    Folikularna faza (1-13dan)

    Pospešite rast i sazrevanje folikula, sazrevanje jajne ćelije i ovulaciju unošenjem lososa, avokada, oraha, semenki, kokosovog ulja, grčkog jogurta, badema, spanaća, brokolija, peršuna.
    Nakon završetka krvarenja nivo estrogena je visok, što znači da imate više energije. Pre i posle kardio vežbi obavezno uradite istezanje.
    Hormoni i temperatura tela bi trebalo da se normalizuju dan-dva nakon prestanka krvarenja.

    Ovulacija (dan 14)

    Ovulatorna faza traje između 1 i 2 dana. U ovoj fazi se jajna ćelija oslobađa iz folikula u procesu koji se zove ovulacija. Balansirajte nivo estrogena unošenjem lana, leblebija, suvog voća.
    Iako vam vežbe disanja i opštanja mogu pomoći da pojačate fokus, budite nežni prema sebi i izbegavajte teške i naporne vežbe.
    Možda će vam biti potrebni ekstra sati sna, jer je vrlo verovatno da ćete osećati pospanost.

    Lutealna ili korpus luteum faza (dan 14-28)

    U ovom periodu telo žudi za energijom, pa unesite zdrave masti iz avokada, oraha, ribe...
    Telo će se možda više znojiti, tako da odradite kraću seriju vežbi, budući da imate "višak energije". Izbegavajte dugo vežbanje.
    Tri dana pre menstruacije hormonska promena može dovesti poremećaja sna.

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Sok od celera za zdravlje organizma Sok od celera za zdravlje organizma

    Celer je veoma bogat vlaknima zbog čega je jako dobar antioksidant. Isto tako, poseduje veliku količinu vitamina i minerala, pa ukoliko želite da steknete jednu zdravu naviku, dan zapolnite uz sveži sok od celera.

    Poboljšajte rad digestivnog trakta Poboljšajte rad digestivnog trakta

    Nesmetan rad digestivnog trakta je od velikog značaja za celokupno zdravlje organizma. Iako obično ne polažemo dovoljno pažnje na značajnost svakodnevnih navika, one imaju uticaja na rad sistema za varenje. Saznajte na koje sve načine možete unaprediti ove fiziološke procese.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: