Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Tajči - Hajde Da Ludujemo Ove Noci

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tajči - Hajde Da Ludujemo Ove Noci
    2. Željko Joksimović - Nije do mene
    3. Goca Tržan - Zagrli
    4. Prljavo Kazalište - Ma kog me Boga za tebe pitaju
    5. Frajle - Menjam Dane
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Aleksandar Dunić - Sreda - Mojih 50
    2. 16. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 16. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 16. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Aleksandar Dunić - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Teleći gulaš sa paprikom Teleći gulaš sa paprikom

    Recept za prave gurmane i ljubitelje kuvanih jela. Paprika ovom jelu daje posebnu aromu i sigurno će vam prijati u ovom periodu kada se lagano opraštamo od letnjih dana i ulazimo u jesen...

    Keks od grčkog jogurta Keks od grčkog jogurta

    Jednostavan biskvit koji može da bude lagana đačka užina, posluženje za goste ili dodatak uz obrok...

  • Zdravlje
    Da li je bundeva voće ili povrće i koliko je zapravo zdrava? Da li je bundeva voće ili povrće i koliko je zapravo zdrava?

    Večita dilema: da li je bundeva povrće? Ali ima semenke, pa znači da je voće? A da li se bundeva razlikuje od tikve ili tikvice? Dok provodite sate pripremajući pitu ili čorbu od bundeve, ovakva pitanja lako mogu da vam padnu na pamet...

    Tajna dugovečnosti: Hrana koja potencijalno može da nam produži život! Tajna dugovečnosti: Hrana koja potencijalno može da nam produži život!

    Stručnjak za dugovečnost Dan Buetner već 20 godina proučava šest svetskih Plavih zona, uključujući oblasti u Grčkoj, Kostariki i Japanu, gde stanovnici imaju čak deset puta veću verovatnoću da dožive stotu godinu nego prosečan Amerikanac.

  • Putovanja
    Evropska prestonica sa najlepšim kruzer lukama na svetu Evropska prestonica sa najlepšim kruzer lukama na svetu

    U poređenju desetina glavnih kruzer luka širom sveta, osiguravajuća kompanija AllClear je samo jednoj dodelila savršenih 100 poena - možete li pogoditi koja?

    Jesenji šarm Pariza: Idealan period da posetite ovaj grad Jesenji šarm Pariza: Idealan period da posetite ovaj grad

    Pariz je predivan u svako doba godine, ali tokom jeseni njegov šarm posebno dolazi do izražaja. Šetnje kroz zlatno lišće, miris kiše i toplih kroasana stvaraju neponovljivu atmosferu koja ovu sezonu čini nezaboravnom. Iskoristitite zato ovaj period i posetite grad koji će vas opčiniti svojom neverovatnom energijom.

  • Preporučujemo
    Naučite da perete veš kao profesionalac i očuvate odeću! Naučite da perete veš kao profesionalac i očuvate odeću!

    Kažu da su pravila tu da bi se kršila, ali to nikako ne važi za pranje veša. Jedna pogrešna odluka može uništiti vašu omiljenu majicu ili pantalone zauvek. Kako da garderoba što duže ostane sveža i očuvana? Pratite jednostavna pravila...

    Kulinarsko saveti za savršenu testeninu koji vam možda nisu poznati! Kulinarsko saveti za savršenu testeninu koji vam možda nisu poznati!

    Iako se čini da je kuvanje testenine najjednostavniji kulinarski zadatak, verovatno vam se bar jednom dogodilo da bude prekuvana, bezukusna ili potpuno neukusna. Uz ovih pet proverenih saveta, takve greške možete lako da izbegnete, a samo je važno da pratite svaki korak.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.36 117.18 118.00
    CHF 124.67 125.55 126.43
    USD 98.15 98.84 99.53
  • Povezani članci
  • Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!

    Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao celodnevna online konferencija.




    05-05-2020 | 11:27 | Autor/Izvor: Naxi media / Play Team

    Foto: Bigstock-Chinnapong


    Ovogodišnji jubilej je trebao da pomeri granice, kada je u pitanju organizacija samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svetska imena iz sveta komunikacija, koja će preneti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.


    Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo menja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Day-a, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem delu sveta žive. Mnogobrojna predavanja najvećih svetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije - od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije - Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju.


    Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije.


    Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema poslednjih nekoliko meseci - COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, mnogobrojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.


    Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno menja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmeni celi koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.


    - Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspeti - poručuju organizatori.


    Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.


    Drugu godinu u nizu je Addiko Bank - banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda. 


    Više o događaju i predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.


    Komunikacija je beskonačna!

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: