
Lidl: Pesma zahvalnosti za 300 000 lajkova
Prodajni lanac Lidl Srbija na tržištu je popularizovao promo pesmu koja je vrlo brzo osvojila potrošače. Prepoznatljiva melodija sada je dobila novi tekst, zahvaljujući 300 000 lajkova i interkaciji koju je Lidl Srbija putem društvene mreže Facebook ostvario sa svojim potrošačima.
24-05-2019
|13:04
|Autor / Izvor: Naxi media-lidl Srbija PR

"Gde stanuje svežina i životna vedrina…U Lidlu, u Lidlu" pevušili su mnogi putem različitih reklamih kanala, a sada je Lidl Srbija dobila čak 300 000 razloga da napravi rimejk dobro poznate pesme, fokusirajući se na njihov profill na Facebook mreži.
- Baš puno nam se sviđa 300 000 lajkića za Lidl, za Lidl... - jesu novi stihovi kojim Lidl Srbija obeležava značajan uspeh od čak 300 000 lajkova!
I ne samo to, Lidl Srbija poziva pratioce i potrošače da i dalje ostanu aktivni, te da učestvuju u pitanjima, share-ovima, konkursima i nastave da prate sve aktuelnosti koje za njih pripremaju.
Svi oni koji uživaju u kulinarskim čarolijama, svakodnevno mogu posetiti sajt www.lidlovirecepti.rs i pronaći odlične recepte i savete.
Poslušajte kako zvuči zahvalnost za 300 000 lajkića...