-
Poslednjih 5 pesama
- Aleksandra Radović - Bivši dragi
- Dino Dvornik - Zasto pravis slona od mene
- Eva Braun - Sasvim obican dan
- Van Gogh - Za Godine Tvoje
- Denis & Denis - Soba 23
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoPopularne kupus kifle
Kupus kifle zapravo ne sadrže kupus kao glavni sastojak, a ime su dobile isključivo zbog svog izgleda.
Čokoladne kuglice sa borovnicamaSočne, lagane i ukusne, ove kuglice nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
-
ZdravljeŠest simptoma koji ukazuju na nedostatak proteina
Proteini su veoma važni za celokupno funkcionisanje organizma, a mnogima od nas nisu poznati simptomi koji ukazuju na njihov nedostatak.
Napitak koji podstiče izbacivanje vode i olakšava proces mršavljenjaNapici koji podržavaju mršavljenje i pomažu u izbacivanju viška vode često se baziraju na sastojcima koji su diuretički (podstiču izbacivanje tečnosti) i koji podržavaju metabolizam.
-
PutovanjaLetujete u hotelu? Ovo su nepristojne navike kojih odmah treba da se oslobodite
Najverovatnije ste i sami svesni da neke navike nije dobro negovati ako ste na putovanju, a posebno ako gostujete u hotelu.
Deset stvari koje će vam olakšati putovanje automobilomPutovanje automobilom može da bude uzbudljivo iskustvo, ali i izazovno, posebno ako niste dobro pripremljeni.
-
PreporučujemoJednostavni saveti za sezonsko sređivanje garderobera
Sa promenom vemena prirodno se javlja potreba svakog od nas za sređivanjem. Kada dođe proleće ovo se odnosi na generalno sređivanje kuće, ali i na sređivanje garderobera, odlaganje zimske odeće i odeće koju više nećemo nositi.
Sedam namirnica koje ne treba da stavljate u frižiderDanas svi imamo frižider kod kuće, ali to ne znači da treba sve namirnice da skladištimo u njemu. Naprotiv, postoje namirnice kojima nikako mesto nije u frižideru.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.33 117.15 117.97 CHF 119.64 120.49 121.33 USD 108.91 109.68 110.45
-
Startap kidZ: Izazov za male preduzetnike
Startap kidZ i UŠĆE Shopping Center 22. i 29. septembra organizuju jedinstveno iskustvo za osnovce „Startap kidZ Challenge powered by Ušće“, kako bi zajedno učinili da im školska godina bude još bolja, produktivnija i uspešnija.
26-08-2019 | 12:14 | Autor/Izvor: Naxi media-Ušće Shopping Center PR
Foto: Ušće Shopping Center promo
Sva deca između 9 i 13 godina po prvi put imaće priliku u UŠĆU da probude inovatore u sebi i da svoje veštine upotrebe ka rešavanju biznis zadataka, kroz koje će ih voditi stručan kadar, sa bogatim iskustvom rada u velikim domaćim i internacionalnim kompanijama. Ohrabrićemo decu da izađu iz zone komfora i da prođu kroz ceo stvaralački proces nastanka jednog stratapa – od ideje, dizajna prototipa, osmišljavanja promocije do prodaje. Zadatak iskusnih mentora, među kojima su i neki od lidera inovacija sa domaćeg tržišta – Nikola Mehandžić (Mastercard), Maja Vezmar Ristić (Societe Generale banka), Nela Miilošević, (FON), biće da im približe kreativni proces nastanka jedne biznis ideje i da ih pripreme za prezentaciju pred žirijem.
Sve timove očekuju vredne nagrade, dok za one čije rešenje bude najinovativnije, UŠĆE Shopping Center priprema i specijalno iznenađenje – jedan dan u društvu omiljenog YouTubera kod mlađe populacije, Dex Rocka.Deca će moći da se prijave individualno i u timovima. Prijave će biti online i otvorene su od 25. avgusta do 9. septembra putem LINKA.
Cilj nam je da pokrenemo preduzetnički duh i inovativno razmišljanje kod dece, i da im pomognemo da svoja nova stečena iskustva, u Ušću, iskoriste već u školi, u prezentovanju gradiva, izradi projekata ali i u najširim mogućim situacijama gde se od njih očekuje inicijativa.
Startap kidZ je inovativno preduzetništvo za decu, koje su pokrenule #4mame jer su razumele promene koje dolaze i želele da pripreme svoju decu za nova pravila igre u kojima najveću važnost imaju inicijativa i preduzetnički način razmišljanja. Njihovo iskustvo dolazi iz velikih korporacija, koje su od njih tražile da se prema svojim pozicijama i zadacima odnose kao da je u pitanju njihov lični biznis, da vide širu sliku od uobičajenog „opisa radnog mesta“. Takav stav i preduzimljivost pomogli su im da pokrenu jedinstven program za decu – Startap kidZ. Kao prirodan partner ove ideje, nametnuo se i UŠĆE Shopping Center, kao mesto na kome deca provode značaj deo svoga vremena, i koje je sada tu da ih podstakne da svoja „šoping iskustva“ dožive iz jednog potpuno novog ugla.
Pokrenite svoje mališane, prijavite ih na „Startap kidZ Challenge powered by Ušće“, i uživajte u njihovim radostima dok kreiraju svoje biznis ideje.
-
Pročitajte i...Savršen spoj domaće visoke mode i najvećih modnih brendova u popularnim šoping centrima
Belgrade Fashion Week je kultna modna manifestacija u zemlji koja okuplja sve pasionirane ljubitelje mode. Ove godine pored svog tradicionalnog programa i revija poznatih domaćih dizajnera u okviru Belgrade Fashion Week-a biće oragnizovane i mnogobrojne revije, kastinzi, izložbe, pop up radnje, ali i prikazani najnoviji trendovi u šoping centrima UŠĆE, BEO, Mercator i Delta City, koji predstavljaju svojevrsne modne community destinacije i mesta koja Beograđani rado posećuju. Cilj je približiti unikatni sjaj visoke mode mestima koji predstavljaju izvor modnih trendova i inspiracije za većinu stanovništva, stilski ih uklopiti i kroz tu sinergiju pokazati kako možemo unaprediti sopstveni kreativni izražaj.
Ušće rođendanska žurka uz Lexington bendOve godine najduža rođendanska proslava u gradu počinje 2. aprila i to velikim koncertom Lexington benda! Sa početkom od 19 časova, čitav Centralni trg UŠĆE Shopping Centera postaće veliki podijum za igru, a momci iz Lexington benda pobrinuće se za pravu slavljeničku atmosferu, tako da je dobar provod zagarantovan. Svi fanovi uživaće u hitovima kao što su “Balkanska pravila”, “Donesi”, “Potraži me”, “Dobro da nije veće zlo“, ali i mnogim drugim.
Premijera filma Gučijevi u UšćuDugo smo čekali da se ponovo nesputano radujemo filmskoj magiji, mraku bioskopa i slatkom očekivanju odlične priče uz miris kokica. I tu smo! Film „Gučijevi“ izazvao je pažnju još od kada je najavljeno snimanje, ispratili smo svaki trejer bez treptanja i tokom tih video crtica naslutli smo o kakvom sjajnom filmu se radi. A u to smo mogli da se uverimo sinoć na posebnoj projekciji filma koja je organizovana u saradnji bioskopa Cineplexx i UŠĆE Shopping Center-a.
Ušće otvoreni marketUdruženje građana “Putujuća izložba rukotvorina” i TC Ušće organizuju manifestaciju “Ušće otvoreni market” koja okuplja dizajnere, zanatlije, umetnike i male proizvođače koji će se ovom prilikom predstaviti sa najboljim domaćim i ručno rađenim proizvodima.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: