Slušate: Muzički mix

Pesma: Crvena jabuka - Zovu nas ulice

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Crvena jabuka - Zovu nas ulice
    2. Nina Badrić - Dat ce nam bog
    3. Riblja čorba - U dva ce cistaci odneti djubre
    4. Gibonni - Kisa
    5. Kaliopi - Rodjeni
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Nebojša Dugalić - Sreda - Mojih 50
    2. 19. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 19. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 19. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Nebojša Dugalić - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Rižoto sa povrćem Rižoto sa povrćem

    Ukusano jelo koje se lako priprema. Može se jesti samostalno ili kao prilog.

    Brusketi sa bundevom Brusketi sa bundevom

    Ukoliko očekujete goste ili vam je potrebno brzo rešenje da nešto prezalogajite, brusketi sa bundevom su sjajno rešenje.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Hrana bogata Cinkom Hrana bogata Cinkom

    Cink je mineral koji ima mnogostruke benefite po organizam, ukoliko se plavilno i redovno unosi.

    Zdrav napitak za početak dana Zdrav napitak za početak dana

    Započnite dan zdravim napitkom koji može poboljšati vaš imunitet.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 108.48 109.25 110.01
    USD 100.23 100.94 101.64
  • Povezani članci
  • Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.

    Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.




    18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Fashion Company


    Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.  

    Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.    

    "Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"

    Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly.

    Galerija
    • Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
    Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016. Foto: Fashion Company Foto: Foto: Foto: Foto: Foto: Foto: Foto:
  • Pročitajte i...
    11 najlepših haljina za proleće uz nove Tommy Hilfiger kolekcije  11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije

    Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.

    Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji

    U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.

     Luis Hamilton  u Tommy Hilfiger kampanji Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji

    Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.

    gigi hadid naxi Điđi Hadidi ima svoju barbiku

    Ona je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: