-
Poslednjih 5 pesama
- Oliver Dragojević - Gdje To Pise
- Alisa - U senci divljeg kestena
- Petar Grašo - Kada krenu vlakovi
- Poslednja igra leptira - Umiru Jeleni
- Neverne Bebe i Vanna - Samo za tvoje oci
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Kokos kuglof
Ako volite brze i mirisne kolače, ovaj jednostavan kokos kuglof biće vaš novi omiljeni desert za hladnije dane...
Kolač sa tikvicama i maslinama
Ako volite ukuse Mediterana i jela koja se brzo spremaju, ovaj slani kolač sa tikvicama, fetom i maslinama biće pravo otkriće za vas.
-
Zdravlje
Kako ostati budan bez kafe? Pet namirnica koje prirodno daju snagu
Hrana je gorivo za telo i um, ali ne deluje svaka isto: dok one bogate šećerom izazivaju brzi skok i još brži pad energije, postoje namirnice koje pružaju postojan osećaj budnosti i snage. Neke od njih sadrže blagu dozu kofeina uz dodatne hranljive koristi, dok druge telu obezbeđuju prirodnu energiju i pomažu ćelijama da je efikasnije koriste.
Ovo su poruke koje vam telo šalje kada nema dovoljno proteina
Najmanje 10% dnevnog unosa kalorija trebalo bi da potiče iz proteina.
-
-
Putovanja
Najlepši evropski grad za posetu ove godine - mediteranski dragulj koji je osvojio sve
Pariz, Berlin i Prag su već dobro poznate destinacije, ali prema izboru čitalaca magazina Condé Nast Traveller, najbolji grad za posetu u Evropi 2025. godine je - Valeta, glavni grad Malte.
Prelepi azijski grad proglašen najboljom destinacijom po odnosu cene i kvaliteta ove zime
Post Office je otkrio destinacije na kojima putnici dobijaju najviše za svoj novac.
-
Preporučujemo
Da li je bezbedno jesti smrznutu hranu kojoj je istekao rok?
Pitanje koliko dugo smrznuta hrana ostaje bezbedna za konzumaciju često zbunjuje mnoge. Dr Deina Figure nedavno je u videu na Instagramu objasnila šta zapravo znači kada u zamrzivaču pronađemo namirnice kojima je istekao rok.
Da li čuvate luk na pogrešnom mestu? Otkrijte najlakši trik za duži rok trajanja
Ako primetite da vam se luk pokvari već nakon nekoliko dana, verovatno ga ne skladištite pravilno. Mesto na kojem čuvate luk može značajno uticati na njegovu svežinu i trajanje.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.75 125.63 126.51 USD 99.91 100.62 101.32
-
Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!
Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao celodnevna online konferencija.
05-05-2020 | 11:27 | Autor/Izvor: Naxi media / Play Team
Foto: Bigstock-Chinnapong
Ovogodišnji jubilej je trebao da pomeri granice, kada je u pitanju organizacija samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svetska imena iz sveta komunikacija, koja će preneti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.
Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo menja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Day-a, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem delu sveta žive. Mnogobrojna predavanja najvećih svetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije - od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije - Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju.
Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije.
Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema poslednjih nekoliko meseci - COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, mnogobrojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.
Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno menja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmeni celi koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.
- Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspeti - poručuju organizatori.
Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.
Drugu godinu u nizu je Addiko Bank - banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda.
Više o događaju i predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.
Komunikacija je beskonačna! -
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: