UEPS priznanje za Ušće godina želja

Na tradicionalnoj dodeli godišnjih nagrada koje uručuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) autorima najboljih kreativnih radova u domenu tržišnih komunikacija, projekat Ušće Shopping Centra naziva Ušće godina želja osvojio je zlatno priznanje za promotivne integrisane kampanje u kategoriji maloprodaja i usluge.

25-12-2015

|

22:21

|

Autor / Izvor: Naxi media


Projekat koji je realizovala agencija Fullhouse Ogilvy sa marketing i PR timom kompanije Confluence Property Management je zahvaljujući intenzivnim i inovativnim ATL, BTL, PR i digital aktivnostima, ostvario odlične poslovne rezultate, a to su potvrdile posete i prometi zakupaca.


(Foto: Ušće Shopping Center promo)

Tako je oktobar zabeležen kao najuspešniji oktobar od otvaranja Centra. U okviru kampanje posebnu pažnju javnosti izazvao je ofinger, koji je postao i jedan od simbola prepoznavanja Ušće Shopping Centra.