Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Hari Mata Hari - Nek nebo nam sudi

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Hari Mata Hari - Nek nebo nam sudi
    2. Aerodrom - Fratello
    3. Aleksandra Radović - Anuliran
    4. Generacija 5 - Ti samo budi dovoljno daleko
    5. Severina - Bros
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ana Stanić - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 16. Oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 16. Oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 16. Oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Olja Lević - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Pohovani kačkavalj Pohovani kačkavalj

    Pohovani kačkavalj priprema se brzo i lako, a uz odgovarajući prilog predstavlja obrok za istinske gurmane.

    Sutlijaš sa cimetom i grožđicama Sutlijaš sa cimetom i grožđicama

    U susret vikendu, počastite se jednim slatkim zalogajem u toplini doma.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Kako pospremiti kuću uz manjak vremena Kako pospremiti kuću uz manjak vremena

    Situacija u kojoj vam dolaze gosti, a vi od poslovnih i privatnih obaveza niste stigli da uradite generalno čišćenje kuće, može biti pravi izazov. To ne mora nužno da znači da ćete ostaviti loš utisak, ali donosimo vam nekoliko saveta kako da izvučete najbolje iz ovakvih situacija. Kako brzo pospremiti dom?

    Sezonsko odlaganje garderobe Sezonsko odlaganje garderobe

    Promenom godišnjih doba, dolazi i do promena u našem garderoberu, što zahteva reorganizaciju garderobe. Ukoliko pripadate onom delu populacije koji ne drži svu garderobu na jednom mestu, već je sezonski odlaže, donosimo vam nekoliko saveta kako da olakšate sebi, ovaj, neretko, zahtevan posao.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 108.84 109.61 110.37
    USD 99.72 100.42 101.13
  • Povezani članci
  • Sloboda Mićalović: Rad sa Emirom je pravo bogatstvo

    Kao malo kome, Slobodi Mićalović se otvorila mogućnost da, kao druga glavna ženska uloga, stane rame uz rame sa Emirom Kusturicom i Monikom Beluči u ostvarenju Na mliječnom putu. Pored projekcija u Moskvi, Veneciji gde je osvojio Mladog zlatnog lava, Londonu i Lisabonu film je srpsku premijeru imao na 10. Kustendorfu, a Sloboda je na dan premijere pristigla na Mećavnik. Jedna od najharizmatičnijih srpskih glumica za Naxi portal govorila je o saradnji sa Kusturicom, podelila impresije povodom svetskih premijera, ali i napravila osvrt na trenutnu filmsku i pozorišnu scenu u Srbiji. Nesebično dajući sebe ulozi Mićalovićeva je pokazala jedan potpuno nov karakter, o čemu takođe otkriva u nastavku teksta.




    19-01-2017 | 14:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Publika će vas u novom ostvarenju Emira Kusturice "Na mlečnom putu" videti u jednom potpuno drugačijem svetlu. Lik Milene koji tumačite je sušta suprotnost vaših dosadašnjih rola, što je za glumca značajna stvar. Kako ste se pripremali za ovu ulogu i kako biste opisali saradnju sa Kusturicom?

    - To je bio dugotrajan proces. Imala sam vremena pre početka snimanja da se dobro pripremim. Emir me je prvi put pozvao 2012. godine, prvi kadar sam snimila 2014. godine, pa sam imala period od dve godine da se pripremim. Naravno, lik sam gradila u dogovoru sa Emirom. Razgovarali smo nebrojeno puta i svakog puta bi mi dao novu smernicu i temu za razmišljanje, kakva je ta žena. Međutim, sve je to palo u vodu, kada smo došli u Trebinje i upoznali jednu devojku, Jelenu. U tom trenutku samo smo se pogledali i prepoznali isto. Ja sam rekla: "To je ta žena", sa čime se Emir usaglasio. Ona je postala vodilja pri kreiranju mog lika. Fizički sam se naporno spremala, kao za Olimpijadu (smeh). Na filmu sam sve scene sama radila, naravno uz pomoć pomagala, ali i to dosta govori o liku - da je ona jedna jaka, ali emotivno nesnađena žena. Za glumčev rad je ključna komunikacija sa rediteljem. Kusturica je maestralan - kod njega naturščik proglumi. On je intuitivan, spreman, jako dobro vidi šta nosiš u sebi, šta sve možeš i pomaže ti da to osvestiš. Ne zadovoljava se sa "dobro je", sve što radite mora da bude neponovljivo.

    Govorite o dugom procesu rada i pripremanja uloge, što danas nije čest slučaj. Koliko se vaš odnos prema liku menjao tokom snimanja?

    - Da, to je bio dug proces i u početku sam bila nesigurna. Zato se, na primer, u sceni u kafani vidi da sam potpuno opšutena, dok recimo, u nekim scenama koje sam na početku snimala u kući prepoznajem svoju stegnutost. Ono što je najvažnije za Emira jeste da se čovek sa njim oseća sigurno. Njegova energija i prisustvo bili su ključni kod snimanja i samim tim, vi se kao glumac osećate sigurnim. Tokom snimanja nijednog trenutka se ne pitate da li vi to možete. Ja sam od strane njega osetila puno poverenje, ljubav i poštovanje prema mom daru i onda sam mogla apsolutno sve, šta god je tražio od mene.

    Kustendorf je festival koji neguje umetničku vrednost filma, izbegava bilo koji vid senzacijalističke promocije i omogućava kreativnu razmenu među studentima i afirmisanim filmskim stvaraocima. Koliko je to značajno za mlade umetnike, i kako ste vi, s obzirom na to da nije bilo festivala sličnog ovom, nalazili informacije i podstrek za rad na počecima?

    - Nadam se da su mladi ljudi svesni veličine ovog festivala. Ja sam pre dve godine imala priliku da se upoznam i razgovaram ovde, primera radi, s Kaminskim. Vi na studijima učite o Kaminskom kao jednom od najvećih direktora fotografije. To su dragocene stvari za umetnike. Ja sam na drugi način jurila svoju inspiraciju i idole. Kada kažem "idole", mislim u onom najfinijem smislu te reči. Ne mislim na bespogovorno divljenje, nego putanje, smernice po kojima sam želela da se krećem. Glumu sam upisala 1999. godine i moja generacija i ja smo imali sreću da "uhvatimo" period najboljih Mijačovih predstava, Unkovskog u punoj snazi, Egona... Ovo se prevashodno odnosi na pozorište. Što se tiče naših filmova to je dugogodišnji problem. Vi imate jednog Srdana koji pokušava da održi svoj stil i pravac i nekolicinu njih, naspram komercijalizovanog filma. Daleko od toga da se stidim bilo kojih sadržaja koji sam radila, u svemu se može naći nešto dobro. Ja govorim o nečemu većem. Ono što je stravično jeste da se urušavamo, ali ja mislim da to nije trenutno, tome je prethodilo 20-godišnje urušavanje svega. Zato je toliko nasilja i agresije na ulici...Kada bi u većoj meri gledali Šekspira, Dostojevsog ili Čehova, čisto sumnjam da bi ljudi imali potrebu za agresijom. Vratila bih se samo na trenutak na temu Kustendorfa i ukazala na njegovu retkost. Ove godine imala sam priliku da budem i na venecijanskom festivalu. Najlepše od svega jeste to što sam se pojavila sa Emirom, Monikom i dobrim filmom, tako da sam imala kompletan ugođaj i doživljaj festivala. Ali i taj prvi festival "gubi tlo pod nogama", jer sadržinski meša komercijalu i umetničke filmove. Ne možete ocenjivati jedan film koji je mjuzikl sa nekim koji je, takoreći, autorski.

     

    Rame uz rame sa Monikom Beluči

    O saradnji sa Monikom Beluči, koja joj je direktna partnerka, Sloboda govori uz respekt i sreću, ističući kolegijalnosti koju je Belučijeva pokazala tokom snimanja. ali i tokom promocije filma. 


    Film je uspešno prikazana u Veneciji, Lisabonu, Londonu, Moskvi...Možete li nam preneti impresije?


