Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Kerber - Bolje da sam druge ljubio

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Kerber - Bolje da sam druge ljubio
    2. Aleksandra Radović - Ziveo Kraj
    3. Oliver Mandić - Osloni se na mene
    4. Djavoli - Suncan dan
    5. Massimo Savic - Iz Jednog Pogleda
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Frano Lasić - Utorak - Mojih 50
    2. 25. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 25. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 25. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Frano Lasić - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Pohovani riblji fileti Pohovani riblji fileti

    Ukusni riblji fileti uz odgovarajući prilog mogu biti ukusan i obilan obrok.

    Čokoladne krofne Čokoladne krofne

    Slatki zalogaj za celu porodicu - neodoljive čokoladne krofne!

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Zdravlje
    Hrana bogata Cinkom Hrana bogata Cinkom

    Cink je mineral koji ima mnogostruke benefite po organizam, ukoliko se plavilno i redovno unosi.

    Zdrav napitak za početak dana Zdrav napitak za početak dana

    Započnite dan zdravim napitkom koji može poboljšati vaš imunitet.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.40
    CHF 109.45 110.22 110.99
    USD 100.61 101.32 102.03
  • Povezani članci
  • Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja “Kad budeš bila spremna”

    #KadBudesBilaSpremna pokret je nastao u glavama kreativaca DIRECT MEDIA United Solutions, podstaknutih željom da ohrabre žrtve da podele svoje priče isključivo kada budu spremne i poruče im da za vreme koje im je potrebno ne treba nikom da se pravdaju. U tom cilju, na beogradskim ulicama osvanula je svetleća reklama na kojoj se postepeno, slovo po slovo, karakter po karakter, pojavljuje poruka: “Kada budeš bila spremna”.




    07-04-2021 | 15:56 | Autor/Izvor: Naxi media - DIRECT MEDIA PR

    Foto: Bigstock/ Tinnakorn

     

    Reč je o pokretu, ne o reklamnoj kampanji, koji je nastao spontano, kako bi se žrtvama seksualnog nasilja pružila podrška i dao odgovor na pitanje koje jedan deo javnosti postavlja žrtvama: zašto nisu rekle ranije?

    “Srbija jeste tradicionalna zemlja, ali često neguje konzervativne vrednosti. Takođe, po pitanju seksualnog nasilja, nažalost, nismo edukovani i ne govorimo otvoreno i često. Zato ne iznenađuje činjenica da se u javnosti, nakon hrabrih iskaza žena, pojave rečenice "Pa zašto ranije nisi rekla?" ili "Zašto baš sad?" Iako su neki ljudi ovo pitanje upotrebili kao oružje za nipodaštavanje žrtava i temelj za nepoverenje, veliki broj je postavio pitanje iz istinskog nerazumevanja problema.”, kaže Stefan Gajić, art direktor u DIRECT MEDIA United Solutions.

    Iako je situacija složena i često deluje konfuzno i komplikovano, odgovor zbog čega žrtve nisu istupile ranije je, prema obrazloženjima terapeuta koji se bave žrtvama seksualnog nasilja, vrlo jednostavan – vreme. Da bi žrtve javno progovorile o problemu, moraju da budu spremne, a za svaku žrtvu to je individualno.

    “Upravo smo ovo hteli da prikažemo. U saradnji sa Alma Quattro kreirali smo poruku koja ilustruje vreme i podiže svest o tome koliko je ono važno žrtvama seksualnog, ali i drugog nasilja.

    Da bi se cela poruka "Kad budeš bila spremna" ispisala potrebno je vreme. Slogan se pojavio kada je bio spreman, baš kao što je i žrtva istupila kada je bila spremna”, poručuju iz Direct Medije.

    Dodatnu vrednost pokretu je dala i Jana Oršolić dizajnom jedinstvene tipografije. Jana je vizuelni umetnik i ujedno jedna od najglasnijih kada je ovako osetljiva tema u pitanju.

    U DIRECT MEDIA United Solutions kažu da su i muškarci žrtve seksualnog nasilja i da svakako jedna ovakva poruka treba da bude upućena i njima, te da svaka priča zaslužuje pažnju i unikatna je sama po sebi.

     

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: