Na Reklamondu 2017 istaknut značaj radijske reklame
U utorak, 23.maja održan je Reklamondo 2017, koji je po šesti put na jednom mestu okupio ljubitelje advertajzinga i marketinga na, uz brojne edukativne sadržaje. Na poziv organizatora, predavanje je održala i Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija i predsednica udruženja RAB Srbija.
26-05-2017
|14:27
|Autor / Izvor: Naxi media
Na samom početku predavanja Maja Rakovic je provela sve posetioce kroz istoriju radija i koliko je bilo teško izboriti se da radio opstane kao medij.
Nakon toga, predstavila je radijske reklame kao moćno oružje advertajzinga i marketinga, a posetioci su imali priliku da se sami u to uvere kada im je u jednom trenutku zatražila da zatvore oči i odslušaju najbolje radijske džinglove. Pored toga, svi prisutni su imali priliku da saznaju kako se formatira radijski program i još mnogo toga.
Pored Majinog predavanja, posetioci su mogli da čuju i Aleksandra Milojevića, strategic planner-a i Vladimira Vukovića, copywriter-a iz agencije McCann Beograd, kao i Anju Radulović, creative director-a agencije Leo Burnett Beograd.