Naxi radio na panelu o domaćoj muzici

U okviru CMC Festivala u Vodicama, Hrvatska diskografska udruga organizovala je panel o domaćoj muzici na radio stanicama, na kome je učestvovala vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija Maja Rakovic.

15-06-2017

|

11:00

|

Autor / Izvor: Naxi media

Pitanja ima li mesta za domaću muziku u radijskom etru u zemljama regiona, kako muzika s ovih područja može držati korak sa svetskom muzičkom produkcijom te koji su izazovi današnje muzičke i diskografske industrije postavila je Hrvatska diskografska udruga (HDU) na panel raspravi koja se održala u sklopu CMC festivala u hotelu Punta u Vodicama.



(Foto: Maja Rakovic, vlasnica i glavna urednica Naxi radija/autor:Naxi media, Željka Dimić)

 

Објава коју дели Naxi Radio (@naxiradio) дана 14. Јун 2017. у 6:07 PDT


Na ovu temu govorili su Maja Rakovic, vlasnica i glavna urednica beogradskog Naxi radija, Branimir Mihaljević, kompozitor i muzički producent, Ahmed Švrakić, vlasnik sarajevske televizije Hayat i istoimene diskografske kuće, Aleksandar Gajović, urednik beogradskog lista Ilustrovana politika te novinar i muzički kritičar Zlatko Gall.



(Foto: Zlatko Gall, Maja Rakovic i Ahmed Švrakić/autor: Naxi media, Željka Dimić)

Poslednjih godina muzika engleskog govornog područja preuzela je primat na velikom broju radio stanica u zemljama regiona. Učesnici panela složili su se kako domaća muzika nije dovoljno zastupljena u medijima te kako je danas izuzetno teško dobiti prostor za promociju dobre muzike, naročito one novih izvođača, a što je ključno za razvoj muzike i muzičke industrije kao takve.

Muzičari s jedne strane smatraju kako je formatiranje radio stanica smanjilo prostor za promociju nove muzike, dok Maja Rakovic kao predstavnica jednog radija takve vrste navodi kako će upravo takve radio stanice podići kvalitetnu muziku na još viši nivo, a slušaoci dati upravo ono što žele.


(Foto: Maja Rakovic, vlasnica i glavna urednica Naxi radija/autor:Naxi media, Željka Dimić)


Kvalitet je ono što je ključno, složili su se okupljeni, a zajedničkim radom i sinergijom svih u muzičkoj industriji, od autora, izvođača i diskografa do medija, posebno radija i televizije, domaću muziku treba dovesti do publike. Imajući u vidu da dobra muzika prelazi sve granice, naročito na prostorima g​​​​​​​​​​​​de se govore međusobno razumljivi jezici, sigurno je da je to jedan dodatni prostor za rast i međusobnu saradnju zemalja regije, zaključuju panelisti.