-
Poslednjih 5 pesama
- Ana Stanić - Sama
- Bijelo dugme - Svi marš na ples
- Nina Badrić - Ono Kad
- Tutti Frutti Band - Dok gitara svira
- Sara Jo - Mahovina
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Čia puding sa nektarinom i malinama
Ovaj obrok može da bude sjajan doručak, ali takođe i odlična užina ili poslastica nakon treninga...
Gulaš sa paprikama i mesom
Pravi gurmani nikako neće moći da odole ovom savršenom, aromatičnom jelu.
-
Zdravlje
Melatonin iz prirode: Najbolje namirnice za miran san
Melatonin je hormon ključan za regulaciju sna. Proizvodi ga epifiza u mozgu, a njegovi nivoi prirodno rastu nakon zalaska sunca i opadaju s dolaskom dana. Istraživanja pokazuju da povećan unos melatonina putem ishrane može poboljšati kvalitet sna.
Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite!
Ultra-prerađena hrana (UPF) već ima lošu reputaciju, a nova studija pokazuje da čak i njene „zdravije“ varijante mogu ozbiljno narušiti napore u mršavljenju.
-
-
Putovanja
Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto
Planinarenje po Himalajima jeste ozbiljan hobi i ujedno ozbiljan trošak, ali vlada Nepala je nedavno saopštila uzbudljivu vest: naredne dve godine čak 97 planina biće dostupne za besplatan uspon. Prava planinarska prilika!
Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini
Život digitalnog nomada može biti izuzetno ispunjavajući, naravno, ako se pravilno organizuje. Prava i etička opcija smeštaja, fleksibilni radni prostori, prilika da se izgradi nova zajednica i sloboda da se svet istražuje sopstvenim tempom i sve to čini ovaj stil života sve privlačnijim.
-
Preporučujemo
Zašto ne bi trebalo da okrećemo čaše naopako nakon pranja?
Mnogi ne obraćaju pažnju na način odlaganja čaša nakon pranja, ali stručnjaci upozoravaju da ih nikada ne treba stavljati naopako. Iako se često čini praktičnim jer čaše brže osuše, to može ozbiljno da ugrozi njihov kvalitet i dugovečnost.
Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe?
Kuhinjske krpe se ne koriste samo za sudove – često njima brišemo ruke, radne površine, pa čak i ostatke hrane. Nakon toga ih obično zgužvamo i ostavimo da vise preko stolice, radijatora ili na nekom uglu radne ploče. Ali koliko često ih zaista operemo?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 123.66 124.53 125.41 USD 99.98 100.68 101.39
-
Zepter i Communis započinju novu digitalnu komunikaciju
Čuvena multinacionalna kompanija Zepter International koja proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne, visokokvalitetne proizvode planira da započne specifičnu i inovativnu digitalnu komunikaciju sa svojim potrošačima širom sveta, a Srbija će biti pilot tržište za novu platformu.
05-11-2015 | 13:00 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Communis promo
Dugogodišnji prijateljski, ali i partnerski odnos Filipa Ceptera, vlasnika kompanije i Ivana Stankovića, vlasnika marketinške agencije Communis pretočen je u novu saradnju, pa je projekat pohoda na globalno tržište poveren upravo Communisu koji će kreirati novi način komunikacije u skladu sa novim medijima i potrošačima.
"Novo vreme traži i nove oblike komunikacija koji se baziraju na digitalu i internetu i koji će u narednom periodu biti dominantni. Ovo je veliki korak za našu kompaniju i siguran sam da ćemo i u ovoj oblasti postati svetski lider", izjavio je Filip Cepter. Sa druge strane, Ivan Stanković je istakao da je ova saradnja veliki izazov i čast za Communis tim i da mu je veoma drago da je kompanija Zepter International prepoznala kompetenciju agencije, kao i želju da se kompletno prebaci na digitalni način razmišljanja, kreiranja i vođenja kampanja.
Filip Cepter je vizionar i vlasnik veoma uspešne kompanije na čijem je čelu više od dvadeset godina. Tokom pomenutog perioda, izgradio je kompaniju koja je sinonim za vrhunski kvalitet, prepoznatljiv stil i trajnu vrednost. Uživajući u svom radu, Cepter je i idejni tvorac filozofije zdravog i savršenog načina života koji ima za cilj očuvanje zdravlja sadašnjih i budućih generacija, kao i rešavanje ekoloških problema. Konstantni prosperitet i višedecenijski uspeh kompanije Zepter International zasniva se, pre svega, na njegovom neprihvatanju prepreka, već postavljanju novih, viših i zahtevnijih ciljeva.
Filip Cepter je još jednom prepoznao situaciju i urgentnost promena koje su potrebne u komunikaciji između kompanije i potrošača. Misija kompanije Zepter International je da njeni potrošači ostanu zauvek mladi, a svojim inovativnim i dizajnerski originalnim proizvodima kompanija im to i omogućava.
Communis je jedna od najuspešnijih marketinških agencija u Srbiji i regionu, a Ivan Stanković jedan od pionira marketinga na tržištu bivše Jugoslavije. Communis svoje poslovanje zasniva na pažljivom planiranju i kreativnom pristupu kojima se kreira "dobra i drugačija" komunikacija. Agencija Communis je 2008. godine postala deo globalne mreže DDB, jedne od najkreativnijih svetskih agencija za marketinške komunikacije. -
Pročitajte i...
Da li znate koji se emodžiji najviše koriste?
Emodžiji su postali svakodnevni deo komunikacije, a konzorcijum Unicode, organizacija odgovorna za klasifikaciju i standardiziranje emodžija, prvi put je objavila top listu najkorišćenijih sličica, pišu itvesti.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: