Počela kampanja "Ne daj da te spinuju"
U petak 21. marta predstavljena je multimedijalna kampanja pod sloganom Ne daj da te spinuju, pokrenuta sa željom da razvije kritičko mišljenje kod srednjoškolaca u selekciji informacija koje svakodnevno dobijaju od medija.
06-06-2015
|16:31
U petak 21. marta predstavljena je multimedijalna kampanja pod sloganom "Ne daj da te spinuju", pokrenuta sa željom da razvije kritičko mišljenje kod srednjoškolaca u selekciji informacija koje svakodnevno dobijaju od medija.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 24.3.2014. - 12:50:00
(Foto:Tanjug)
O značaju kampanje i njenom cilju na konferenciji za medije govorili su predsednik Nezavisnog društva novinara Vojvodine Dinko Gruhonjić, ispred Medijske koalicije, Miloš Čolović, menadžer onlajn zajednice ispred agencije P.R.A. i Nenad Milosavljević, urednik sajta Njuz.net.
Dinko Gruhonjić je istakao kako sve češće dolazi do tabloidizacije društva, te da je sve manje novinarstva a više propagande. Koliko su učestale situacije kada se informacije ne proveravaju, te takve dolaze i do nacionalnog servisa, demonstrirao je Nenad Milošavljević iz Njuz.net-a.
Kampanja "Ne daj da te spinuju", koja je zvanično započela danas, trajaće do juna 2014. godine, a svest o važnosti kritičke konzumacije i proizvodnje medijskih sadržaja biće promovisana spotovima na radio i televizijskim stanicama, ali i društvenim mrežema, naročito tviteru.
Duhovite radio spotove napravili su kreativni tim P.R.A. i produkcijski tim Naxi radija, a jedan od učesnika kampanje biće i Antonije Pušić, poznatiji kao Rambo Amadeus. On će pozvati mlade da kritički posmatraju medije i budu odgovorni učesnici u procesu medijske komunikacije, posebno putem onlajn medija.
Akcija "Ne daj da te spinuju" usmerena je pre svega na mlade, ali i novinare kako bi podigli profesionalne standarde i poštovali Etički kodeks.
Posetite sajt medijskapismenost.net i saznaćete više o ovoj o akciji, ali i videti praktične savete kako da prepoznate pravu informaciju.