-
Poslednjih 5 pesama
- Ana Stanić - Suncan dan
- Boris Rezak - Andjeo
- Cacadou Look - Tako Lako
- Tony Cetinski - Tebi Sve Dugujem
- Regina - Kad poželiš
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoTestenina sa tikvicama i slaninom
Ako nemate danas ideju za pripremu ručka, nemate previše vremena i sve vam je dosadilo, probajte ovaj jednostavni recept koji će vas oduševiti.
Recept za starinski slatki kupusKada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...
-
ZdravljeSok koji može da vam pomogne u snižavanju krvnog pritiska
Verovatno nikada ne biste pomislili da sok može da vam pomogne u snižavanju povišenog pritiska, ali sada možete da razmotrite ovu opciju.
Ambliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.
-
PutovanjaPet najboljih evropskih nacionalnih parkova: Da li vam se dopada ovaj izbor?
Travel novinarka britanskog medija The Guardian Rejčel Dikson izdvojila je pet najboljih evropskih nacionalnih parkova, a vi svakako proverite da li vam se njen izbor dopada.
Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm gradaOvaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.
-
PreporučujemoNapravite lopticu od folije i ubacite je u mašinu za pranje sudova
Otkrili smo genijalan trik koji se deli društvenim mrežama, a verovatno vam nikada ne bi pao na pamet.
Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savetePostoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 118.77 119.60 120.44 USD 108.61 109.38 110.14
-
Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja “Kad budeš bila spremna”
#KadBudesBilaSpremna pokret je nastao u glavama kreativaca DIRECT MEDIA United Solutions, podstaknutih željom da ohrabre žrtve da podele svoje priče isključivo kada budu spremne i poruče im da za vreme koje im je potrebno ne treba nikom da se pravdaju. U tom cilju, na beogradskim ulicama osvanula je svetleća reklama na kojoj se postepeno, slovo po slovo, karakter po karakter, pojavljuje poruka: “Kada budeš bila spremna”.
07-04-2021 | 15:56 | Autor/Izvor: Naxi media - DIRECT MEDIA PR
Foto: Bigstock/ Tinnakorn
Reč je o pokretu, ne o reklamnoj kampanji, koji je nastao spontano, kako bi se žrtvama seksualnog nasilja pružila podrška i dao odgovor na pitanje koje jedan deo javnosti postavlja žrtvama: zašto nisu rekle ranije?
“Srbija jeste tradicionalna zemlja, ali često neguje konzervativne vrednosti. Takođe, po pitanju seksualnog nasilja, nažalost, nismo edukovani i ne govorimo otvoreno i često. Zato ne iznenađuje činjenica da se u javnosti, nakon hrabrih iskaza žena, pojave rečenice "Pa zašto ranije nisi rekla?" ili "Zašto baš sad?" Iako su neki ljudi ovo pitanje upotrebili kao oružje za nipodaštavanje žrtava i temelj za nepoverenje, veliki broj je postavio pitanje iz istinskog nerazumevanja problema.”, kaže Stefan Gajić, art direktor u DIRECT MEDIA United Solutions.
Iako je situacija složena i često deluje konfuzno i komplikovano, odgovor zbog čega žrtve nisu istupile ranije je, prema obrazloženjima terapeuta koji se bave žrtvama seksualnog nasilja, vrlo jednostavan – vreme. Da bi žrtve javno progovorile o problemu, moraju da budu spremne, a za svaku žrtvu to je individualno.
“Upravo smo ovo hteli da prikažemo. U saradnji sa Alma Quattro kreirali smo poruku koja ilustruje vreme i podiže svest o tome koliko je ono važno žrtvama seksualnog, ali i drugog nasilja.
Da bi se cela poruka "Kad budeš bila spremna" ispisala potrebno je vreme. Slogan se pojavio kada je bio spreman, baš kao što je i žrtva istupila kada je bila spremna”, poručuju iz Direct Medije.Dodatnu vrednost pokretu je dala i Jana Oršolić dizajnom jedinstvene tipografije. Jana je vizuelni umetnik i ujedno jedna od najglasnijih kada je ovako osetljiva tema u pitanju.
U DIRECT MEDIA United Solutions kažu da su i muškarci žrtve seksualnog nasilja i da svakako jedna ovakva poruka treba da bude upućena i njima, te da svaka priča zaslužuje pažnju i unikatna je sama po sebi.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: