Trostruka uloga Sergeja Trifunovića u reklami za Chipsy Domaćinski
Kompanija Marbo ove jeseni predstavila je novi ukus Chipsy Domaćinski Pekarski krompir i pokrenula kampanju "Babino zlato ili dedina sorta" koji se odigrava između Chipsy Domaćinskog sa ukusom kajmaka i novog Chipsy Domaćinskog ukusa Pekarski krompir, odnosno babinog zlata i dedine sorte.
05-06-2015
|00:59
Kompanija Marbo ove jeseni predstavila je novi ukus Chipsy Domaćinski Pekarski krompir i pokrenula kampanju "Babino zlato ili dedina sorta" koji se odigrava između Chipsy Domaćinskog sa ukusom kajmaka i novog Chipsy Domaćinskog ukusa Pekarski krompir, odnosno babinog zlata i dedine sorte.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 16.10.2014. - 10:00:00
(Foto: YouTube screenshoot)
Novom, interesantnom i originalnom TV reklamom u kojoj poznati glumac, i Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović tumači, po prvi put na srpskom tržištu, tri uloge (babu, dedi i unuka), Chipsy Domaćinski na tradicionalan, a opet moderan način oslikava topao i prisan odnos između babe i dede sa unukom. Ističući prave vrednosti porodice i srpskog domaćinstava, u ovoj borbi za unukovom naklonošću baba i deda ulaze u duhovito „takmičenje“. Dok baba unuku tepa bakino zlato i nudi mu novi ukus pekarskog krompira, deda mu tepa dedina sorta i unuka podseca na svoj recept za debelo rezani krompir zaliven kajmakom.
Nesvakidašnja kampanja "Babino zlato ili dedina sorta" promoviše pun doživljaj deblje rezanog kromira, sa ukusom koji podseća na detinjstvo, tradiciju i prave vrednosti.
Idealan je za sve one koji vole da uživaju u punom ukusu krompira, za domaćinsko posluženje i konzumiranje kod kuće sa porodicom i prijateljima, uz razne namaze i umake.
Kategorija Chipsy Domaćinskog obuhvata tri ukusa:
- Kajmak, ukus prave srpske trpeze, starih vremena i pravih vrednosti
- Sir, ukus tradicionalnog mezea na novi način, neizostavni deo trpeze modernih domaćina
- Novi ukus - Pekarski krompir, pravi specijalitet sa blagim ukusom maslaca i dima iz pekarske peci
Promoteri kompanije Marbo, posetili su i Naxi radio, a kako smo se proveli možete pogledati u narednoj galeriji.
O kompaniji PepsiCo
Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 66 milijardi dolara neto prihoda u 2013. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.
PepsiCo se rukovodi "Poslovanjem sa svrhom" - a sve u cilju postizanja vrhunskih finansijskih rezultata i održivog rasta vrednosti koje isporučujemo našim akcionarima. U praksi, „Poslovanje sa svrhom“ podrazumeva: širok spektar hrane i pića - od poslastica pa do zdravih proizvoda, pronalaženje novih načina za smanjenje uticaja na životnu sredinu i troškova poslovanja, obezbeđenje sigurnog i inkluzivnog radnog okruženja na globalnom nivou, kao i poštovanje, podršku i ulaganje u lokalne zajednice u kojima kompanija posluje. Za više informacija posetite www.pepsico.com.
(Foto galerija: Marbo promo)