Neobičan hotel u Londonu: Ljudi plaćaju lošu uslugu, a osoblje ih vređa!
Noćenje u hotelu Karen košta 220 evra, ali ovde osoblje nije ljubazno. Upravo suprotno, jer koncept u kome se gost vređa i dobija minimalnu uslugu funkcioniše savršeno.
06-05-2024
|11:27
|Autor / Izvor: Naxi media,Daily mail
Inače, Karen je naziv za ljude koji se neprestano žale i vređaju, pa je to ime sada sinonim za takvu "uslugu".
- Odsela sam u najgorem hotelu na svetu gde gosti plaćaju oko 220 evra da bi urlali na njih i vređali ih... i ipak mi se dopalo - rekla je Antonija Hojl za Daily mail.
Nedostajale su neke stvari u sobi, pa su joj, kada je nazvala recepciju da pita gde su, rekli da se snađe sama.
- Usred kadrovske krize u ugostiteljstvu, moglo bi se pomisliti da su bezobrazni zaposleni tu slučajno - ali to je takav projekat - naglasila je ova gošća.
Zapravo, ljudi su zaposleni sa namerom da vređaju goste.
– Ovaj hotel se sa ponosom predstavlja kao najgori na svetu, gde dobra usluga ne postoji, začini se bacaju tokom večere, a najosnovnije hotelske stvari, poput toalet papira i peškira, jednostavno nedostaju – objašnjava ona.
Karen's Hotel u Barnetu, na severu Londona, otvoren je prošlog meseca kao ogranak Karen's Diner-a, lanca restorana poznatog po vređanju gostiju. Prvi put je predstavljen u Australiji 2021. godine, a stigao je u Britaniju sledeće godine.
Ime Karen postalo je internetska sintagma za onu vrstu sredovečne žene koja se žali na sve i traži da "razgovara sa menadžerom".
U Velikoj Britaniji imaju čak 7 restorana, a jedna od ljubiteljki koncepta je i televizijska voditeljka Davina Mekol.
Postavilo se pitanje kada će to postati hotelski koncept, pa je sada u ponudi i ta vrsta usluge.
- Svako ko želi da se "sprži" tokom noći, osim dok jede u restoranu, sada može da proba naš hotel - rekao je Pol Levin iz Karen's Diner-a.
Pod "prženim" on misli na "komičnu uvredu", jer je to oblik "eskapizma" koji vidi kao suštinu privlačnosti koncepta.
Jedino što gost mora da ima je - debelu kožu i smisao za humor.
Antonija ističe da nema ni jedno ni drugo, ali je ipak otišla u taj hotel.
- Srce mi je ubrzano kucalo kada sam stigla na recepciju. Posle nekoliko minuta čekanja, konačno se pojavljuje mrzovoljna devojka sa lošim loknama, u širokim pantalonama, namrgođenog lica, sa crvenom keceljom i prljavim patika. Ona je trebalo da brine o meni tokom boravka. Odmah mi je rekla– mrdaj babo. A onda je na molbu za pomoć odgovorila– baš me briga – rekla je Antonija.
Antonija je uzgred opisala i sobu koja je izgledala kao da ju je ukrasilo dete. Rolne papira su bile prebačene preko ogledala, lampe su bile prevrnute, a krevet nenamešten. Dodatno, u kupatilu su ih sačekale prazne bočice šampona i ne tako čista kada...
Svaki gost je meta - Antonija ima 45 godina i rugaju joj se što je stara, što ima demenciju i slično. Gostima u tom hotelu svakako ne nedostaje pažnje, ali u doba narcisoidnosti i nepostojećeg servisa, ovo je nov način da se "ugodi" ljudima. Nijedan gost nije pošteđen...
Nekada uvrede pređu granicu humora, ali se gosti uglavom zabavljaju i naviknu na ovaj neobičan stil. To isto je i potvrdila Antonija. Kada se odjavljivala iz hotela, ipak je primetila da joj je žena na recepciji u tom trenutku poželela ugodan dan i priznala da se možda i malo razočarala jer je očekivala da je isprati na način na koji je navikla.
Da li biste odseli u ovom neobičnom hotelu?