Puma: Nova reklamna kampanja uz ples
Popularni sportski brend Puma pokrenuo je kampanju putem interneta koja će zainteresovati sve ljubitelje plesa.
06-06-2015
|09:06
Popularni sportski brend Puma pokrenuo je kampanju putem interneta koja će zainteresovati sve ljubitelje plesa.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 4.6.2013. - 12:10:00
(Foto: fubiz)
Naime, kampanja je interaktivna i svako ko želi može naučiti osnovne pokrente plesa pomoću Puma Dance Dictionary, dok je osnovna ideja kampanje da se oformi rečnik plesa koji će pokretima prenositi željene poruke.
Kreativni tim kompanije "Puma" i Grej London unajmili su 25 najboljih igrača sveta, kako bi snimili promotivan video koji će predstaviti plesni rečnik.
Kampanja je prevashodno namenjena mladim ljudima u želji da savladaju govor putem plesa i dele svoje jedinstvene poruke sa prijateljima putem društvenih mreža i elektronskom poštom.
- Plesni rečnik namenjen je mladima, uzrasta od 16 do 24 godine. Pošto oni nemaju strpljenje da slušaju duge i monotne reklamne sadržaje, mislimo da je ovo pravi način da dopremo do njih. Ovakav vid komunikacije omogućava mladima da se zabave, i komuniciraju na neočekivan način, objasnili su iz uprave kompanije.