-
Poslednjih 5 pesama
- Aleksandra Radović - Bivši dragi
- Bijelo dugme - Dozivjeti Stotu
- Ana Stanić - Suncan dan
- Kiki Lesendrić - Te noci smo se potukli zbog nje
- Indexi - Sve ove godine
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Čorba sa piletinom i pečurkama
Moguće je da čorbu sa piletinom i čorbu sa pečurkama već pripremate, ali ako do danas niste probali da spojite ove ukuse, pravo je vreme da probate.
Fantastični lešnik mafini!
Ljubiteljima mafina posebno će se dopasti fantastična kombinacija lešnika i čokalade. Ako imate dovoljno vremena probajte da pripremite ovaj slatkiš već danas.
-
Zdravlje
Ambliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?
Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.
Vaša boja noktiju na nogama kao pokazatelj zdravstvenog stanja
Bledi nokti su uobičajen znak starenja, tako da ljudi stariji od 60 godina ne bi trebalo previše da brinu o tome. Ali takvi nokti ponekad mogu da ukažu na lošu cirkulaciju, anemiju ili neuhranjenost.
-
-
Putovanja
Možda niste znali, ali postoji zemlja u kojoj godina traje 13 meseci!
Etiopija, zemlja sa 13 meseci u godini, možda nije na vrhu vaše liste turističkih destinacija, ali ima mnogo toga da ponudi. Njena prirodna čuda, bogata istorija i retke vrste divljih životinja čine je idealnom destinacijom za sve avanturiste. Poseta Etiopiji je kao putovanje kroz vreme.
Stari grad Antalije: Posetite Kaleiči!
Stari grad u Antaliji, poznat i kao Kaleiçi, predstavlja srce i dušu grada. Ispunjen mnogobrojnim prodavnčicama, gde uglavnom možete kupiti ćilime i suvenire, predivnim restoranima, ali i fantastičnim spomenicima, ovo sjajno mesto oduševljava turiste godinama unazad.
-
Preporučujemo
Uz pomoć baterijske lampe proverite da li vaš frižider radi pravilno
Ako primetite da hrana koja stoji u frižideru nije dovoljno hladna, obavezno proverite efikasnost vašeg frižidera.
Brzi trik za besprekorno staklo: Rešite se mrlja uz pomoć pirinča
Mrlje na staklenim posudama mogu da budu tvrdokorne i uporne, ali postoji trik koji će vam olakšati posao. Uz samo nekoliko sastojaka koje već imate kod kuće, možete efikasno ukloniti mrlje i osvežiti vaše staklo.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.25 117.07 117.89 CHF 121.46 122.32 123.17 USD 107.04 107.79 108.54
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji
U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji
Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbiku
Ona je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: