Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Nina Badrić - Znam te ja

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Nina Badrić - Znam te ja
    2. Moby Dick - Ulica i broj
    3. Djavoli - Bambina
    4. Aleksandra Radović - Cuvaj moje srce
    5. Jinx - Tamo gdje je sve po mom
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 25. jun - 1 - Dodir noći
    2. 25. jun - 2 - Dodir noći
    3. 25. jun - 3 - Dodir noći
    4. Desimir Stanojević - Utorak - Mojih 50
    5. 24. jun - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Keks torta Keks torta

    Napravite ukusnu totru od čokolade i keksa.

    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.10 117.92 118.75
    CHF 105.59 106.33 107.08
    USD 103.10 103.83 104.56
  • Povezani članci
  • Budite zdrave tokom 28 dana ciklusa

    Žene svakog meseca prolaze kroz menstrualni ciklus, sve do perioda prestanka krvarenja i ulaska u menopauzu. Donosimo vam nekoliko saveta kako da lakše prođete kroz menstruaciju i vašem telu obezbedite potrebne vitamine i energiju.




    15-08-2017 | 10:29 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto/ JohanJK

     

    Period menstruacije (1-5 dan)

    Gubljenje gvožda nadomestite unošenjem crvenog mesa, spanaća, brokolija, jagoda, paradajza i citrusa. Bol i upale sprečite i ublažite konzumiranjem ribljeg ulja, đumbira, bobičastog voća.
    Tokom menstrulanog perioda preporučuje se lagana fizička aktivnost. Odlučite se za opuštajuće joga vežbe, laganu šetnju, istežanje.
    Hormonalna promena može uticati na to da se znojite više nego obično, što će umanjiti kvalitet sna. Provetrite sobu pre spavanja i podesite na željenu temperaturu.

    Folikularna faza (1-13dan)

    Pospešite rast i sazrevanje folikula, sazrevanje jajne ćelije i ovulaciju unošenjem lososa, avokada, oraha, semenki, kokosovog ulja, grčkog jogurta, badema, spanaća, brokolija, peršuna.
    Nakon završetka krvarenja nivo estrogena je visok, što znači da imate više energije. Pre i posle kardio vežbi obavezno uradite istezanje.
    Hormoni i temperatura tela bi trebalo da se normalizuju dan-dva nakon prestanka krvarenja.

    Ovulacija (dan 14)

    Ovulatorna faza traje između 1 i 2 dana. U ovoj fazi se jajna ćelija oslobađa iz folikula u procesu koji se zove ovulacija. Balansirajte nivo estrogena unošenjem lana, leblebija, suvog voća.
    Iako vam vežbe disanja i opštanja mogu pomoći da pojačate fokus, budite nežni prema sebi i izbegavajte teške i naporne vežbe.
    Možda će vam biti potrebni ekstra sati sna, jer je vrlo verovatno da ćete osećati pospanost.

    Lutealna ili korpus luteum faza (dan 14-28)

    U ovom periodu telo žudi za energijom, pa unesite zdrave masti iz avokada, oraha, ribe...
    Telo će se možda više znojiti, tako da odradite kraću seriju vežbi, budući da imate "višak energije". Izbegavajte dugo vežbanje.
    Tri dana pre menstruacije hormonska promena može dovesti poremećaja sna.

  • Pročitajte i...
    Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu Vežbe za istezanje uvrstite u dnevnu rutinu

    Ukoliko previše vremena provodite u sedećem ili ležećem položaju, počnite da u vašu svakodnevnicu uvrstite i vežbe istezanja, za koje vam neće biti potrebno mnogo vremena, a imaće sjajan učinak na vaše celokupno zdravlje tela.

    Dobra strana kafe Dobra strana kafe

    Kafa je pored čaja, jedno od pića koje se najviše konzumira širom sveta, a evo koje sve benefite po organizam ovo piće može imati.

    Koje navike usporavaju metabolizam Koje navike usporavaju metabolizam

    Usporen metabolizam dovodi do tromosti organizma i povećanja telesne težine. Neke navike u ishrani bitno utiču na metabolizam, pa ukoliko želite da povedete računa o vašoj ishrani i navikama, saznajte na šta je potrebno obratiti pažnju.

    Osobine na koje padaju žene Osobine na koje padaju žene

    Iako svako od nas ima vlastite kriterijume prilikom odabira partnera, postoje neke osobine kod kojih bi se većina složila da su privlačne, te koje su i u praksi pokazale pozitivan učinak kada je reč o provlačnosti suprotnog pola.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: