Luke Black: Mlade generacije će promeniti stvari

On je mlad, talentovan i planira da promeni stvari! Možda to ne bi bilo toliko neobično, da nije u pitanju dečko koji je potpisao prvi ugovor sa Universal music-om u Srbiji. Luka Ivanović aka Luke Black ima samo dvadeset i tri godine i u rukama ima ugovor koji je od raritetne vrednosti na našim prostorima. Nedavno je objavio singl D-Generation koji polako, ali sigurno osvaja radijski etar i publiku koja je ljubitelj kvalitetnog pop zvuka. Sa Luke-om smo razgovarali o jedinstvenoj šansi koja mu je pružena, o tome kako provodi vreme u studiju, ali i o budućim planovima.

06-06-2015

|

15:32

On je mlad, talentovan i planira da promeni stvari! Možda to ne bi bilo toliko neobično, da nije u pitanju dečko koji je potpisao prvi ugovor sa Universal music-om u Srbiji. Luka Ivanović aka Luke Black ima samo dvadeset i tri godine i u rukama ima ugovor koji je od raritetne vrednosti na našim prostorima. Nedavno je objavio singl "D-Generation" koji polako, ali sigurno osvaja radijski etar i publiku koja je ljubitelj kvalitetnog pop zvuka. Sa Luke-om smo razgovarali o jedinstvenoj šansi koja mu je pružena, o tome kako provodi vreme u studiju, ali i o budućim planovima.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 6.3.2015. - 10:05:00

Luke Black: Mlade generacije će promeniti stvari
(Foto:Universal music PR promo)

Koliko ti se život promenio od trenutka kada si potpisao ugovor sa Universal music-om? Kako sada izgleda jedan tvoj radni rad?

- Odjednom je moj životni tempo potpuno promenio pravac, što sam i priželjkivao, pošto sam radoholik. Kada sam potpisao sa Universalom, njihova ozbiljnost je dovela do toga da ja sad imam dead line-ove koje treba da ispoštujem. Postoji svakodnevni kreativni rad. Srećniji sam, zato što sam shvatio da postoje ljudi koji bez obzira na sve podržavaju moju muziku, koja nije toliko popularna, s obzirom da je na engleskom. Pogotovo me raduje zato što me podržavaju mladi ljudi, koji predstavljaju te nadolezeće generacije koje možda budu omogućile da ovde pop muzika bude podjednako prisutna kao i ostali žanrovi.

Ako tako sagledamo stvari, i tvoj novi singl nosi sličnu vrstu poruke - da mladi ljudi treba i mogu da promene stvari. Zar ne?

- Da! Ta poruka se odnosi i na genraciju u kojoj postoji nedostatak kulture ili na generaciju koja je upoznata sa inostranom kulturom i drži je do sebe i misli da je mnogo vrednija zbog toga.

Pre objave singla "D-Generation" ti si iza sebe imao šest albuma. Šta se dešava sa tom muzikom? Da li će ona opet biti aktuelizovana, ili ti je plan drugačiji, tačnije futuristički u tom pogledu?

- Ja sam kantautor, ali naravno svakom treba pomoć što se tiče tih tehničkih stvari. Većinu posla radim sam. Ne gledam unazad i stvaram non-stop. Imam osećaj da stvaram već dva albuma unapred. Sa tom muzikom ne znam šta će biti, ali ako dobijem neku ideju za novi aranžman sigurno ću da ih iskoristim, jer ih svakako podjednako volim.

Imao si priliku da sarađuješ sa Gruvlendom. Oni važe za odličnu ekipu muzičara i za nekog ko podržava mlade ljude i kreativnost. Kakvo je za tebe to bilo iskustvo?

- Gruvlend mi je prvi pružio priliku. Kontaktirao sam ih 2010. godine i onda nakon nekog vremena sam dobio priliku da sa njima sarađujem. Oni su super ekipa i odlični su muzičari pored toga što su producenti i zato mogu dobro da osete neke stvari. Dosta mi pomažu što se tiče produkcije trenutno.

Luke Black: Mlade generacije će promeniti stvari
(Foto:Universal music PR promo)

Koliko stižeš da ispratiš našu muzičku scenu, među kojima su Zemlja gruva, Svi na pod, Artan Lili i drugi koji čine novu beogradsku scenu?

- Iako osećam i pevam muziku na engleskom, uvek preslušam da vidim na kojoj smo poziciji u regionu. I mnogo mi je drago, jer i oni imaju uticaj i publiku koja može da promeni stvari.

Šta je to što trenutno slušaš?

- U poslednje vreme mnogo slušam novu Madonu. Nisam to očekivao od nje! Ta čitava produkcija je nešto što mi se mnogo sviđa. Ne slušam nešto što je megalomanski popularno. To su uglavnom elektro izvođači - Tomas Azijer i SOHN iz Austrije. To je nešto što trenutno slušam.

Kako sebe vidiš na bini - kao "one man show" ili bi iza sebe voleo da imaš ceo bend sa nekim zanimljivim i akustičnim instrumentima?

- Ja bih voleo da kroz ovaj posao upoznam dosta ljudi koji će mi pomoći da ceo taj perfomans proširim. Voleo bih da imam rock bend koji će da prati tu elektro muziku - da neke delove izbacim i da to sviraju akustični instrumenti. Mislim da je taj akustični momenat bitan za performans, ali sam za sad "one man show".

Novi spot izgleda odlično i u tom estetskom pogledu. Da li ti je taj vizuelni momenat podjednako bitan?

- Estetika i vizuelizacija muzike mi je veoma bitna. Tu naravno imam pomoć i uvek se konsultujem sa iskusnijim ljudima. Ceo spot sam radio sa mojim drugom fotografom Vasilijem Vujovićem Vasom. Zajedno smo smislili boje i celu radnju. Većinu odeće  su radile moje drugarice koje imaju modnu marku "Reila". Nekako, taj spot je nastao veoma spontano i jako mi je drago što se toliko dopada ljudima. "Reila Fashion" ima i kolekciju koja se zove D-Generation. One su prošle godine napravile mušku kolekciju koju čine crni motivi i dugačke stvari, a za devojke su to bile šarene stvari - slično kao kada pravim muziku, ili to bude neka spora i tiha balada ili neka baš "agresivna", brza pesma.

Koji su tvoji planovi nakon promocije novog spota?

- Radim trenutno na sledećem singlu koji bi trebao da izađe na proleće. A potom ćemo sakupiti sve moje ostale pesme koje će izaći u vidu EP-ja, nadam se ovog leta.