-
Poslednjih 5 pesama
- Valentino - Skloni se sa moga prozora
- Kaliopi - Crno I Belo
- Kerber - Bolje da sam druge ljubio
- Severina - Pogled ispod obrva
- Boris Novković - Ko sam bez tebe
-
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Pohovana pileća džigerica
Ukusan način pripreme pileće džigerice uz adekavatan sos pravi su predlog za ručak.
-
-
Kuća
Koje kozmetičke preparate ne bi trebalo da držite u vašem kupatilu?
U kupatilu na policama i odložnim delovima nameštaja uglavnom držimo različitu kozmetiku, odnosno različite preparate za održavanje higijene, čišćenje, negu. Možda niste znali, ali neke od preparata poput parfema ne bi trebalo držati u kupatilu, jer im ta sredina ne prija i šteti njihovoj strukturi.
Praznična dekoracija stola: Ključ je u detaljima
Praznična trpeza okuplja porodicu i prijatelje u vreme proslava, a sveukupna situacija u svetu uslovila je da će ljudi Novu godinu dočekati u svojim domovima. Zato, potrudite se da napravite čaroban novogodišnji ambijent, te detaljima odgovorite na tematski zadatak Nove godine i Božića.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.75 117.58 118.40 CHF 108.38 109.14 109.90 USD 95.94 96.62 97.30
-
Majstorski kurs Emilijana Pikolija u Beogradu
U susret 15. Beogradskom festivalu igre, jedan od vodećih evropskih pedagoga klasičnog baleta, maestro Emilijano Pikoli iz Italije održaće u Beogradu majstorski kurs od 25 do 29 januara 2018. godine. Majstorski kurs se treću godinu za redom realizuje zahvaljujući podršci Delegacije Evropske unije u Srbiji, sa ciljem podsticanja razvoja i edukacije mladih igrača u Srbiji. Kurs je namenjen različitim uzrastima učenika koji pohađaju profesionalne baletske škole u Srbiji, kao i mladim igračima.
22-01-2018 | 11:43 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Iz arhive Beogradskog festivala igre
Emilijano Pikoli je diplomirao u Baletskoj školi Opere u Rimu, pod vođstvom Elizabete Terabust. Radio je sa brojnim poznatim pedagozima, uključujući Dereka Dina, Viktora Litvinova i Masima Morikonea. Još za vreme školovanja, ostvario je zapažene uloge u Burnonvilovom „Napulju“, Mjasinovom „Grku Zorbi“, Pistonijevoj „La Stradi“, Prebilovom „Don Kihotu“ i „Krcku Oraščiću“, kao i u koreografijama Maura Bigoncetija i Dereka Dina. Svoj prvi profesionalni angažman je dobio u Operi u Nici, gde je igrao u koreografijama Frederika Aštona, Džona Kranka i Leonida Mjasina. Svoju karijeru je nastavio u Baletu Opere u Bordou, trupom sa kojim je ostvario brojne turneje po Aziji. Kasnije se priključuje kompaniji Aterbaleto u Ređo Emiliji, u postavkama Morisa Bežara i Fabricija Monteverdea. Nastupao je često i u Areni u Veroni. Nakon boravka u Italiji, ponovo se vraća u Francusku, i to u Balet Kapitol iz Tuluza, gde je igrao u svim klasičnim produkcijama, ali i u postavkama Jiržija Kilijana, Uve Šolc, Pitera Martinsa, Žorža Balanšina, Hansa van Manena... Godine 2004. dobija francusku državnu diplomu za pedagoga umetničke igre, i počinje da predaje na Konzervatorijumu u Tuluzu, ali i kao gost u drugim evropskim školama. Takođe je predavao analizu pokreta u osnovnim školama, za decu od 5-10 godina. Tokom 2011. godine, bio je angažovan kao balet majstor za produkcije Amedea Amodija. Iste godine, otpočinje saradnju sa rimskom Baletskom akademijom i postaje direktor baletskog departmana u centru D.A.F., posebno angažovan na kursevima stručnog usavršavanja. Emilijano Pikoli je često član žirija baletskih takmičenja u Italiji i inostranstvu, dok su mnogi njegovi učenici danas igrači u Baletu Opere u Rimu i Baletu Teatra San Karlo u Napulju, ili učenici prestižnih škola.
Maestro Pikoli, će u Beogradu svakodnevno voditi po tri časa klasičnog baleta i repertoara, sa ciljem da deci i mladim igračima približi nove metode iz oblasti pedagogije klasičnog baleta kao i najsavremenije trendove evropske baletske škole i savremene scene.
Delegacija EU šesti put zaredom daje podršku Beogradskom festivalu igre koji promoviše razmenu umetnika i pedagoga između Srbije i Evropske unije kao i edukaciju mladih talenata u Srbiji i time podstiče evropske vrednosti poput multikulturalnosti, raznolikosti i solidarnosti između nacija i generacija.
Informacije o kursu:
Majstorski kurs će se održati od 25 do 29 januara 2018. godine u salama Baletske škole Nacionalne fondacije za igru u Beogradu, u Kolarčevoj broj 3, na I i II spratu. Grupe će biti podeljene na početnike (deca od 9-11 godina), srednji nivo (12-15 godina), kao i napredni-profesionalni nivo (od 16-20 godina). Očekuje se oko 60 aktivnih polaznika, a kurs je otvoren i za sve zainteresovane domaće pedagoge klasičnog baleta i savremene igre.
Prijave za majstorski kurs za učenike profesionalnih baletskih skola, mlade igrače i baletske pedagoge, vrše se putem telefona: 060 35 00 504 ili 060 35 00 505.
-
Pročitajte i...
Belgijski Voetvolk stiže na 17. Beogradski festival igre
U okviru 17. Beogradskog festivala igre, koji je svoju realizaciju zbog pandemije pomerio na jesenji, ali i zimski period, 19. decembra će na velikoj sceni Beogradskog dramskog pozorišta gostovati čuvena belgijska trupa Voetvolk. Predstava je shodno novim uputstvima Kriznog štaba na programu od 15.30h, a njen naslov “Biće sve gore i gore i gore, moj prijatelju” je neodoljivo povezan sa komplikovanom godinom koja se polako bliži kraju, naovdi se u zvaničnom saopštenju festivala.
Završen novembarski deo 17. Beogradskog festivala igre
Snažnim aplauzom publike u Gornjem Milanovcu, 10. novembra je završen novembarski deo 17. Beogradskog festivala igre. Na sceni Doma kulture u ovom gradu, u sinergiji Festivala i Nacionalne fondacije za igru, a u okviru projekta Karavan igre, nastupila je Kompanija Silvije Gribaudi iz Venecije, navodi se u zvaničnom saopštenju festivala.
Ukupno 3987 gledalaca za septembarski deo 17. Beogradskog festivala igre
Umesto u svom prolećnom terminu, 17. Beogradski festival igre je počeo 11. septembra nastupom kompanije La Veronal iz Barselone u Operi Madlenianum. Ujedno, bilo je ovo prvo gostovanje inostranih umetnika u Srbiji, od otvaranja pozorišta nakon vanrednog stanja izazvanog pandemijom. Sledeći epidemiološke mere i uputstva, predstavu “Pasionarija” u koreografiji Markosa Moroa je pratilo 318 gledalaca, a RTS je zabeležio ovo izvođenje.
17. BDF okuplja najbolje svetske plesne kompanije
U svom izdanju od 13. februara u kojem je predloženo šest komada savremene igre koje ne treba propustiti predstojećeg vikenda i tokom sedmice koja sledi u Velikoj jabuci, "Njujork tajms" je naveo čak tri produkcije trupa koje dolaze na 17. Beogradski festival igre! To su kompanije Ervea Kubija, Olivijea Diboa i Njujork siti balet.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: