-
Poslednjih 5 pesama
- Magazin - Kokolo
- Kemal Monteno - Nije htjela
- Djordje Balašević - Neki novi klinci
- Prljavo Kazalište - Marina
- Marija Šerifović - Molitva
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Musaka sa pire krompirom
Musaka je mnogima od nas jedno od omiljenijih jela. Ako volite sočniju varijantu musake, pripremite je sa pire krompirom. Po želji, na kraju možete je posuti starim sirom ili trapistom za dodatni šmek.
Starinski kolač sa šljivama
Mirisan, mekan i jednostavan, ovaj kolač sa šljivama savršen je za popodnevnu kafu, posebno kada padaju kiše i jedva čekamo da se opustimo u svojoj kući, pročitamo nešto ili pogledamo omiljenu seriju...
-
Zdravlje
Namirnice koje ne treba da jedete nakon isteka roka trajanja
Nisu svi rokovi trajanja fleksibilni, a lekari i nutricionisti objašnjavaju koje namirnice postaju rizične čim pređu svoj bezbedni rok.
Nova istraživanja: Kako maslinovo ulje štiti mozak?
Veliko istraživanje, predstavljeno na sastanku Američkog društva za ishranu u Bostonu, otkrilo je da su učesnici koji su konzumirali više od pola kašike maslinovog ulja dnevno smanjili rizik od smrti usled demencije za 28 procenata u poređenju sa onima koji nikada ili retko koriste maslinovo ulje.
-
-
Putovanja
Tajni tuneli ispod Koloseuma otvoreni za javnost
Posetioci sada mogu da istraže tajne podzemne tunele ispod rimskog Koloseuma.
Dvadeset najsrećnijih gradova na svetu u 2025. prema mišljenju lokalnog stanovništva
Novinari magazina Time Out pitali su više od 18.000 stanovnika gradova koliko ih njihov grad čini srećnim, a evo šta su oni odgovorili.
-
Preporučujemo
Tri kućna trika sa sodom bikarbonom koji rešavaju probleme za tren
Soda bikarbona, odnosno natrijum-bikarbonat, pravi je heroj svake kuhinje, neizostavan je sastojak u mnogim receptima, ali i moćno sredstvo za čišćenje i neutralisanje neprijatnih mirisa. Jeftina je, lako dostupna i mnogo ekološkija od većine drugih sredstava za čišćenje, pa ne čudi što je stalni član gotovo svakog domaćinstva.
Koliko dugo mleko zaista može da traje? Evo pravog odgovora
Vreme je da jednom zauvek razrešimo dilemu: koliko dugo mleko zaista može da stoji? Neki tvrde da je bezbedno i nekoliko dana nakon isteka roka, dok drugi smatraju da ga treba baciti čim ga otvorite. Pa, gde je istina?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 125.09 125.97 126.86 USD 100.10 100.81 101.51
-
Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!
Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao celodnevna online konferencija.
05-05-2020 | 11:27 | Autor/Izvor: Naxi media / Play Team
Foto: Bigstock-Chinnapong
Ovogodišnji jubilej je trebao da pomeri granice, kada je u pitanju organizacija samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svetska imena iz sveta komunikacija, koja će preneti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.
Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo menja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Day-a, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem delu sveta žive. Mnogobrojna predavanja najvećih svetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije - od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije - Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju.
Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije.
Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema poslednjih nekoliko meseci - COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, mnogobrojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.
Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno menja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmeni celi koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.
- Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspeti - poručuju organizatori.
Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.
Drugu godinu u nizu je Addiko Bank - banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda.
Više o događaju i predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.
Komunikacija je beskonačna! -
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: