Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Goran Karan - Kada zaspu andjeli

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Goran Karan - Kada zaspu andjeli
    2. Boris Rezak - Vjeruj Mi Na Rijec
    3. Hari Mata Hari - Lud Sam Za Tobom
    4. Film - Doći ću ti u snovima
    5. Bojan Marović - Vise te nema
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Dušan Kaličanin - Petak - Mojih 50
    2. 9. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 9. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 9. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Dušan Kaličanin - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Krompir čorba sa pečurkama Krompir čorba sa pečurkama

    Ako ste ljubitelj krompir čorbe probajte ovu interesantniju verziju sa pečurkama, koje tradicionalnom jelu daju posebnu aromu.

    Kokos kuglof Kokos kuglof

    Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...

  • Zdravlje
    Kako odrediti najbolje vreme za spavanje? Kako odrediti najbolje vreme za spavanje?

    Idealno vreme za spavanje u zavisnosti od vašeg ustaljenog buđenja Količina sna koja vam je potrebna menja se tokom života. Zato vaš uzrast može pomoći u određivanju tačnog vremena odlaska na spavanje, kako biste se probudili odmorni i spremni za dnevne obaveze.

    Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu

    Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu

    Kada planirate svoje sledeće evropsko putovanje, šta vam prvo pada na pamet? Spektakularne obale, povoljna i ukusna hrana, ulice sa kaldrmom prepune galerija i vinskih barova? Sve su to odlični razlozi za put, ali ima nešto još lepše, osećaj dobrodošlice. Jer, budimo iskreni, ništa ne može da se meri s onim trenutkom kad zalutate u usku uličicu, uđete u mali bar i završite večer u razgovoru s meštanima do zatvaranja.

    Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve

    Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.

  • Preporučujemo
    Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove

    I pored redovnog čišćenja i korišćenja savremenih sredstava, sitne čestice prašine brzo se ponovo skupljaju na raznim površinama u domu. Zbog toga se mnogi oslanjaju na jednu staru, ali izuzetno delotvornu tehniku čišćenja – tradicionalni kineski način mokrog brisanja podova.

    Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok? Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?

    Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.35 117.17 117.99
    CHF 124.72 125.60 126.47
    USD 100.52 101.23 101.93
  • Povezani članci
  • Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!

    Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao celodnevna online konferencija.




    05-05-2020 | 11:27 | Autor/Izvor: Naxi media / Play Team

    Foto: Bigstock-Chinnapong


    Ovogodišnji jubilej je trebao da pomeri granice, kada je u pitanju organizacija samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svetska imena iz sveta komunikacija, koja će preneti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.


    Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo menja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Day-a, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem delu sveta žive. Mnogobrojna predavanja najvećih svetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije - od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije - Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju.


    Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije.


    Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema poslednjih nekoliko meseci - COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, mnogobrojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.


    Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno menja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmeni celi koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.


    - Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspeti - poručuju organizatori.


    Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.


    Drugu godinu u nizu je Addiko Bank - banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda. 


    Više o događaju i predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.


    Komunikacija je beskonačna!

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: