-
Poslednjih 5 pesama
- Tose i Karolina - Pomozi mi
- Prljavo Kazalište - Tu noć kad si se udavala
- S.A.R.S. - Lutka
- Crvena jabuka - Tamo gde ljubav počinje
- Jelena Tomašević - Ime Moje
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRecept za starinski slatki kupus
Kada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...
Najukusnije lovačke šnicleMnogima omiljeno jelo iz detinjstva nije teško pripremiti. Dovoljno je samo da pratite recept i uživaćete u najlepšim i najukusnijim lovačkim šniclama.
-
ZdravljeAmbliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?
Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.
Korisni saveti za prevenciju visokog pritiskaVeća je verovatnoća da ćete imati visok krvni pritisak zbog genetike, starosti i ako imate određena pridružena zdravstvena stanja. Lečenje obično uključuje terapiju lekovima,ali postoji mogućnost da regulišete pritisak i prirodnim metodama, takođe postoje i saveti koji mogu da pomognu da održavate normalan krvi pritisak kroz godine.
-
PutovanjaKrakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm grada
Ovaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.
Sedam sjajnih razloga da posetite BratislavuU Bratislavi, prestonici Slovačke, proleće nudi čarobne doživljaje i nezaboravne trenutke za sve posetioce. Bez obzira da li ste ljubitelj umetnosti, avanture na otvorenom ili istraživanja bogate istorije grada, Bratislava ima mnogo toga da ponudi.
-
PreporučujemoAko želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savete
Postoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.
Pravo vreme za čišćenje klime: Uradite posao sami uz par savetaMožda su nas ove godine vremenske prilike iznenadile, pa su mnogi od nas bili primorani da uključe klimu i ranije. Iskoristite hladnije dane za njeno čišćenje, i imajte na umu da to možete da uradite i sami.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 119.14 119.98 120.82 USD 108.68 109.45 110.21
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u SrbijiU okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanjiČetvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbikuOna je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: