-
Poslednjih 5 pesama
- Parni Valjak - Dodji
- Zdravko Čolić - Niceg Nije Bilo Izmedju Nas
- Massimo Savic - Samo za tvoje oci
- Galija - Pismo
- Indexi - Sve ove godine
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Savršena čokoladna torta
Gotovo da ne postoji osoba koja ne voli savršeno kremastu, čokoladnu tortu koja se jednostavno topi u ustima. Ovakvoj jednoj poslastici nije neophodan poseban opis, dovoljno je samo da se uputite u kuhinju, pratite recept i konačno uživate u ovoj čokoladnoj rapsodiji...
Krem čorba od pasulja
Kremaste čorbi od mahunarki odličan su izbor za lagan, a hranljiv obrok. Poslužite je uz klasičnu salatu, tost i sir...
-
Zdravlje
Tajna mršavljenja? Birajte minimalno prerađenu hranu
Ljudi koji jedu manje prerađene hrane gube više kilograma od onih koji konzumiraju uglavnom ultraprerađenu, pokazuje novo istraživanje. Dok su obe grupe učesnika smršale, oni koji su se hranili namirnicama sa minimalnim stepenom prerade izgubili su duplo više kilograma.
Samo 22 badema dnevno za dugovečnost i zdravlje
„Oksidativno zdravlje“ odnosi se na sposobnost organizma da održi ravnotežu između slobodnih radikala i antioksidanata. Kada ta ravnoteža izostane, dolazi do oksidativnog stresa, koji oštećuje ćelije u telu.
-
-
Putovanja
Najpotcenjenija plaža Evrope nalazi se na Jadranu
Plaža na Balkanu zauzela je prvo mesto na listi tajnih dragulja evropskog primorja koju je objavio Time Out.
Najbolji nordijski city break trenutno, prema magazinu Time Out!
Kako letnje temperature na Mediteranu iz godine u godinu postaju sve više, sve veći broj putnika okreće se severnoj Evropi u potrazi za prijatnijim odmorom. Nordijske zemlje nude ne samo osveženje, već i vrhunske gradske destinacije, idealne tokom cele godine.
-
Preporučujemo
Da vam bele čarape budu kao da ste ih tek kupili: Zapamtite ovaj trik!
Svi mi znamo da je jako teško oprati bele čarape, tako da izgledaju kao da ste ih tek kupili. Nekada ih peremo na najvišoj temperaturi i po nekoliko puta, a rezultati nikako ne budu zadovoljavajući.
Kako bezbedno očistiti ekran laptopa i monitora bez oštećenja?
Dovoljno je nekoliko minuta i malo pažnje da ekran vašeg laptopa ili računara ponovo zablista. Ekrani se brzo zaprljaju, bilo da je u pitanju prašina, otisci prstiju, prljava olovka ili nekontrolisano kijanje. Ali ako se ne očiste na pravi način, lako može doći do još veće štete - zamagljenog ili oštećenog ekrana.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 124.36 125.24 126.12 USD 100.16 100.86 101.57
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji
U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji
Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbiku
Ona je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: