-
Poslednjih 5 pesama
- Mirzino Jato - Apsolutno tvoj
- Goran Karan - Kada zaspu andjeli
- Flamingosi - Obala
- Azra - Tople Usne Zene
- Nina Badrić - Volim Te, Volim
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Rustična pita sa borovnicama
Pita sa borovnicama je izuzetno sočan i ukusan desert koji često nepravedno ostaje po strani. A upravo sada je pravo vreme da ga napravite – sezona borovnica je u punom jeku, pa iskoristite ovo zdravo i osvežavajuće voće dok ga ima u izobilju!
Fantastični lešnik mafini!
Ljubiteljima mafina posebno će se dopasti fantastična kombinacija lešnika i čokalade. Ako imate dovoljno vremena probajte da pripremite ovaj slatkiš već danas.
-
Zdravlje
Kako pravilno koristiti repelent protiv komaraca i kako sprečiti ujede?
Ujedi komaraca nisu samo neprijatni i dosadno svrbe – oni mogu predstavljati ozbiljan zdravstveni rizik kada putujete u određene delove sveta. Malarija, denga, zika i žuta groznica samo su neke od bolesti koje ovi insekti prenose, a koje mogu izazvati ozbiljna, pa čak i smrtonosna oboljenja.
Tajna kvalitetnog sna možda se jednostavno krije u konzumaciji voća i povrća!
Kvalitetan san je ključan za zdravlje, a najnovija istraživanja pokazuju da bi jedan od najlakših načina da spavamo bolje mogao da se krije u tanjiru prepunom voća i povrća.
-
-
Putovanja
Indijski mauzolej proglašen najlepšom građevinom na svetu
Časopis Time Out nedavno je objavio listu najimpresivnijih građevina na planeti, a na samom vrhu našla se čuvena građevina koju mnogi smatraju pravim čudom arhitekture – Tadž Mahal u Agri, Indija.
Jedan od najpopularnijih evropskih gradova za vikend putovanja uvodi zabranu alkohola
Od srede, 25. juna, Porto je počeo sa primenom zabrane prodaje alkohola za konzumaciju na javnim mestima u večernjim satima – evo šta to znači za noćni život u ovom portugalskom gradu.
-
Preporučujemo
Rashladite se i bez klime: Ovo su sjajni trikovi da preživite vrućinu!
Toplotni talasi mogu značajno da otežaju svakodnevni život, posebno kada ste primorani da boravite u zatvorenom prostoru bez mogućnosti rashlađivanja klima uređajem - bilo da ga nemate ili vam jednostavno ne odgovara.
Uštedite vreme: Pametni trikovi za uredan dom bez celodnevnog sređivanja
Da bi dom bio uredan, nije neophodno da svakog dana provedete sate u čišćenju. Dovoljno je da svako jutro odradite nekoliko jednostavnih koraka, i već time možete izbeći da vas po povratku s posla dočeka nered koji vam oduzima energiju.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.59 125.47 126.35 USD 98.69 99.39 100.08
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji
U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji
Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbiku
Ona je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: