-
Poslednjih 5 pesama
- Nina Badrić - Volim Te, Volim
- Denis & Denis - U ritmu me okreni
- Ana Stanić - Molila sam andjele
- Leo Martin - Reci mi sta je ljubav
- Tony Cetinski - Onaj ko te ljubi sretan je
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Keks od grčkog jogurta
Jednostavan biskvit koji može da bude lagana đačka užina, posluženje za goste ili dodatak uz obrok...
Fenomenalna čokoladna torta
Ko još može da odoli savršenoj čokoladnoj torti koja se topi u ustima... Pripremite je na najjednostavniji način, ušuškajte se i uživajte...
-
Zdravlje
Tajna dugovečnosti: Hrana koja potencijalno može da nam produži život!
Stručnjak za dugovečnost Dan Buetner već 20 godina proučava šest svetskih Plavih zona, uključujući oblasti u Grčkoj, Kostariki i Japanu, gde stanovnici imaju čak deset puta veću verovatnoću da dožive stotu godinu nego prosečan Amerikanac.
Zašto se javlja noćno znojenje i kada bi trebalo da se obratimo lekaru?
Ako se povremeno budite obliveni znojem to nije razlog za brigu, posebno ako se to dešava nakon ružnog sna ili tokom vrele noći. Ali, ako vam se to dešava redovno, moglo bi biti znak da nešto nije u redu.
-
Putovanja
Evropska prestonica sa najlepšim kruzer lukama na svetu
U poređenju desetina glavnih kruzer luka širom sveta, osiguravajuća kompanija AllClear je samo jednoj dodelila savršenih 100 poena - možete li pogoditi koja?
Jesenji šarm Pariza: Idealan period da posetite ovaj grad
Pariz je predivan u svako doba godine, ali tokom jeseni njegov šarm posebno dolazi do izražaja. Šetnje kroz zlatno lišće, miris kiše i toplih kroasana stvaraju neponovljivu atmosferu koja ovu sezonu čini nezaboravnom. Iskoristitite zato ovaj period i posetite grad koji će vas opčiniti svojom neverovatnom energijom.
-
Preporučujemo
Kulinarsko saveti za savršenu testeninu koji vam možda nisu poznati!
Iako se čini da je kuvanje testenine najjednostavniji kulinarski zadatak, verovatno vam se bar jednom dogodilo da bude prekuvana, bezukusna ili potpuno neukusna. Uz ovih pet proverenih saveta, takve greške možete lako da izbegnete, a samo je važno da pratite svaki korak.
Vodič kroz brzinsko čišćenje: Ključne stvari koje treba da očistite pre dolaska gostiju
Neočekivana poseta? Nema panike, ne morate da čistite ceo stan da bi sve izgledalo uredno. Dovoljno je da obratite pažnju na nekoliko ključnih mesta koja gosti prvo primete. Evo šta bi trebalo brzinski očistiti pre posete...
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 118.00 CHF 124.43 125.31 126.18 USD 98.79 99.49 100.18
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji
U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji
Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbiku
Ona je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: