Ovo su najčešće korišćeni emodžiji u 2021. godini

Po sve učestalijim pregledima godine na izmaku, jasno je kako se bliži praznično razdoblje, a svoj tradicionalni pregled najčešće korištenih emodži sličica objavio je konzorcijum Unicode, koji i brine o njihovoj standardizaciji.

06-12-2021

|

13:32

|

Autor / Izvor: itvesti

Prema njihovim podacima, situacija na vrhu je uobičajena. Oko 5% svih emodžija koji se na svetu natipkaju (a takav oblik komunikacije koristi čak 92% ljudi), čini jedan jedini emodži – lice koje plače od smeha. Još jedna godina na prvom mestu za ovaj emodži dolazi uprkos činjenici da ga je generacija Z označila kao "ne-cool", na iznenađenje nešto starijih milenijalaca ili boomera, kojima je on i dalje osnovni alat za izražavanje glasnog smeha preko poruka, prenose itvesti.

Mladi na TikTok-u i drugim mrežama ovih dana, navodno, lice koje plače od smeha, zamenjuju emotikonom mrtvačke glave i tako prenose poruku da su "umrli od smeha". Uprkos tome, omiljeni plačući smajli i dalje je popularan u svetu.

Nakon njega na Unicode-ovoj lestvici sledi univerzalni simbol srca sa vrlo visokom frekvencijom korišćenja, nakon čega dolazi do velikog pada. Svi ostali emotikoni koriste se značajno manje, a u opticaju su ih hiljade. Najkorišćenijih 100 emotikona čini oko 82% ukupno podeljenih emotikona u online komunikaciji.

Na prvih deset mesta tokom ove godine, našli su se smajli koji plače, srce, kombinacija zaljubljenog smajlija, spojene ruke u molitvenom položaju, ruka u položaju podignutog palca...

Unicode je podelio i pobednike u nekoliko zanimljivih kategorija.

Tokom ove godine u kategoriji transporta pobednik je raketa, kao najčešće korišćeni deo tela ističe se napregnuti biceps, među biljkama prevladava buket cveća, među životinjama leptir, a u kategoriji sporta najčešće se deli gimnastičar koji radi zvezdu. Poslednji je izuzetno popularan kao izraz sreće, pa se tako nametnuo ispred daleko popularnijih sportova od gimnastike. Najmanje popularna kategorija, iako pojedinačno najveća sa 258 sličica, su zastave.

Unicode je ove podatke prikupio iz javno dostupnih komunikacija, sa društvenih mreža i sličnih izvora, i u pregled su uključili samo emotikone koji su u upotrebi najmanje godinu dana.