    - Ja sam bila na projekcijama u Moskvi i Veneciji. U Veneciji je bilo čarobno i nisam sigurna koliko su kamere uopšte mogle da zabeleže sve na pravi način. Gde imate prizor 4000 ljudi okrenutih ka nama koji plaču. To je bio vatromet emocija. Nešto skriveno i duboko u svakom čoveku u sali. To je nemerljivo. Italijani, što se može primetiti, i dalje jako neguju film, razumeju se u njega, imaju edukovanu publiku. Lično nisam stekla utisak da su strogi. S druge strane, Emir je u Moskvi jako cenjen i uvažavan. Njima je to blisko. Jako su se smejali, plakali. Ono što sam primetila jeste da, koja god publika da je gledala, uvek je ista rekacija na kraju -  ostane "zakucana" u sedištima. Nisam mogla da se odreknem tog utiska, jer je tako bilo i ovde na Kustendorfu. Ovo je film o kome razmišlja i nakon što se završi. Visoka filozofija kada su njegova rediteljska rešenja u pitanju.


    Sumirajući utiske filma, ali i njenog angažmana Sloboda ističe Kusturičinu hrabrost i zahvalnost da je angažuje za ovaj film, jer ukazuje da je jedan od prisutnih problema tzv. ukalupljivanje glumca, na osnovu fizičkog izgleda ili drugih karakteristika. Milena je sasvim sigurno otvorila mogućnost Slobodi da pokaže i druge, do sada neviđene delove njene ličnosti i talenta. Jednu drugačiju, pomalo "agresivnu" energiju koja obuzima gledaoca. Uloga koja zahteva kompletnu spremnost  - fizičku i psihičku. 



    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    Šta je ključno za uspeh u poslu?

    - Čovek uvek mora da veruje. Nisam neko ko smatra da nemate izbora, jer je čovek taj koji pravi izbor. I uvek sam za to da se izabere teži, ali kvalitetniji put. Živimo u teškim uslovima, ali dobro je ako uradite malu predstavu i njome edukujete jednu malu grupu, koja se tek upoznaje ili se odvikla od pozorišta. Ono što mi je profesor Kusturica rekao na kraju snimanja, a što mi se jako urezalo jeste: "Nemoj nikada da prestaneš da pomeraš svoje granice.". Ja sam toga bila nesvesna i intuitivno sam se donekle pomerala, ali nisam to bila osvestila u punom smislu. U tome jeste poenta. Trebalo bi stalno pomerati granice, tražiti više od sebe. Toliko je divnih, knjiga, predstava, filmova...Mi smo zemlja koja ima velike umove...Uvek se mogu razmeniti ideje, iskustva i viđenja stvari.

     

  • Pročitajte i...
    Otvoren konkurs za takmičarski program 14. Kustendorf-a Otvoren konkurs za takmičarski program 14. Kustendorf-a

    Кonkurs za takmičarski program 14. Međunarodnog filmskog i muzičkog festivala Кustendorf 2021. otvoren je do 1. decembra, 2020. godine.

    Dvanaest godišnjih doba u Kombank dvorani Dvanaest godišnjih doba u Kombank dvorani

    U nedelju 25. oktobra u organizaciji Centra beogradskih festivala u Kombank dvorani biće održan koncert pod nazivom Dvanaest godišnjih doba. To je novi projekat violiniste Hačatura Almazjana, koji će sa ženskim orkestrom Almazian Symphony, pored već slavnih raskošnih ostvarenja Antonija Vivaldija i Astora Pjacole, srpskoj publici premijerno predstaviti Nova godišnja doba savremenog jermenskog kompozitora Vače Šarafjana, navodi se u zvaničnom saopštenju.

    Željko Joksimović dobio video igricu Željko Joksimović dobio video igricu

    Lik i delo Željka Joksimovića bili su inspiracija timu mladih talentovanih ljudi studija "Miracle Dojo" koji su napravili igricu "PopStar adventure" u kojoj se igrači mogu susresti sa animiranom verzijom jednog od najpopularnijih pevača, muzičara i kompozitora sa ovih prostora.

    U planu je snimanje filma o životu Madone U planu je snimanje filma o životu Madone

    Universal Pictures najavio je da studio radi na biografskom filmu o Madoni, jednoj od najvećih pop zvezda svetske muzičke scene, piše Billboard.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: