Ladurée i Nina Ricci: Savršena kombinacija ukusa i mirisa

Poznata modna kuća "Nina Ricci" i slavna francuska poslastičarska kompanija "Ladurée" ujedinili su se kako bi osmislili kombinaciju primamljivog mirisa inspiranog kolačićima.

03-06-2015

|

10:56

Poznata modna kuća "Nina Ricci" i slavna francuska poslastičarska kompanija "Ladurée" ujedinili su se kako bi osmislili kombinaciju primamljivog mirisa inspiranog kolačićima.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave:2.12.2013. - 17:00:00

nina
(Foto: luxurylaunches)

"Ladurée" je već odavno osvojio mnoga srca, ali nisu ni sanjali da će osvojiti i srce jednog mirisa i da će upravo baza tog mirisa mirisati poput ovih savršenih kolačića.

Tako je stvoren "La Tentation de Nina", novo limitirano izdanje originalnog parfema modne kuće "Ninna Ricci" iz 2006. godine. Na njemu su sarađivali profesionalni parfimer Olivier Kresp i šef kuhinje ove čuvene pariške poslastičarnice, Vinsent Lemains. Upravo su njih dvojica zaslužni za ovaj miris, na kojem su radili duže vreme, a sve kako bi kreirali miris koji biste želeli pojesti. Da bi ipak imali šta i za pojesti pobrinuo se "Ladurée" koji je povodom ove saradnje izbacio specijalne kolače nazvane takođe "La Tentation de Nina".

nina
(Foto: luxurylaunches)

Novi miris iz "Nine Ricci" kompanije najavljen je kao nešto novo, kao ozbiljnija ponuda na tržištu mirisa pa je, u to ime što je inspiran slatkim kolačićima, manje sladak. Sam miris "La Tentation de Nina" je sveža cvetno – voćna toaletna vodica. Nosi miris džema od maline, limunom i ružom. Gornje note uključuju citrusne note bergamota koje prelaze u srce maline, badema, limuna i bugarske ruže koji su spojeni zajedno u miris kolača, dok samu bazu čine note "Bourbon" vanile, belog mošusa i sandalovine.

nina
(Foto: luxurylaunches)

Ovaj luksuzni duo za koji smo sigurni da će osvojiti mnoge pripadnice lepšeg pola kreće u prodaju 20. januara što ga čini odličnim poklonom za Dan zaljubljenih.