-
Poslednjih 5 pesama
- Željko Samardžić - Pokazi mi sta znas
- Bajaga - Mali slonovi
- Crvena jabuka - Dao Sam Ti Dusu
- U Škripcu - O Je
- Nina Badrić - Carobno Jutro
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoRižoto sa belim lukom
Ovo je izuzetno jednostavan, ali i neverovatno ukusan recept za kremasti rižoto s maslinovim uljem i belim lukom…
Recept za slanu rozen tortuPredstavljamo vam proveren recept za ubedljivo najtraženiji slani kolač na internetu.
-
ZdravljeVredni saveti za poboljšanje zdravlja srca
Najvažnija promena životnog stila koju možete da sprovedete jeste prestanak pušenja. Ipak, imajte na umu da postoje i druge stvari koje mogu da pomognu da vaše srce ostane zdravo.
Kako da se rešite sala na stomaku u 10 jednostavnih koraka?Ovo je period kada svi uglavnom unosimo jaču hranu i uživamo u prazničnoj trpezi. Potpuno je logično da u ovom periodu neprimetno dobijemo i nekoliko kilograma, a ako zaista želimo spremni da dočekamo proleće ne bi bilo loše da se osvrnemo na neke savete koje možemo da praktikujemo odmah posle praznika.
-
PutovanjaTurističke atrakcije sa nazivima koje je nemoguće izgovoriti
Nazivi mesta širom sveta često predstavljaju jezičke barijere za posetioce, posebno kada su složeni i dugački. Neka od ovih mesta svakako su vredna posete, ali njihova imena izazivaju glavobolju čak i pri pokušaju da ih napišete na razglednici. A zamislite da se izgubite i morate da tražite put! Ovo su neka od najdužih i najtežih za izgovor … Ujedno nemogućnost izgovor je i razlog zašto ove atrakcije privlače turiste.
Četiri evropske destinacije koje je najbolje posetiti u zimskom perioduNajveći broj ljudi bira proleće i ranu jesen za putovanja, posebno kada je reč o Evropi... Međutim, neke destinacije mogu mnogo više da ponude ako se za njih odlučite u zimskom periodu.
-
PreporučujemoSedam namirnica koje ne treba da stavljate u frižider
Danas svi imamo frižider kod kuće, ali to ne znači da treba sve namirnice da skladištimo u njemu. Naprotiv, postoje namirnice kojima nikako mesto nije u frižideru.
Prirodno i efikasno: Ovo je čaj koji će vam pomoći da uvek imate čiste prozoreAko ne možete da pronađete odgovarajuće sredstvo za čišćenje prozora koje ne ostavlja tragove, jedna vrsta čaja može da bude sjajno rešenje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.15 116.97 117.79 CHF 125.27 126.15 127.03 USD 109.93 110.70 111.48
-
Raskoš evropskih marketa i duh mediterana na jednom mestu
NOVI IZGLED SUPER VERA
21-03-2019 | 18:01 | Autor/Izvor: Naxi media-New Moment PR
Foto: New Moment PR/Promo
Beograd, 21.03.2019. - Kompanija Veropoulos d.o.o. predstavila je novi koncept kupovine i dizajna svog prvog renoviranog objekta u Srbiji. Reč je o marketu Vero 1, koji se nalazi u ulici Bulevar Milutina Milankovića 86a, koji je dobio sasvim novo ruho.Investicijom od 3,5 miliona evra, kompanija Super Vero je na još jedan način pokazala zanteresovanost za inovacije i brigu za svoje potrošače čineći svaki dolazak u novi objekat nezaboravnim iskustvom.
Otvaranjem ovog objekta potrošačima predstavlja novi koncept kupovine sa unapređenim sadržajima u kategoriji "Fresh" (voće i povrće), redizajniranom mesarom, proširenom ponudom sveže ribe, delikatesima, gotovim jelima među kojima mediteranska kuhinja zauzima posebno mesto, pekarom sa sveže pravljenim i pečenim proizvodima, i sa svežim proizvodima iz francuske.
