Slušate: Popodne sa Tijanom Plemić

Pesma: Galija - Pismo

Popodne sa Tijanom Plemić
Naxi Radio
  • Povezani članci
  • Predstavljen kozmetički brend FARMASI

    FARMASI je kozmetički brend čiji su proizvodi od sada dostupni i u Srbiji, a ovo je njihova aktuelna prolećna kolekcija.




    15-03-2019 | 12:21 | Autor/Izvor: Naxi media-ProPr PR

    Foto: ProPr promo

     

    -Naše proizvode prodaje, pre svega, kvalitet a potom i izuzetno pristupačna cena. Nastojimo kupcima ponuditi najbolji odnos uloženog i dobijenog što je vodeća poslovna filozofija kozmetičke kompanije FARMASI. Više od šest decenija uz pomoć tradicionalne recepture i savremene tehnologije stičemo poverenje korisnika stvarajući proizvode namenjene celoj porodici. Osim toga, FARMASI nudi i poslovnu priliku, šansu da zajedno sa nama, ostvarite zavidnu karijeru i spajajući ugodno sa korisnim doprinesete kućnom budžetu. – istakla je Andrea Marković, managing director za Farmasi Adriatic.

    Prema njenim rečima, koristeći najbolje iz prirode i uz dobar balans pouzdanih i proverenih sastojaka u pet integrisanih fabrika širom sveta, nastala je široka paleta FARMASI dekorativne kozmetike, u kojoj je moguće pronaći sve željene nijanse za dnevni, večernji, poslovni ili svečani look.

    -Pored dekorativne kozmetike naši najtraženiji proizvodi nose oznaku Dr.C.Tuna. Doktor Cevdet Tuna utemeljio je osnovne Farmasi postulate, a poznat je i kao tvorac prve fabrike lekova u Instanbulu, u kojoj su još 50-tih godina prošlog veka, proizvedeni prvi sirupi protiv kašlja, tablete protiv bolova, gelovi za masažu i mnogi drugi proizvodi, preteče današnjim savremenim lekovima. Danas brend Farmasi i Dr C. Tuna čine više od 2000 licenciranih proizvoda za negu kose i tela i broje više od 360 miliona zadovoljnih korisnika na pet kontinenata. Svi proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, bez parabena, veštačkih boja, triklosana, teških metala. Dermatološki su testirani, a odnedavno imamo i organski sertifikovanu aloe vera liniju, objasnila je Aleksandra Vižin, direktorka marketinga za Farmasi Adriatic.

    Prepoznat kao brend za celu porodicu FARMASI je kreirao i Mr. Wipes Biohome liniju sredstava za održavanje kućne higijene. Sirovine korišćene u ovim proizvodima poseduju Ecocert sertifikat, ne sadrže fosfate, ekološki su razgradivi i koncentrovani što ih čini ne samo efikasnim već i ekonomičnim.

    Više pojedinosti o brendu prisutnima je prezentovao direktor prodaje Farmasi Srbija, Darko Žabić, a nakon oficijelnog dela zvanice su imale priliku da učestvuju u donatorskoj akciji “Jedan paket – jedna sadnica”, gde su u saradnji sa Udruženjem „Šuma peva“ kroz kupovinu Farmasi proizvoda po simboličnim cenama prikupljena sredstva za projekat “Drveće za grad“.

  • Pročitajte i...
    Piling Spremni za lepo vreme: Pripremite domaći piling za stopala

    Ako niste mnogo vremena posvećivali svojim stopalima tokom zimskih dana, sada je pravo vreme. Evo jednog jednostavnog recepta za domaći piling.

    BOMBS by Lavish: Novi brend na tržištu za vašu negu BOMBS by Lavish: Novi brend na tržištu za vašu negu

    Prva BOMBS by Lavish radnja, otvorena je u Galerija šoping molu.

    Tonovi jeseni za prodoran pogled Tonovi jeseni za prodoran pogled

    Jesen donosi nijanse zemlje, zlata i bakra, a ovaj trend je istaknut i u šminkanju, tačnije, upotrebi senki za oči. Odaberite vašu omiljenu jesenju nijansu i šminkom istaknite oči.

    Chanel-ov serum nosi energiju crvene kamelije Chanel-ov serum nosi energiju crvene kamelije

    Chanel je predstavio novi reklami spot u okviru linije za negu u čijem fokusu je serum za lice N°1 DE CHANEL.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: