-
Poslednjih 5 pesama
- Petar Grašo - Voli Me
- Parni Valjak - Ljubavna
- Oliver Mandić - Zbog tebe bih tucao kamen
- Aleksandra Radović - Proslo Me Je
- Bijelo dugme - Nakon svih ovih godina
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoŠarena pita od povrća i jaja
Donosimo vam recept za jelo sa jajima koje se izuzetno brzo priprema i istovremeno je jako zdravo.
-
ZdravljeSaveti za dobar san: Izbegavajte uspavljivanje pored televizora
Stručnjak za spavanje Trevor Cooke upozorava da veštačko svetlo sa TV ekrana može da poremeti prirodni ciklus spavanja i buđenja vašeg tela.
Poboljšajte funkciju štitne žlezde dodavanjem 5 esencijalnih nutrijenata vašoj ishraniPrema rečima nutricionistkinje Lovneet Batre, „Uravnotežena ishrana je važna za održavanje zdravih funkcija štitne žlezde“.
-
PutovanjaKoje zemlje su za mlade ljude najsrećnije? Srbija je zauzela visoko mesto
Nedavno je objavljena lista najsrećnijih zemalja sveta za 2024. godinu. Interesantno je to što ova lista izgleda veoma zanimljivo jer obauhvata isključivo impresije mladih ljudi starosti do 30 godina...
Lista "najspokojnijih destinacija" koje možete da posetiteBritanska osiguravajuća kuća MoneySuperMarket formirala je listu najmirnijih gradova na svetu tako što je kreirala "indeks mira" za otkrivanje destinacija sa najviše i najmanje opuštajućih mesta.
-
PreporučujemoBlistavo i čisto stakleno posuđe uz pomoć jednog trika
Održavanje staklenog posuđa bez mrlja od sušenja može da bude izazov, ali postoji jednostavan trik koji će osigurati besprekoran sjaj.
Pirinač u kupatilu: Neobičan trik za višestruku koristVećina ljudi drži pirinač u kuhinji, ali da li ste znali da ga držanje u kupatilu može biti iznenađujuće korisno?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.32 117.14 117.96 CHF 119.54 120.38 121.22 USD 107.92 108.69 109.45
-
Zvezde podržale novi Guess White koncept
Zaljubljenici u globalno popularni brand Guess, zahvaljujući generalnom distributeru brenda FASHION COMPANY, mogu svoje odevne komade birati u novom redizajniranom ambijentu u okviru Ušće shopping centra.
18-04-2016 | 15:11 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Američki modni klasik GUESS je u UŠĆE Shopping centru predstavio novi koncept radnji i kolekciju proleće/leto 2016. godine. Na specijalnom VIP koktelu, uz muziku DJ Nade i defile modela agencije FOX, okupio se veliki broj poznatih ličnosti među kojima su glumci Viktor Savić, Aleksandar Radojičić, Jelena Gavrilović, pevačice Ana Stanić i Sara Jo, voditeljke Nina Lečić i Suzana Mančić, dizajner i novinar Boško Jakovljević, supermodel Tamara Paunović, urednik magazina STORY, Nemanja Pajić, urednica magazina GLORIA, Sanja Purić i prvi čovek srpskog Harper’s bazaar-a, Petar Janošević. Muzičko-modna poslastica večeri bio je nastup mlade pop zvezde Nevene Božović, koja je u odevnoj kombinaciji GUESS otpevala svoj poslednji veliki hit.
o kolekciji:
Guess vidi leto kao opušteni miks pastelnih boja kojim vladaju tropski dezeni i cvetni uzorci. Kultna ženstvenost, karakteristična za najseksipilniji brand, budi urođenu senzualnost i zaigranu prirodu istinske Guess žene. Modna igra Guess accessories kolekcije donosi odlične torbe nježnih pastelnih nijansi i jednostavnog dizajna dok su vrhunske štikle apsolutni must-have za najseksipilniji look do sada.
O radnji:
Generalni distributer brenda GUESS za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Hrvatsku, Fashion Company, otvorila je novu renoviranu GUESS prodavnicu u UŠĆE Shopping centru u Beogradu. Na 200m² popularni američki brend predsavlja novi white concept koji donosi svež pristup prezentacije garderobe, obuće i aksesoara omogućivši potrošačima da na što brži i kvalitetniji način donesu odluku o modnoj kupovini. Promena koncepta rezultat je angažovanja novog CEO kompanije Victor Herere, nekadašnjeg glavnog čoveka Inditeks grupe za Aziju (Zara, Massimo Dutti itd). U ponudi prodavnice pored GUESS jeans linije biće i prva MARCIANO kolekcija, ali i znatno bolji asortiman muške garderobe i obuće. Prodavnica se nalazi na prvom spratu UŠĆE Shopping centra. -
Pročitajte i...Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Izložba "Žene: Vek promene" uz zanimljiv prateći programIzložba fotografija društva National Geographic “Žene: Vek promene”, koja se održava u Beogradu u beogradskim šoping centrima od 4. do 18. marta ima za cilj da u toku meseca kada se obeležava praznik posvećen ženama podseti publiku u Srbiji na pravo značenje 8. marta, pruži osvrt na poziciju žena u modernom društvu i podari inspiraciju za promene. Izložba “Žene: Vek promene” pokazaće nam slikom na koji način se menjao položaj žene kroz vreme, a dvonedeljnu postavku pratiće i bogat program radionica, seminara, panel diskusija organizovanih u saradnji sa Centrom za biopolitičku edukaciju. Deo pratećeg programa je i tematski mini-festival dokumentarnih filmova kanala National Geographic, koji će se emitovati u Cineplexx bioskopima. Svi programi su besplatni, a pošto je broj mesta ograničen zainteresovani bi trebalo da se prijave na društvenim profilima odgovarajućih tržnih centara.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenjeUhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&FriendsLuksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: