-
Poslednjih 5 pesama
- Laki Pingvini - Pokreni me
- Parni Valjak - Samo Ti
- Poslednja igra leptira - Nataša
- Tony Cetinski - Tebi Sve Dugujem
- Toše Proeski - Jos uvek sanjam da smo zajedno
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoŠarena pita od povrća i jaja
Donosimo vam recept za jelo sa jajima koje se izuzetno brzo priprema i istovremeno je jako zdravo.
-
ZdravljeSaveti za dobar san: Izbegavajte uspavljivanje pored televizora
Stručnjak za spavanje Trevor Cooke upozorava da veštačko svetlo sa TV ekrana može da poremeti prirodni ciklus spavanja i buđenja vašeg tela.
Poboljšajte funkciju štitne žlezde dodavanjem 5 esencijalnih nutrijenata vašoj ishraniPrema rečima nutricionistkinje Lovneet Batre, „Uravnotežena ishrana je važna za održavanje zdravih funkcija štitne žlezde“.
-
PutovanjaKoje zemlje su za mlade ljude najsrećnije? Srbija je zauzela visoko mesto
Nedavno je objavljena lista najsrećnijih zemalja sveta za 2024. godinu. Interesantno je to što ova lista izgleda veoma zanimljivo jer obauhvata isključivo impresije mladih ljudi starosti do 30 godina...
Lista "najspokojnijih destinacija" koje možete da posetiteBritanska osiguravajuća kuća MoneySuperMarket formirala je listu najmirnijih gradova na svetu tako što je kreirala "indeks mira" za otkrivanje destinacija sa najviše i najmanje opuštajućih mesta.
-
PreporučujemoBlistavo i čisto stakleno posuđe uz pomoć jednog trika
Održavanje staklenog posuđa bez mrlja od sušenja može da bude izazov, ali postoji jednostavan trik koji će osigurati besprekoran sjaj.
Pirinač u kupatilu: Neobičan trik za višestruku koristVećina ljudi drži pirinač u kuhinji, ali da li ste znali da ga držanje u kupatilu može biti iznenađujuće korisno?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 118.72 119.56 120.39 USD 107.50 108.26 109.02
-
Savršenstvo je dosadno, vodi se greškom!
Diesel Kampanja jesen/zima 2017.
07-09-2017 | 10:26 | Autor/Izvor: naxi media
Foto: Fashion Company/Diesel promo
Dok svi na vebu prate #flawless, Diesel u svojoj novoj kampanji GO WITH THE FLAW slavi nesavršenost.
Diesel se uvek suprotstavljao konformizmu. Današnji konformizam podrazumeva poteru za savršenstvom, samo pogledajte svoje društvene mreže: savršen odmor, savršene slike, savršen život, samo da se održi status quo. Samo da se ne ispdne iz glavnog toka. Vreme je za kampanju GO WITH THE FLAW (Vodi se greškom)
Dobro ste čuli, kažemo FLAW (GREŠKA). Budite neobični jer se #flawless ne pamti dugo. Istaknite ono što imate, čak i ako to nije idealno. Prhvatite ono što ne možete da kontrolišete. Sakupite malo hrabrosti i ponosno istaknite svoje nedostatke, sedite na prednje sedište i uživajte u vožnji.
Vreme je da se nastavi uprkos greškama i ispravkama, i ako niste sigurni da imate sve što je neophodno. BUDITE nesmotreni, megalomanični, lenji, zaboravni, bučni. Ne marite za kompulsivni šoping, čak ni za svoje opekotine.
“Imao sam 15 godina kada sam ručno sašio svoji prvi par farmerki. Naravno da nisu bile savršene. Ali to ih je učinilo posebnim – jedinstvenim, poput svega što smo do sad napravili,” rekao je Renzo Rosso, osnivač Diesel-a. “Uvek me je više zanimala nesavršenost jer štrči u gomili.”
U središtu kampanje GO WITH THE FLAW nalazi se film Fransoa Ruslea, francuskog reditelja koga su ranije za svoje spotove angažovali Snoop Dogg, Madonna, The Rolling Stones. Tokom kratkog filma u kome Edith Piaf provokativno peva “Non, je ne regrette rien” (Ni zbog čega mi nije žao) glumci se suočavaju sa svime što im svakodnevicu čini neprijatnom – uz trijumf i osmeh.
Uvek kasnite? Nema veze, svi će primetiti vaš ulazak. Nesvesno hrčete? Vaš partner ima šta da sluša. Ne umete da igrate? Postaćete YouTube senzacija. Lenji ste? Sačuvaćete energiju. Stilizujte svoje nedostatke tako da predstavljaju nešto izuzetno – jer se uspeh nalazi izvan konformizma. Savršenost je precenjena.
“Biti jedinstven mnogo je lepše nego biti savršen,” objašnjava Nikola Formiketi, umetnički direktor u Diesel-u, koji za kampanju bira ljude neverovatno dobrog izgleda sa zanimljivim karakteristikama, čime proklamuje samoljublje. “Promenite način na koji posmatrate stvari, savladajte otpor i strah, tako da loše postane dobro. Tako ćete voditi najbolji mogući život.” -
Pročitajte i...Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenjeUhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&FriendsLuksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcijeSunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: