Održana 15. mt:s Noć reklamoždera

U subotu, 20. decembra u Sava Centru, održana je jubilarna, petnaesta mt:s Noć Reklamoždera, a među dobitnicima našli su se autori najkreativnijih reklama, u skladu sa ovogosišnjom temom Beograd, grad kreativnosti i sjajnih ideja.

06-06-2015

|

16:31

U subotu, 20. decembra u Sava Centru, održana je jubilarna, petnaesta mt:s Noć Reklamoždera, a među dobitnicima našli su se autori najkreativnijih reklama, u skladu sa ovogosišnjom temom "Beograd, grad kreativnosti i sjajnih ideja".

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 21.12.2014. - 18:00:00

Održana 15. mt:s Noć reklamoždera
(Foto: Noc reklamozdera promo)

Uvertira je pripala Nacionalnom ansamblu "Kolo"i hip hop atrakciji Reckonize crew koji su zajedno nastupili u igri naziva "Kolo Prijateljstva", a publika ih je pratila aplauzom tokom cele tacke. Opšte oduševljenje je nastalo kada se na bini pojavio i lično autor ovog programa, Jean Marie Boursicot koji je u Beogradu poslednji put bio 1996. godine na prvoj Noći Reklamoždera.

Tema ovogodišnje Noći bila je: Beograd, grad kreativnosti i sjajnih ideja, a vedri i veseli Reklamožderi su velikim aplauzom pozdravili i ovogodišnje laureate. 

Održana 15. mt:s Noć reklamoždera
(Foto: Noc reklamozdera promo)

BRAND SERBIA, nagrada za najbolju promociju Srbije otišla je našoj Košarkaskoj reprezentacij Srbije, ispred koje je priznanje primio Nebojša Ilić - tim menadžer reprezentacije, a ovu nagradu je uručila Marija Bošković, direktor sektora za PR Telekoma Srbije.GRAND SLAM nagradu za najbolji doprinos u razvoju regionalnog advertizinga dobio je Jure Apih, legenda novoevropskog oglašavanja. Ovu prestižnu nagradu gospodinu Apihu, uručio je Jean Marie Boursicot, predstavnik reklamoteke JMB.

Održana 15. mt:s Noć reklamoždera
(Foto: Noc reklamozdera promo)

Nagrada za najbolju NON PROFIT KAMPANJU otišla je fondaciji "Novak Đoković". Gordani Džudži Jakovljević, projektnom menadžeru fondacije "Novak Đoković", uručio je nagradu Dragan Radosavljević, finansijski direktor kompanije Strauss group.

AMBASADOR REKLAMOŽDERA postao je je Ognjen Stambolović koji je saminicijativno napravio facebook stranicu "Beograđani". Zbog ove lepe ideje, nagradu mu je uručila Dragana Aleksić, media menadžer ispred kompanije IDEA.

WORLD TOUR nagrada za domaću reklamu koja je završila u svetskoj turneji Noći Reklamoždera i obišla svet .To je  reklama i kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon" koje je kompanija Telekom Srbija realizovala u saradnji sa Upravom Saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja .Nagradu je primila Marija Bošković direktorka sektora za PR Telekoma Srbije, kojoj je ovu nagradu uručila Maja Gedošev, direktor korporativnih komunikacija kompanije AirSerbia.

Naj domaćom reklamom proglašena je reklama za brend Chipsy - Domacinski duel i time potvrdila da je ova kampanja dupli nosilac krune - jer je reklama Domaćinski, za isti brend pobedila i prošle godine.

NAJ GLUMAC U REKLAMI  je Nenad Jezdić kome je nagradu uručila Maša Drakulić, brand manager besplatnih dnevnih novina "24 sata" i maskota Vrabac.

NAJ VIRAL  dobila je agencija McCann Beograd, a nagradu su primili Nemanja Stanković - copywriter i Marija Milanković - art direktor, za reklamu "Drama u taksiju".