-
Poslednjih 5 pesama
- Vampiri - Ona i ja
- Riblja čorba - Kada padne noć
- Magazin - S druge strane mjeseca
- Laki Pingvini - Šizika
- Parni Valjak - Kud Idemo Mi
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Gulaš sa paprikama i mesom
Pravi gurmani nikako neće moći da odole ovom savršenom, aromatičnom jelu.
Kokos kuglice sa malinama
Recept je toliko jednostavan, pa ove kuglice uvek možete pripremati sa decom i prijateljima...
-
Zdravlje
Melatonin iz prirode: Najbolje namirnice za miran san
Melatonin je hormon ključan za regulaciju sna. Proizvodi ga epifiza u mozgu, a njegovi nivoi prirodno rastu nakon zalaska sunca i opadaju s dolaskom dana. Istraživanja pokazuju da povećan unos melatonina putem ishrane može poboljšati kvalitet sna.
Ultra-prerađena hrana može da sabotira mršavljenje, čak i kada se zdravo hranite!
Ultra-prerađena hrana (UPF) već ima lošu reputaciju, a nova studija pokazuje da čak i njene „zdravije“ varijante mogu ozbiljno narušiti napore u mršavljenju.
-
-
Putovanja
Nepal omogućio besplatan uspon na skoro 100 planina, a evo i zašto
Planinarenje po Himalajima jeste ozbiljan hobi i ujedno ozbiljan trošak, ali vlada Nepala je nedavno saopštila uzbudljivu vest: naredne dve godine čak 97 planina biće dostupne za besplatan uspon. Prava planinarska prilika!
Pet najboljih gradova za digitalne nomade u 2025. godini
Život digitalnog nomada može biti izuzetno ispunjavajući, naravno, ako se pravilno organizuje. Prava i etička opcija smeštaja, fleksibilni radni prostori, prilika da se izgradi nova zajednica i sloboda da se svet istražuje sopstvenim tempom i sve to čini ovaj stil života sve privlačnijim.
-
Preporučujemo
Zašto ne bi trebalo da okrećemo čaše naopako nakon pranja?
Mnogi ne obraćaju pažnju na način odlaganja čaša nakon pranja, ali stručnjaci upozoravaju da ih nikada ne treba stavljati naopako. Iako se često čini praktičnim jer čaše brže osuše, to može ozbiljno da ugrozi njihov kvalitet i dugovečnost.
Koliko često bi zapravo trebalo da peremo kuhinjske krpe?
Kuhinjske krpe se ne koriste samo za sudove – često njima brišemo ruke, radne površine, pa čak i ostatke hrane. Nakon toga ih obično zgužvamo i ostavimo da vise preko stolice, radijatora ili na nekom uglu radne ploče. Ali koliko često ih zaista operemo?
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.35 117.17 117.99 CHF 123.66 124.53 125.41 USD 99.98 100.68 101.39
-
Kultni jeans brand LEE predstavio jesenju kampanju
Koristeći prave ljude i pokrete, nova Move Your Lee® kampanja za jesen 2016. godine nudi nam svež pristup, dinamičan koncept i po prvi put novi način komunikacije sa potrošačima.
08-08-2016 | 11:40 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Od početka, Move Your Lee® je bila savršena poruka za modno napredan denim brend, a u ovoj sezoni svoj koncept pomeraju korak napred, istražujući stvarnu fizičku slobodu, kreativnu ekspresiju i kontakt sa modnim fanovima. Rastegljivost, stil i stvarna fizička ekspresija koju samo pravi par jeansa može da pruži, naglašavaju pravo značenje Move Your Lee® – pozivajući potrošače da budu deo priče.
U posebnom jednoipominutnom filmu i seriji atraktivnih fotografija, grupa plesača i modela noseći modele iz kolekcije jesen/zima 2016. nam pokazuje svoje pokrete u koreografiski neusiljenoj, nestilizovanoj i neočekivanoj plesnoj tački. Nesvakidašnji, mladalački i pozitivnom energijom nabijen film predstavlja ultimativni selfie, slow-motion trenutak ljudske kreativnosti i opuštenosti. Kratki filmovi biće deo digitalne platforme zajedno sa serijom fotografija koje će se naći u magazinima i bilboard kampanjama širom Evrope i sveta.
Upotrebom #MoveYourLee fanovi kultnog modnog brenda LEE, moći će da postavljaju svoje kratke filmove u trajanju od 10 sekundi ne bi li postali deo zajednice i globalnog pokreta koji slavi kreativnost i uzbuđenje, stvarajući zvezde od svojih fanova. Srž kampanje jesen/zima 216. jeste u tome da ostanete verni sebi, da slavite kreativnost i krećete se na sebi svojstven način.
Kultni američki denim brend LEE deo je ponude novog multibrand koncepta Fashion Company pod nazivom DENIMLAB koji možete naći u prizemlju šoping mola Delta city. -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: