Naše reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera
Kao podršku domaćoj i regionalnoj reklamnoj industriji, tradicionalno na Noći Reklamoždera, između vrednih nagrada, dodeljuje se i jedno posebno priznanje -World tour. World tour je priznanje za one reklame i njene autore, koje su ušle u svetsku selekciju programa La Nuit des Publivores / Noć Reklamoždera i tako u okviru ovog popularnog programa proputovale više od 160 gradova sveta.
27-11-2015
|15:57
|Autor / Izvor: Naxi media
Koliki je to uspeh govori činjenica, da u reklamoteku "Jean Marie Boursicot" godišinje stigne preko 20 000 reklama iz celog sveta, da bi nešto manje od 400 koje bira isključivo Jean Marie Boursicot završile u šestočasovnom programu koji čini program svetske turneje. Ove godine, zahvaljujući predstavniku Noći Reklamoždera za Adriatica regiju-agenciji SuperStar world wide i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, četiri reklame su ušle u svetsku turneju, od kojih su tri iz Srbije i jedna iz Slovenije.
Ovo je veliki doprinos promociji reklamne industrije i tim povodom, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:
- Beokonstruktivizam - reklama Turističke organizacije Beograd - režija Boris Miljković
- Drama u taxiju - Otelo - Jugoslovensko dramsko pozorište - agnecija McCann
- Jelen pivo - Naša stvar - agencija LeoBurnett
- ITAK - Govori ljubezen - kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola - agencija Pristop