
Najbolji britanski online urednik na Weekend Media Festivalu
Na pitanje: Kako sam nadigrao moćni BBC i postigao 70 miliona pregleda na društvenim mrežama?, odgovoriće Džon Laurens na predstojećem Media festivalu u Rovinju, dok će psiholog Boris Šurija otkriće u kojoj meri psihologija stoji iza uspeha ili neuspeha na društvenim mrežama.
26-07-2017
|11:27
|Autor / Izvor: Naxi media-Pepermint

Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mere u milijardama korisnika, u celu priču ozbiljno je ušla i psihologija. Istorija nam daje odgovore na pitanja ko je naš korisnik, kako do njega dopreti i kako se boriti sa negativnim komentarima. Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno su s praktički apsolutnom slobodom izražavanja postale mesto na kojem brendovi mogu doživeti napade. Komunikacija s nezadovoljnim delom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnosti koja postaje dodatno neugodna kada svoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima onima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.
Kako razumeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja "Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara" na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govoriće Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.
- Učesnici predavanja naučiće kako ostvariti empatiju sa onima koji rade protiv nas, kako razumeti šta su pravi razlozi u pozadini takvog ponašanja i kako na njih reagovati - , kazao je Šurija.
(Foto: Pepermint- Weekend Media Festival promo)
Temom društvenih mreža bavit će se i Džon Laurens, najbolji online urednik u Velikoj Britaniji čiji Channel 4 s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja. Džon će na Weekendu pojasniti kako bitnim temama privući mladu publiku i to na njihovim mobilnim telefonima.
- Ako se prema mladima ponašamo s poštovanjem, oni će nam to stostruko vratiti jer ih se lako angažira po pitanju ozbiljnih tema sve dok su distribuirane na pravilan način. Kada smo se počeli okretati video formatima na social platformama uspeli smo znatno povećati uticaj našem novinarstvu - , izjavio je Laurence.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duvana u Rovinju. Tokom svoje prve decenije, Weekend je ugostio gotovo 45 000 učesnika: 1000 govornika, 35000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3500 studenata i 5000 akreditiranih novinara iz cele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.