Novi izgled radnje prati najmodernije svetske trendove i podseća na koncepte marketa na inostranim tržištima.
New Moment PR/Promo
Veropoulos kompanija već više od decenije brine o zadovoljstvu potrošača, pružajući im veliki izbor proizvoda visokog kvaliteta i izuzetnu uslugu uz kontinuirano ulaganje u lokalno tržište.
"Od svog osnivanja do danas, Veropoulos kompanija neprekidno prati potrošačke zahteve i potrebe tržišta Srbije. Uspešno rešavajući svakodnevne izazove, nastavljamo da se trudimo da unapredimo i doprinesemo svakom srpskom domaćinstvu zadržavajući najveću poslovnu posvećenost. U vremenu promena, naše porodično ime je simbol kvaliteta, vrhunske usluge, raznovrsne ponude proizvoda i posvećenosti našim vernim kupcima", rekao je Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor Veropoulos kompanije.
New Moment PR/Promo
Rad na dizajnu i novom konceptu radnje bio je poveren kompaniji Schweitzer, jednoj od vodećih svetskih kompanija u trgovačkoj industriji. Sa preko 1.000 zaposlenih, oni osmišljavaju i realizuju izgradnju prodavnica po meri, ali i serijsku proizvodnju za klijente koji se bave veleprodajom.
U bogatom portfoliju kompanije nalazi se rad na globalnom nivou sa brendovima kao što su Carrefour, Burberry, Emporio Armani, Galeries Lafayette, Giorgio Armani, Intersport, Johnnie Walker, Lindt, Manolo Blahnik, Max Mara, Metro, Nike, Oviesse, Ralph Laure, Spar, Swatch, Benetton, Victorias Secret…
Razvijanje novih rešenja, stvaranje inspirativnih svetova za kupovinu i izgradnja uspešnih prodavnica – osnov je poslovanja kompanije Schweitzer, što ističe značaj zajedničke saradnje sa internacionalnom kompanijom kao što je Veropoulos d.o.o.
Veropoulos kompanija se neprekidno prilagođava navikama kupaca i zalaže se da širinom i jedinstvenošću ponude svojih proizvoda postane i ostane jedno od omiljenih mesta za kupovinu potrošača na srpskom tržištu. -
Pročitajte i...Super Vero proslavlja 20. rođendan i daruje putovanje u Grčku!
Daleke 2000. godine u Srbiji je otvoren prvi strani hipermarket i to upravo Super Vero na Novom Beogradu. Tim povodom, ovogodišnji tradicionalni Grčki mesec ujedno postaje i rođendanski. Kupovinom grčkih proizvoda sniženih do 20% možete osvojiti letovanje za dve osobe na nekom od grčkih ostrva u hotelu sa 5 zvezdica.
Super Vero: Riznica ukusa iz SrbijeProstorije u kojima čuvamo dragocenosti nazivamo riznicama, a Super Vero s pravom od prvog oktobra postaje Riznica ukusa iz Srbije, obzirom da će se u njegovoj ponudi naći autentični proizvodi visokog kvaliteta nastali u malim poljoprivrednim gazdinstvima iz različitih krajeva Srbije. Neki od njih ekskluzivno su dostupni isključivo u Super Veru.
Ušće otvoreni marketUdruženje građana “Putujuća izložba rukotvorina” i TC Ušće organizuju manifestaciju “Ušće otvoreni market” koja okuplja dizajnere, zanatlije, umetnike i male proizvođače koji će se ovom prilikom predstaviti sa najboljim domaćim i ručno rađenim proizvodima.
Zaigrajte sa stonoteniskim reprezentativcimaKompanija Veropoulos, u čijem se sastavu nalaze brendovi Super Vero i Jumbo, ponosni sponzor Paraolimpijskog komiteta Srbije u sredu 9. juna 2021. godine, sa početkom od 14 časova organizuje druženje koje će svim prisutnima omogućiti da upoznaju neke od naših najuspešnijih paraolimpijaca. Za one koji žele da počnu da treniraju, ovo druženje donosi i priliku da od najboljih nauče osnove ovog sporta.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: