-
Poslednjih 5 pesama
- Gibonni - Zedjam
- Kerber - Bolje da sam druge ljubio
- Petar Grašo - Voli Me
- Riblja čorba - Ja je gledam kako spava
- Azra - Balkan
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoPopularne kupus kifle
Kupus kifle zapravo ne sadrže kupus kao glavni sastojak, a ime su dobile isključivo zbog svog izgleda.
Čokoladne kuglice sa borovnicamaSočne, lagane i ukusne, ove kuglice nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
-
ZdravljeKorisni saveti za prevenciju visokog pritiska
Veća je verovatnoća da ćete imati visok krvni pritisak zbog genetike, starosti i ako imate određena pridružena zdravstvena stanja. Lečenje obično uključuje terapiju lekovima,ali postoji mogućnost da regulišete pritisak i prirodnim metodama, takođe postoje i saveti koji mogu da pomognu da održavate normalan krvi pritisak kroz godine.
Šest simptoma koji ukazuju na nedostatak proteinaProteini su veoma važni za celokupno funkcionisanje organizma, a mnogima od nas nisu poznati simptomi koji ukazuju na njihov nedostatak.
-
PutovanjaLetujete u hotelu? Ovo su nepristojne navike kojih odmah treba da se oslobodite
Najverovatnije ste i sami svesni da neke navike nije dobro negovati ako ste na putovanju, a posebno ako gostujete u hotelu.
Deset stvari koje će vam olakšati putovanje automobilomPutovanje automobilom može da bude uzbudljivo iskustvo, ali i izazovno, posebno ako niste dobro pripremljeni.
-
PreporučujemoZašto nije dobro da držimo jaja u vratima frižidera?
Jaja najčešće držimo na polici pri vratima frižidera. To je sasvim prihvatljivo, ako ih redovno koristimo, ali ako nemamo običaj da svakodnevno pripremamo jaja, ovo nije baš najbolja opcija.
Jednostavni saveti za sezonsko sređivanje garderoberaSa promenom vemena prirodno se javlja potreba svakog od nas za sređivanjem. Kada dođe proleće ovo se odnosi na generalno sređivanje kuće, ali i na sređivanje garderobera, odlaganje zimske odeće i odeće koju više nećemo nositi.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.33 117.15 117.97 CHF 120.42 121.27 122.12 USD 109.33 110.10 110.87
-
Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!
Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao celodnevna online konferencija.
05-05-2020 | 11:27 | Autor/Izvor: Naxi media / Play Team
Foto: Bigstock-Chinnapong
Ovogodišnji jubilej je trebao da pomeri granice, kada je u pitanju organizacija samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svetska imena iz sveta komunikacija, koja će preneti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.
Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo menja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Day-a, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem delu sveta žive. Mnogobrojna predavanja najvećih svetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije - od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije - Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju.
Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije.
Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema poslednjih nekoliko meseci - COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, mnogobrojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.
Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno menja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmeni celi koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.
- Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspeti - poručuju organizatori.
Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.
Drugu godinu u nizu je Addiko Bank - banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda.
Više o događaju i predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.
Komunikacija je beskonačna! -
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: