-
Poslednjih 5 pesama
- Vlado Georgiev - Nisam ljubomoran
- Tony Cetinski - Mjesecar
- Galija - Na tvojim usnama
- Babe - Ko me ter'o
- Aleksandra Radović - Ni zadnji ni prvi
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krompir čorba sa pečurkama
Ako ste ljubitelj krompir čorbe probajte ovu interesantniju verziju sa pečurkama, koje tradicionalnom jelu daju posebnu aromu.
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
-
Zdravlje
Kako odrediti najbolje vreme za spavanje?
Idealno vreme za spavanje u zavisnosti od vašeg ustaljenog buđenja Količina sna koja vam je potrebna menja se tokom života. Zato vaš uzrast može pomoći u određivanju tačnog vremena odlaska na spavanje, kako biste se probudili odmorni i spremni za dnevne obaveze.
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
-
-
Putovanja
Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu
Kada planirate svoje sledeće evropsko putovanje, šta vam prvo pada na pamet? Spektakularne obale, povoljna i ukusna hrana, ulice sa kaldrmom prepune galerija i vinskih barova? Sve su to odlični razlozi za put, ali ima nešto još lepše, osećaj dobrodošlice. Jer, budimo iskreni, ništa ne može da se meri s onim trenutkom kad zalutate u usku uličicu, uđete u mali bar i završite večer u razgovoru s meštanima do zatvaranja.
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
-
Preporučujemo
Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove
I pored redovnog čišćenja i korišćenja savremenih sredstava, sitne čestice prašine brzo se ponovo skupljaju na raznim površinama u domu. Zbog toga se mnogi oslanjaju na jednu staru, ali izuzetno delotvornu tehniku čišćenja – tradicionalni kineski način mokrog brisanja podova.
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 124.72 125.60 126.47 USD 100.52 101.23 101.93
-
Zvezde podržale novi Guess White koncept
Zaljubljenici u globalno popularni brand Guess, zahvaljujući generalnom distributeru brenda FASHION COMPANY, mogu svoje odevne komade birati u novom redizajniranom ambijentu u okviru Ušće shopping centra.
18-04-2016 | 15:11 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Američki modni klasik GUESS je u UŠĆE Shopping centru predstavio novi koncept radnji i kolekciju proleće/leto 2016. godine. Na specijalnom VIP koktelu, uz muziku DJ Nade i defile modela agencije FOX, okupio se veliki broj poznatih ličnosti među kojima su glumci Viktor Savić, Aleksandar Radojičić, Jelena Gavrilović, pevačice Ana Stanić i Sara Jo, voditeljke Nina Lečić i Suzana Mančić, dizajner i novinar Boško Jakovljević, supermodel Tamara Paunović, urednik magazina STORY, Nemanja Pajić, urednica magazina GLORIA, Sanja Purić i prvi čovek srpskog Harper’s bazaar-a, Petar Janošević. Muzičko-modna poslastica večeri bio je nastup mlade pop zvezde Nevene Božović, koja je u odevnoj kombinaciji GUESS otpevala svoj poslednji veliki hit.
o kolekciji:
Guess vidi leto kao opušteni miks pastelnih boja kojim vladaju tropski dezeni i cvetni uzorci. Kultna ženstvenost, karakteristična za najseksipilniji brand, budi urođenu senzualnost i zaigranu prirodu istinske Guess žene. Modna igra Guess accessories kolekcije donosi odlične torbe nježnih pastelnih nijansi i jednostavnog dizajna dok su vrhunske štikle apsolutni must-have za najseksipilniji look do sada.
O radnji:
Generalni distributer brenda GUESS za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Hrvatsku, Fashion Company, otvorila je novu renoviranu GUESS prodavnicu u UŠĆE Shopping centru u Beogradu. Na 200m² popularni američki brend predsavlja novi white concept koji donosi svež pristup prezentacije garderobe, obuće i aksesoara omogućivši potrošačima da na što brži i kvalitetniji način donesu odluku o modnoj kupovini. Promena koncepta rezultat je angažovanja novog CEO kompanije Victor Herere, nekadašnjeg glavnog čoveka Inditeks grupe za Aziju (Zara, Massimo Dutti itd). U ponudi prodavnice pored GUESS jeans linije biće i prva MARCIANO kolekcija, ali i znatno bolji asortiman muške garderobe i obuće. Prodavnica se nalazi na prvom spratu UŠĆE Shopping centra. -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Izložba "Žene: Vek promene" uz zanimljiv prateći program
Izložba fotografija društva National Geographic “Žene: Vek promene”, koja se održava u Beogradu u beogradskim šoping centrima od 4. do 18. marta ima za cilj da u toku meseca kada se obeležava praznik posvećen ženama podseti publiku u Srbiji na pravo značenje 8. marta, pruži osvrt na poziciju žena u modernom društvu i podari inspiraciju za promene. Izložba “Žene: Vek promene” pokazaće nam slikom na koji način se menjao položaj žene kroz vreme, a dvonedeljnu postavku pratiće i bogat program radionica, seminara, panel diskusija organizovanih u saradnji sa Centrom za biopolitičku edukaciju. Deo pratećeg programa je i tematski mini-festival dokumentarnih filmova kanala National Geographic, koji će se emitovati u Cineplexx bioskopima. Svi programi su besplatni, a pošto je broj mesta ograničen zainteresovani bi trebalo da se prijave na društvenim profilima odgovarajućih tržnih centara.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: