-
Poslednjih 5 pesama
- Djordje Balašević - Ja luzer
- Prljavo Kazalište - Sve je lako kad si mlad
- Ana Stanić - Točkovi
- Boris Novković - Kad On Te Ostavi
- Jelena Tomašević - Kosava
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Čia puding sa nektarinom i malinama
Ovaj obrok može da bude sjajan doručak, ali takođe i odlična užina ili poslastica nakon treninga...
Gulaš sa paprikama i mesom
Pravi gurmani nikako neće moći da odole ovom savršenom, aromatičnom jelu.
-
Zdravlje
Melatonin iz prirode: Najbolje namirnice za miran san
Melatonin je hormon ključan za regulaciju sna. Proizvodi ga epifiza u mozgu, a njegovi nivoi prirodno rastu nakon zalaska sunca i opadaju s dolaskom dana. Istraživanja pokazuju da povećan unos melatonina putem ishrane može poboljšati kvalitet sna.
Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite!
Ultra-prerađena hrana (UPF) već ima lošu reputaciju, a nova studija pokazuje da čak i njene „zdravije“ varijante mogu ozbiljno narušiti napore u mršavljenju.
-
-
Putovanja
Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto
Planinarenje po Himalajima jeste ozbiljan hobi i ujedno ozbiljan trošak, ali vlada Nepala je nedavno saopštila uzbudljivu vest: naredne dve godine čak 97 planina biće dostupne za besplatan uspon. Prava planinarska prilika!
Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini
Život digitalnog nomada može biti izuzetno ispunjavajući, naravno, ako se pravilno organizuje. Prava i etička opcija smeštaja, fleksibilni radni prostori, prilika da se izgradi nova zajednica i sloboda da se svet istražuje sopstvenim tempom i sve to čini ovaj stil života sve privlačnijim.
-
Preporučujemo
Zašto ne bi trebalo da okrećemo čaše naopako nakon pranja?
Mnogi ne obraćaju pažnju na način odlaganja čaša nakon pranja, ali stručnjaci upozoravaju da ih nikada ne treba stavljati naopako. Iako se često čini praktičnim jer čaše brže osuše, to može ozbiljno da ugrozi njihov kvalitet i dugovečnost.
Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe?
Kuhinjske krpe se ne koriste samo za sudove – često njima brišemo ruke, radne površine, pa čak i ostatke hrane. Nakon toga ih obično zgužvamo i ostavimo da vise preko stolice, radijatora ili na nekom uglu radne ploče. Ali koliko često ih zaista operemo?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 123.66 124.53 125.41 USD 99.98 100.68 101.39
-
Zvezde podržale novi Guess White koncept
Zaljubljenici u globalno popularni brand Guess, zahvaljujući generalnom distributeru brenda FASHION COMPANY, mogu svoje odevne komade birati u novom redizajniranom ambijentu u okviru Ušće shopping centra.
18-04-2016 | 15:11 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Američki modni klasik GUESS je u UŠĆE Shopping centru predstavio novi koncept radnji i kolekciju proleće/leto 2016. godine. Na specijalnom VIP koktelu, uz muziku DJ Nade i defile modela agencije FOX, okupio se veliki broj poznatih ličnosti među kojima su glumci Viktor Savić, Aleksandar Radojičić, Jelena Gavrilović, pevačice Ana Stanić i Sara Jo, voditeljke Nina Lečić i Suzana Mančić, dizajner i novinar Boško Jakovljević, supermodel Tamara Paunović, urednik magazina STORY, Nemanja Pajić, urednica magazina GLORIA, Sanja Purić i prvi čovek srpskog Harper’s bazaar-a, Petar Janošević. Muzičko-modna poslastica večeri bio je nastup mlade pop zvezde Nevene Božović, koja je u odevnoj kombinaciji GUESS otpevala svoj poslednji veliki hit.
o kolekciji:
Guess vidi leto kao opušteni miks pastelnih boja kojim vladaju tropski dezeni i cvetni uzorci. Kultna ženstvenost, karakteristična za najseksipilniji brand, budi urođenu senzualnost i zaigranu prirodu istinske Guess žene. Modna igra Guess accessories kolekcije donosi odlične torbe nježnih pastelnih nijansi i jednostavnog dizajna dok su vrhunske štikle apsolutni must-have za najseksipilniji look do sada.
O radnji:
Generalni distributer brenda GUESS za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Hrvatsku, Fashion Company, otvorila je novu renoviranu GUESS prodavnicu u UŠĆE Shopping centru u Beogradu. Na 200m² popularni američki brend predsavlja novi white concept koji donosi svež pristup prezentacije garderobe, obuće i aksesoara omogućivši potrošačima da na što brži i kvalitetniji način donesu odluku o modnoj kupovini. Promena koncepta rezultat je angažovanja novog CEO kompanije Victor Herere, nekadašnjeg glavnog čoveka Inditeks grupe za Aziju (Zara, Massimo Dutti itd). U ponudi prodavnice pored GUESS jeans linije biće i prva MARCIANO kolekcija, ali i znatno bolji asortiman muške garderobe i obuće. Prodavnica se nalazi na prvom spratu UŠĆE Shopping centra. -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Izložba "Žene: Vek promene" uz zanimljiv prateći program
Izložba fotografija društva National Geographic “Žene: Vek promene”, koja se održava u Beogradu u beogradskim šoping centrima od 4. do 18. marta ima za cilj da u toku meseca kada se obeležava praznik posvećen ženama podseti publiku u Srbiji na pravo značenje 8. marta, pruži osvrt na poziciju žena u modernom društvu i podari inspiraciju za promene. Izložba “Žene: Vek promene” pokazaće nam slikom na koji način se menjao položaj žene kroz vreme, a dvonedeljnu postavku pratiće i bogat program radionica, seminara, panel diskusija organizovanih u saradnji sa Centrom za biopolitičku edukaciju. Deo pratećeg programa je i tematski mini-festival dokumentarnih filmova kanala National Geographic, koji će se emitovati u Cineplexx bioskopima. Svi programi su besplatni, a pošto je broj mesta ograničen zainteresovani bi trebalo da se prijave na društvenim profilima odgovarajućih tržnih centara.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: