Schwarzkopf: Reklama o ljubavi
Schwarzkopf ima pobedničku reklamu za ovaj 14. februar - ne reklamu, nego pravi mini film u trajanju od minut i po, koji će sigurno probutiti lepa osećanja u vama.
06-06-2015
|17:22
Schwarzkopf ima pobedničku reklamu za ovaj 14. februar - ne reklamu, nego pravi mini film u trajanju od minut i po, koji će sigurno probutiti lepa osećanja u vama.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 14.2.2014. - 11:19:00
Foto:(youtubescreenshot)
Kreativni tim agencije BBDO Proximity Dusseldorf je odlučio da promoviše ideju da ljubav treba slaviti svaki dan, a ne samo 14. februara na Dan zaljubljenih. Preko pet miliona pregleda na YouTubu-u potvrđuje da je njihova ideja zaživela.
"Storytelling" je marketing 21. veka, i u njemu uspeva jedino onaj ko ume da ispriča dobru priču, na pravi način - i u pravo vreme. Kada prodajete proizvod, poput farbe za kosu, vi ne prodajete boju upakovanu u lepu ambalažu, već prodajete verovanje i "nadu" da će baš ta boja biti zaslužna za neku priču poput ove koju nam priča Schwarzkopf za svoju liniju Nectra Color.