Zakopčaj me selotejpom: Najljepša haljina je...

Izložba haljina od ambalažnih materijala poznatih brendova na srpskom tržištu proizašlih iz umetničkih vizija renomiranih modnih dizajnera Zakopčaj me selotejpom, odžavala se od 14. do 26. novembra u atrijumu Delta City-ja.

28-11-2016

|

10:05

|

Autor / Izvor: Naxi media

Svi posetioci Delta City-ja koji su u tom razdoblju prošetali trgom "Zakopčaj me selotejpom" mogli su da glasaju za najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.

U subotu , 26. 11. u 17 sati, proglašena je najlepša haljina na osnovu najvećeg broja glasova posetioca Delta City-ja.

Haljine su bile izrađene od ambalažnih materijala sledećih kompanija: Danubius d.o.o., Novi Sad; Fresh&Co, Beograd; Grand Prom d.o.o., Beograd; Ikom, Zemun; Koncern Bambi AD, Beograd; Marbo Product d.o.o., Beograd; Universal Brands d.o.o., Beograd; a među njima je i Naxina, haljina s obeležjima Naxi radija, medijskog partnera na projektu. Haljine autorski potpisuju: Svetlana Jaćović, Marina Milovanović, Dragana Nikolajević (DNK studio), Stanislava Sinđelić, Slobodan Bata Spasojević, Igor Todorović, Ana Vasiljević Celar, Jasmina Vujović (GetUp), Milan Zejak i Tijana Žunić.

Cilj projekta, čiji je središnji deo izložba, jeste da se kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala te prigodnim pratećim opisima potrošači edukuju i informišu o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom kao neodvojivim delom proizvoda, edukuju i infromišu o značaju ambalaže i njenim funkcijama, skrene pažnja na važnost promišljanja dizajna ambalaže, ukaže na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže, ukaže na mogućnosti produženja upotrebne vrednosti ambalaže, te promovisati upotrebu ambalaže na kreativan način.

Medijski partner Naxi radio pratio projekt u svim fazama kroz više od 100 spotova u kojima se komunicirala edukativno-ekološka poruka projekta, a tokom trajanja izložbe s medijskim partnerom bili su organizirani i edukativni kvizovi u kojima su pravo na učestvovanje imali svi posetioci Delta City-ja i slušaoci Naxi radija. Kvizovi su se provodili na način da su slušaoci/posetioci pronalazili edukativnu nagradnu poruku koja se nalazila u opisu uz svaku haljinu i koja je predmet radijskog kviza. Točan odgovor donosio je priliku za osvajanje vrednih nagrada.


U subotu 26. novembra je svečano zatvorena izložba "Zakopčaj me selotejpom", a na osnovu najvećeg boja glasova posetilaca, za pobedničku haljinu je izabrana Plazma Mini Mini koji je kreirala Jasmina Vujović. 



(Foto: Delta City Zakopčaj me selotejpom -Olaf promo)