Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Oliver Mandić - Sve je propalo

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Mandić - Sve je propalo
    2. Oliver Mandić - Pitaju me pitaju
    3. EKV - Zemlja
    4. EKV - Krug
    5. Galija - Pismo
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Igor Todorović - Petak - Mojih 50
    2. 25. februar - 1 - Dodir noći
    3. 25. februar - 2 - Dodir noći
    4. 25. februar - 3 - Dodir noći
    5. Igor Todorović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Brze kuglice od suvog voća Brze kuglice od suvog voća

    Ukusne kugloce koje se pripremaju bez pečenja.

    Pašteta od bele ribe Pašteta od bele ribe

    Napravite domaću riblju paštetu.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Dubinsko čišćenje doma Dubinsko čišćenje doma

    Iako svakodnevno, jednom nedeljno ili u zavisnosti od potreba pribegavamo čišćenju doma, postoje neki elementi čišćenja koje nije potrebno raditi tokom kraćih vremenskih perioda, ali je svakako nužno makar jednom ili dva puta godišnje.

    Vaša deca će biti oduševljena: Napravite sami Vaša deca će biti oduševljena: Napravite sami

    Igra je od neizmernog značaja za pravilan razvoj deteta. Iako igračke uglavnom kupujemo, uvek se možemo oprobati u pravljenju kućica, raketa koje će učiniti da deca izmaštaju neke druge svetove i prepuste se igri unutar njihovih soba.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 106.03 106.78 107.53
    USD 96.05 96.73 97.41
  • Povezani članci
  • Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!

    Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao celodnevna online konferencija.




    05-05-2020 | 11:27 | Autor/Izvor: Naxi media / Play Team

    Foto: Bigstock-Chinnapong


    Ovogodišnji jubilej je trebao da pomeri granice, kada je u pitanju organizacija samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svetska imena iz sveta komunikacija, koja će preneti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.


    Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo menja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Day-a, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem delu sveta žive. Mnogobrojna predavanja najvećih svetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije - od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije - Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju.


    Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije.


    Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema poslednjih nekoliko meseci - COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, mnogobrojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.


    Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno menja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmeni celi koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.


    - Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspeti - poručuju organizatori.


    Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.


    Drugu godinu u nizu je Addiko Bank - banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda. 


    Više o događaju i predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.


    Komunikacija je beskonačna!

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: