Priznanja za Bitef
Sinoć u Mikser House-u na svečanosti povodom 56 rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja UEPS, uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima za kampanje u 2016. godini. New Moment New Ideas Company Beograd od ukupno 21 priznanja za Bitef za kampanju 50. Bitef festivala Na leđima mahnitog bika osvojio je čak 2 zlatna priznanja, od ukupno 5 i to za print rešenje i u kategoriji integrisane kampanje, podkategorija kultura i edukacija, kao i specijalno priznanje za art direkciju.
29-12-2016
|11:34
|Autor / Izvor: Naxi media
Dodeljeno je 20 zlatnih, 28 srebrnih i 30 bronzanih priznanja u 18 kategorija i 22 potkategroije. New Moment New Ideas Company Beograd za Bitef za kampanju 50. Bitef festivala "Na ledjima mahnitog bika" osvojio je čak 2 zlatna priznanja, i to za print rešenje, kao i u kategoriji integrisane kampanje, podkategorija kultura i edukacija.
Prvi put, na predlog kreativnih direktora iz agencija članica dodeljena su specijalna priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku, režiju i produkciju. Specijalno priznanje za art direkciju takođe je dodeljeno New Momentu za kampanju 50. Bitef festivala "Na ledjima mahnitog bika".
Ovogodišnje plakete i statuete delo su Ivana Aranđelovića, kreativnog direktora Dizajn studija Ivan Aran.
Ovaj uspeh New Moment-a i Bitefa zaokružuje desetogodišnju saradnju i uspešnu jubilarnu godinu 50. Bitef festivala koji je održan u Beogradu od 24. septembra do 2. oktobra 2016. godine, a koji je tokom devet dana trajanja festival ugostio preko 1000 gostiju i učesnika iz celog sveta, kada je u glavnom programu izvedeno je 12 predstava koje su se bavile temama kao što su katastrofa izbeglica, zatvaranje granica, podizanje zidova, neokolonijalni odnos zapadne prema drugim kulturama, projektovanje poželjne slike tih kultura, konstruisanje stereotipa…