-
Poslednjih 5 pesama
- Zana - Jabuke i vino
- Djavoli - Dolazi ljubav
- Boris Rezak - Sudbina
- Zdravko Čolić - Pusti pusti modu
- Boris Novković - Ko sam bez tebe
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
Kolač sa tikvicama i maslinama
Ako volite ukuse Mediterana i jela koja se brzo spremaju, ovaj slani kolač sa tikvicama, fetom i maslinama biće pravo otkriće za vas.
-
Zdravlje
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
Ovo su poruke koje vam telo šalje kada nema dovoljno proteina
Najmanje 10% dnevnog unosa kalorija trebalo bi da potiče iz proteina.
-
-
Putovanja
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
Prelepi azijski grad proglašen najboljom destinacijom po odnosu cene i kvaliteta ove zime
Post Office je otkrio destinacije na kojima putnici dobijaju najviše za svoj novac.
-
Preporučujemo
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
Da li čuvate luk na pogrešnom mestu? Otkrijte najlakši trik za duži rok trajanja
Ako primetite da vam se luk pokvari već nakon nekoliko dana, verovatno ga ne skladištite pravilno. Mesto na kojem čuvate luk može značajno uticati na njegovu svežinu i trajanje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.75 125.63 126.51 USD 99.91 100.62 101.32
-
Završeni 11-i Radio dani RAB SRBIJA
Prolećni, jedanaesti po redu, Radio dani RAB SRBIJA održani su na Zlatiboru, u Hotelu Mona, od 3. do 5. aprila 2016, s oko 200 učesnika iz 119 radio stanica, koliko ih ima u RAB SRBIJA, šeste godine postojanja ovog medijskog udruženja, a Naxi radio je, kao i do sada bio jedan od učesnika.
08-04-2016 | 15:52 | Autor/Izvor: Naxi media/RAB Srbija
Foto: RAB Srbija promo
Predsednica RAB SRBIJA Maja Rakovic, otvarajući ove Radio dane, zahvalila je na pomoći članovima Saveta RAB Srbija Ferencu Berčeku, Zorani Đokić, Svetlani Tomov, Mariju Radojkoviću, Slađani Đorđijev i Aleksandri Ranković, ali i koordinatorki Ivani Jordović.
- Nadam se da i vi doživljavate RAB kao svoju porodicu, a ovde je vaša porodica pred vama - , rekla je Maja.
Ona je podsetila da su ove godine urađeni radio-džinglovi i televizijski spot povodom 13. februara – Svetskog dana radija, čime je celom svetu predočen značaj radija.
Maja Rakovic je posebno zahvalila gostima koji su bili s nama na Zlatiboru: Milošu Rajkoviću, članu REM-a, Gordani Predić, članici Komiteta Saveta Evrope za zaštitu novinarstva i bezbednost novinara, i zamenici sekretara Sekretarijata za kulturu Grada Beograda, Bola Žoltu, programskom direktoru „Juventus radija” iz Mađarske, konsultantu, producentu, saradniku najvećih evropskih i svetskih imena radio-industrije, Adnanu Osmaganiću, vlasniku RSG Group iz Sarajeva, i Adisu Kadriću, izvršnom direktoru RSG Group, Emiru Povlakiću iz Regulatorne agencije za komunikaciju u BiH, Mirku Prlji iz Privredne komore Srbije, Miroslavu Paunoviću, direktoru MAG Televizije iz Obrenovca i predsedniku MAG Mreže, Tomislavu Jakoboviću, medijskom konsultantu iz Hrvatske, Mariji Matić, media planning direktorki Direct media, Đorđu Savevu sa City radija iz Makedonije, Zoranu Sekuliću, predsedniku Asocijacije medija, Bošku Jakšiću, novinaru i komentatoru, Đorđu Milutinoviću, direktoru „Beogradske arene”, i Meri Bilić, novinarki Politike.
Miloš Rajković, član Regulatornog tela za elektronske medije Srbije, zvanično je, po starom i dobrom običaju, otvorio jedanaeste Radio dane RAB SRBIJA.
- Velika mi je čast što stojim pred vama i to u godini kada ste dokazali da imate dovoljno hrabrosti, samopouzdanja i da ste dovoljno vredni i radni da preživite sve. Nije laka bila godina za nama, godina privatizacije srpskih medija, koja je, nažalost, zakačila i radio. Ovde vidim i neke koji trenutno nemaju svoje radio stanice, ali želim da verujem da će oni sačekati neki budući konkurs i samostalno, kao privatnici, raditi. Sada je definitivno jasno da ste se izborili za budućnost. Ponosan sam na to i na vas. Za mene ovi Radio dani imaju naziv – pogled u budućnost - , izjavio je Rajković.
(Foto: RAB Srbija promo)
Na Prolećnim Radio danima, u zgusnutom rasporedu predavanja slušali smo o prodaji, strategiji komunikacije ka klijentu, kako najbolje predstaviti radio stanicu, o online radiju, najčešćim jezičkim greškama u medijima, radio-imidžingu, ali i o vremenu koje moramo da nađemo za sebe.Na okruglim stolovima razgovaralo se s državnim sekretarom za informisanje Sašom Mirkovićem (poseban tekst o tome), s predstavnicima regulatornih tela, ali i o izboru muzike, o tome koje poslove glavni i odgovorni urednici i vlasnici ne prepuštaju drugima.
(Foto: RAB Srbija promo)Prvo predavanje na Radio danima održao je Uroš Bogdanović o zelenom zmaju, a reč je o istovetnom predavanju koje je održao na Radio Days Europe u Parizu.
U sali pored upriličen je okrugli sto za vlasnike i glavne i odgovonre urednike s temom – koje poslove ne prepuštate drugima? Tako smo čuli da kolege iz BiH kadrovska pitanja ne prepuštaju drugima, a Adnan Osmaganić je lepo primetio da je „loše ako nemate saradnike s kojima možete da podelite dilemu”. Maja Rakovic iz Naxi radija otkrila je da ona isključivo kontaktira s Regulatornim telom. Ferenc Berček s Radio Active iz Bečeja kazao je da je odlučio da podeli odgovornost i rukovođenje prepusti drugima, a kolega Đorđe Savev iz Skoplja istakao je da je kod njega suprotno jer se mladi saradnici plaše funkcija koje nose i odgovornost.
Informativci su priču proširili pa je Aleksandra Ranković s Luna NAXI radija iz Užica rekla da vlasnici radio stanica ne moraju da budu novinari, ali da glavni i odgovorni urednici moraju da budu dobri novinari, barem kada je reč o stanicama koje imaju informativni program. Novinarka Goca Predić, članica Komisije Saveta Evrope za bezbednost novinara, nadovezala se: - Ako ima straha, onda nema novinarstva, jer u ovom poslu novinar ima i zadatak da štiti istinu. -
Konsultantkinja za digitalne medije Marina Paunović je u sali pored govorila o onlajn radiju, a kao ilustraciju tog predavanja navešćemo podatke da je u 2016. u Americi slušanost online radija u porastu: 50 odsto ispitanika sluša svake nedelje, a 2015. je taj procenat iznosio 44 odsto (slično je i kod nas).
Marko Lazović, direktor istraživanja u „Pro-Pozitivu”, izneo je podatak da su ispitanici, odgovaravši na pitanje kako reaguju na reklame na radiju, a kako na reklame u novinama, rekli da su im radijske reklame duhovite i da se lako pamte, a da su u štampanim izdanjima dosadne, da opterećuju (šteta što ovaj podatak ne znaju i autori Zakona o oglašavanju).
Na okruglom stolu s predstavnicima regulatornih tela u Srbiji i BiH čuli smo želju Miloša Rajkovića, člana REM-a, da nova podela frekvencija ove godine vrati u etar stanice koje su u privatizaciji nestale.
(Foto: RAB Srbija promo)Peđa Filipović s IFM-a iz Topole skrenuo je pažnju kolegama da budući vlasnik radija, među papirima za dozvolu za rad, treba da dostavi i procenu uticaja na životnu sredinu, a cena takve analize u Srbiji se kreće od 500 do 10.000 evra!? Ne postoji jasan cenovnik, te i to pitanje treba urediti.
Marija Mitić, media planning direktorka Direct media iz Beograda, agencije čiji poziv vlasnici radio stanica uvek očekuju jer on donosi reklame, bila je nesebična i otkrila tim istim vlasnicima kako da svoju radio stanicu na najbolji način predstave i drugim agencijama.
Ivana Stanković, direktorka prodaje NAXI Media Mix-a, i Marija Gičić, Senior Brand Manager Atlantic grupa, SBU Coffee iz Beograda, pričale su o marketingu. Ko je dobar klijent, a ko dobar prodavac, uz primere dobre prakse reklama „Grand aroma” kafe i radija. I Adis Kadrić je govorio o (in)direktnoj prodaji i saradnji.Za predavanje velikog poznavaoca radija Bole Žolta, konsultanta, saradnika najvećih radio stanica na temu radio-imidžinga treba poseban tekst, zato smo njegova dva predavanja i snimili. Otkrio je kako doći do toga da radio stanica bude najslušanija, koje su to metode, istraživanja, radnje... ka slušaocu, kada on ni ne zna da ga je radio „ščepao”. Ipak, u radio-industriji i tom malom radio aparatu ima i emocija, pa pored iskustva, znanja i stručnosti, treba igrati i na tu kartu.
Mitko Jakovlevski, stručnjak za pisanje projekata i bivši programski direktor A-Meda, nam je i na ovim radio-danima objašnjavao kako napisati dobar projekat. Čovek zaslužuje barem piće za svaki naš odobreni projekat.
Na njegovo predavanje odlično se nadovezala i Danamarija Serdar, diplomirani filolog, koja nam je skrenula pažnju na najčešće jezičke greške u srpskim medijima, uz poruku da mi, medijski poslanici, treba da budemo u prvom redu u ratu za srpski jezik i pravopis. Pored loših primera, pa čak i iz najvećih medijskih kuća, navela je podatak i da se čuvena Monika Beluči uključila u ovaj rat i da reklamira „Pravopis srpskog jezika”! Gde je Zlatibor, tu je i Mokra Gora, a gde je Monika, tu su i novinari.
Poslednji dan RAB-ovih Radio dana, evo već 11. put, uvek je pun podeljenih emocija. Sreće zbog onoga što smo naučili i čuli, a tuge jer se rastajemo. Emocije koje su nas obuzele, Tanja Drakulić, life coach i direktorka Planeta NAXI radija iz Novog Sada, još je pojačala svojim predavanjem „Do promena kako? Korak po korak i polako!”. To je bila tačka na priču o ovim Radio danima i vetar u leđa do sledećih.
Ne zaboravite, kolege, da je radio prijatelj i da zbog tog malog aparata mi nismo samo kolege!
Galeriju fotografija s Radio dana možete pogledati OVDE.
-
Pročitajte i...
Digital Awards 2025: Nagrada za unapređenje medijske industrije uručena Maji Rakovic
Jedna od najznačajnijih nagrada večeri – Nagrada za unapređenje medijske industrije – uručena je sinoć Maji Rakovic, predsednici Udruženja radio-stanica RAB Srbija i vlasnici i glavnoj i odgovornoj urednici Naxi radija.
29. Radio dani RAB SRBIJA
I ovog proleća, okupljamo se na Zlatiboru – mi koji volimo radio, koji živimo radio i koji znamo da su radijski ljudi posebna vrsta: topla, predana, radoznala i uvek spremna da deli znanje. Radio dani su pravo mesto za to – da učimo, razmenjujemo ideje, smejemo se i, naravno, uživamo u muzici i dobrom društvu.
Održana konferencija za novinare uoči Beogradskog proleća
Za prestižne nagrade festivala „Beogradsko proleće“ koje će biti održano 24. aprila u 20 časova u mts Dvorani i ove godine takmičiće se 18 izvođača, kako afirmisanih, tako i neafirmisanih sa kompozicijama koje do sada nisu objavljene. Tako će prestižni festival, ove godine svojim pesmama obogatiti: Dado Topić, Boris Režak, Milan Bujaković, Sandi Cenov, Marko Vukes, Neno Murić, Nataša Mihajlović, Famos, Bojan Marović, Đole Boem, Ana Petan, Nikola Borković , David Temelkov, Lena Kovačević, Lorenca Lola, Oliver Kostić, Anđela Nestorović, Emil Fetahović.
Objavljena imena 18 učesnika Beogradskog proleća!
Od sinoć su poznata imena 18 izvođača koji će učestvovati u takmičarskom delu prestižnog festivala Beogradsko proleće, koji se od obnavljanja 2022. godine, već četvrti put održava u organizaciji mts Dvorane i uz strateško partnerstvo Televizije Blic i Naxi radija.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: