Svet je naš: Počinje zagrevanje pred prvenstvo
Svetski gigant "Coca-Cola" predstavila je deo kampanje povodom predstojećeg Svetskog prvenstva u fudbalu, a pesmu je topevao Dejvid Korej, nekadašnji takmičar američkog "X Factor"-a.
05-06-2015
|00:07
Svetski gigant "Coca-Cola" predstavila je deo kampanje povodom predstojećeg Svetskog prvenstva u fudbalu, a pesmu je topevao Dejvid Korej, nekadašnji takmičar američkog "X Factor"-a.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave:5.3.2014. - 11:00:00
(Foto:brandingmagazine)
S obzirom da će Svetsko prvenstvo biti velika atrakcija za ljude širom sveta, najpopularniji brendovi u svetu počeli su trku za najbolji pozicioniranje brenda.
Kako se svet priprema za najveći sportski događaj ove godine, brendovi pripremaju da se predstave u najboljem svetlu pred, za vreme i posle događaja. Jedan od njih je i "Coca-Cola".
Pesma "Moments of Happiness" nosi kampanju, a pored očekivanih simbola - zastava zemalja učesnica, mogu se videti znamenitosti Brazila, u kome će se prvenstvo i održati. Pored promo videa, u okviru kampanje "Svet je naš" publika će i sama moći da učestvuje u takmičenju sa vlastitim videom, a oni koji osvoje najviše lajkova dobiće nagradu od 1000 dolara.
Pogledajte promo video koji najavljuje kampanju.