Trikotaža za čarobnu jesen

2970. godine ljudi naseljavaju tešku, jalovu zemlju, ali ostaje neustrašivost i potreba da se ispolji individualnost. Ovaj koncept je ideja vodilja "Missoni" kolekcije za jesen-zimu 2014. godine, a nova kampanja će vas privući na prvi pogled.

30-05-2015

|

11:09

2970. godine ljudi naseljavaju tešku, jalovu zemlju, ali ostaje neustrašivost i potreba da se ispolji individualnost. Ovaj koncept je ideja vodilja "Missoni" kolekcije za jesen-zimu 2014. godine, a nova kampanja će vas privući na prvi pogled.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 03.11.2014. - 10:00:00

Trikotaža za čarobnu jesen
(Foto:knstrct/Viviane Sassen)

Holandski fotograf Vivijan Sasen slikala je pomenutu kampanju, u koje je utkala svoje futurističko viđenje čovečanstva. Ž

I pored kamenja i mininalističkoj eksterijera, ono što privlači pažnju svakako je kolorit modela, koji su kontrast monohrnomnom okruženju.  Editorijal je slikan u arheološkom nalazištu.
Vodeći model kampanje je šarmantna Džoan Smols, koja je sjajno ponela modele od jagnjeće kože i tikotaže koji dominiraju u kolekciji.
Trikotaža i interesantan sklop boja jesu nešto što je svakako obeležilo ovu kampanju, koja ujedno predstavlja i ulični stil, neformalnost, ali ne odustaje od sofisticiranosti.

Trikotaža za čarobnu jesen
(Foto:knstrct/Viviane Sassen)
Trikotaža za čarobnu jesen
(Foto:knstrct/Viviane Sassen)
Trikotaža za čarobnu jesen
(Foto:knstrct/Viviane Sassen)