Beograd: Ozvaničeno partnerstvo Atlantik grupe i Štark Arene
Jedan od simbola Beograda i Srbije, najveća dvorana u regionu, od 2018. godine zove se ŠTARK ARENA. Naslovni partner arene u narednih 5 godina je Atlantic Grupa, regionalni lider koji okuplja brendove sa dugom tradicijom kvaliteta među kojima prednjači upravo Štark.
05-04-2018
|13:59
|Autor / Izvor: Naxi media
Direktor Štark Arene, Đorđe Milutinović, je prilikom svečanog obeležavanja početka partnerstva izjavio da će arena sa ponosom nositi novo ime i najavio brojne velike događaje iz oblasti muzike, sporta i porodične zabave, kao i mnoga unapređenja koja očekuju Štark Arenu do kraja tekuće godine.
Direktor Atlantic Grupe za Srbiju, Vladimir Čupić, rekao je da veruje u odličnu saradnju i poželeo mnoge uspešne projekte kojima će Štark Arena biti domaćin, sada u potpuno novom, ali prepoznatljivom brendingu Štarkovog srca, kao simbol pažnje, brige i prijateljstva, istih vrednosti koje ćemo promovisati i u našem partnerskom projektu - Štark Areni.
Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda.
O Štark Areni:
- Najsavremenija višenamenska dvorana za sport, kulturu, zabavu, izložbe, sajmove, kongrese i druge manifestacije.
- Objekat sa najmodernijom tehnologijom, univerzalne upotrebe
- Prosečna godišnja poseta preko pola miliona ljudi
- ŠTARK ARENU čini kompleks koji se sastoji od: velike dvorane, male dvorane (Mala Arena) i parkinga
- Površina objekta 48,000 m2
- Broj posetilaca: od najmanjih kapaciteta za 1,500 ljudi do 20,000 ljudi
- Prvi događaj koji je održan bio je predolimpijski košarkaški turnir Dijamantska lopta 2004. godine
- Kao uspomena na prvi događaj održan u areni postavljena je Dijamantska košarkaška lopta na severnom platou, spomenik čiji je autor Miodrag Živković, a najniža tačka spomenika nalazi se na visini od preko 3,5 m
- Arena aktivno radi od 2016. godine, od kada je bila domaćin najvećim međunarodnim takmičenjima, velikim svetskim zvezdama i brojnim značajnim manifestacijama
- Članica Evropske asocijacje arena (EAA)
O Atlantic Grupi:
Atlantic Grupa se ističe kao jedan od vodećih prehrambenih proizvođača u jugoistočnoj Evropi, sa 17 proizvodnih pogona u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji i etabliranim regionalnim brendovima kao što su – Grand kafa i Barcaffè, Cockta, Donat Mg, Cedevita, Štark sa širokim portfoliom brendova iz segmenta slatko i slano – Smoki, Chipsos, Najlepše želje i Bananica, kao i brendovima Argeta i Bakina tajna. Osim toga, Atlantic Grupa je vlasnik i vodećeg evropskog brenda u segmentu sportske prehrane – Multipower i ima snažnu prisutnost na tržištu Rusije i ZND-a sa portfoliom dečje hrane pod brendom Bebi. Sa vlastitom distributivnom mrežom širom regiona i 17 distributivnih centara, Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u JI Europi, gde osim sopstvenih brendova, distribuira niz proizvoda renomiranih spoljnih partnera.