
Tihi luksuz: Manikir koji je osvojio svet
Koncept „tihog luksuza“ obeležio je u potpunosti tekuću godinu.
25-09-2023
|15:36
|Autor / Izvor: Naxi media

Slavna manikirka Iram Shelton smatra da je ovaj trend predodređen da vlada i narednih sezona, a interesantno je da isti obožavaju mnoge poznate ličnosti.
Ako do sada niste bili upoznati sa terminom "tihi luksuz" ili "nenametljivo bogatstvo," rado ćemo objasniti o čemu se radi. Ovaj trend suštinski predstavlja suprotnost logomaniji i preteranom eksponiranju bogatstva. Dok su poznate ličnosti, kao što su članovi porodice Kardašijan, godinama postavljali modne i estetske trendove koji se baziraju na demonstraciji bogatstva i raskoši (korišćenje torbi prekrivenih logotipima, veštački produženi nokti i glamurozna šminka), koncept tihog luksuza naglašava prihvatanje suptilnijeg oblika "bogatstva".
Ovde se naglašava estetika i vrednosti koje nisu toliko upadljive ili ekstravagantne. Tihi luksuz se odnosi na cenjenje suptilnih detalja, visokog kvaliteta, precizne izrade, i skladnog dizajna umesto logomanije ili preterane upadljivosti oznake brenda. Ovaj trend promoviše ideju da prava elegancija leži u jednostavnosti, nenametljivosti, i diskretnom ukusu, umesto u preteranim prikazima bogatstva.
U suštini, tihi luksuz predstavlja smiren i sofisticiran pristup životu i estetici, gde se vrednosti ne mere materijalnom demonstracijom bogatstva, već dubljim razumevanjem i cenjenjem suptilnih i kvalitetnih elemenata u svemu što nas okružuje.
U istom stilu se neguju i nokti, a ceo izgled se dopunjuje jednostavnim nakitom čija estetika prija oku i uklapa se sa svakim modnim izborom.
View this post on Instagram