-
Poslednjih 5 pesama
- Aleksandra Radović - Carstvo Tuge
- Josipa Lisac - Danas sam luda
- Moby Dick - Na rubu moje usne
- Knez - Pricaj Sa Mnom
- Tap 011 - Reka
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Starinski kolač sa šljivama
Mirisan, mekan i jednostavan, ovaj kolač sa šljivama savršen je za popodnevnu kafu, posebno kada padaju kiše i jedva čekamo da se opustimo u svojoj kući, pročitamo nešto ili pogledamo omiljenu seriju...
Krompir čorba sa pečurkama
Ako ste ljubitelj krompir čorbe probajte ovu interesantniju verziju sa pečurkama, koje tradicionalnom jelu daju posebnu aromu.
-
Zdravlje
Pet svakodnevnih navika u kuhinji koje vas nesvesno udaljavaju od zdrave ishrane
Male promene u načinu pripreme hrane mogu značajno poboljšati nutritivnu vrednost vaših obroka.
Kako odrediti najbolje vreme za spavanje?
Idealno vreme za spavanje u zavisnosti od vašeg ustaljenog buđenja Količina sna koja vam je potrebna menja se tokom života. Zato vaš uzrast može pomoći u određivanju tačnog vremena odlaska na spavanje, kako biste se probudili odmorni i spremni za dnevne obaveze.
-
-
Putovanja
Dvadeset najsrećnijih gradova na svetu u 2025. prema mišljenju lokalnog stanovništva
Novinari magazina Time Out pitali su više od 18.000 stanovnika gradova koliko ih njihov grad čini srećnim, a evo šta su oni odgovorili.
Mala baltička zemlja nadmašila Portugal i Grčku po gostoprimstvu
Kada planirate svoje sledeće evropsko putovanje, šta vam prvo pada na pamet? Spektakularne obale, povoljna i ukusna hrana, ulice sa kaldrmom prepune galerija i vinskih barova? Sve su to odlični razlozi za put, ali ima nešto još lepše, osećaj dobrodošlice. Jer, budimo iskreni, ništa ne može da se meri s onim trenutkom kad zalutate u usku uličicu, uđete u mali bar i završite večer u razgovoru s meštanima do zatvaranja.
-
Preporučujemo
Kako sprečiti kondenzaciju na prozorima i pojavu buđi uz pomoć sode bikarbone?
Dolaskom hladnijih dana, mnogi primete kapljice vode koje se nakupljaju na prozorima klasičan znak kondenzacije. Ovaj problem najčešće se javlja od kraja septembra do aprila, kada je razlika između spoljne i unutrašnje temperature najveća, a vazduh u zatvorenom prostoru previše vlažan.
Zaboravite usisivač: Stari kineski trik za savršeno čiste podove
I pored redovnog čišćenja i korišćenja savremenih sredstava, sitne čestice prašine brzo se ponovo skupljaju na raznim površinama u domu. Zbog toga se mnogi oslanjaju na jednu staru, ali izuzetno delotvornu tehniku čišćenja – tradicionalni kineski način mokrog brisanja podova.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.34 117.16 117.98 CHF 124.93 125.81 126.69 USD 100.09 100.80 101.50
-
Kultni jeans brand LEE predstavio jesenju kampanju
Koristeći prave ljude i pokrete, nova Move Your Lee® kampanja za jesen 2016. godine nudi nam svež pristup, dinamičan koncept i po prvi put novi način komunikacije sa potrošačima.
08-08-2016 | 11:40 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Od početka, Move Your Lee® je bila savršena poruka za modno napredan denim brend, a u ovoj sezoni svoj koncept pomeraju korak napred, istražujući stvarnu fizičku slobodu, kreativnu ekspresiju i kontakt sa modnim fanovima. Rastegljivost, stil i stvarna fizička ekspresija koju samo pravi par jeansa može da pruži, naglašavaju pravo značenje Move Your Lee® – pozivajući potrošače da budu deo priče.
U posebnom jednoipominutnom filmu i seriji atraktivnih fotografija, grupa plesača i modela noseći modele iz kolekcije jesen/zima 2016. nam pokazuje svoje pokrete u koreografiski neusiljenoj, nestilizovanoj i neočekivanoj plesnoj tački. Nesvakidašnji, mladalački i pozitivnom energijom nabijen film predstavlja ultimativni selfie, slow-motion trenutak ljudske kreativnosti i opuštenosti. Kratki filmovi biće deo digitalne platforme zajedno sa serijom fotografija koje će se naći u magazinima i bilboard kampanjama širom Evrope i sveta.
Upotrebom #MoveYourLee fanovi kultnog modnog brenda LEE, moći će da postavljaju svoje kratke filmove u trajanju od 10 sekundi ne bi li postali deo zajednice i globalnog pokreta koji slavi kreativnost i uzbuđenje, stvarajući zvezde od svojih fanova. Srž kampanje jesen/zima 216. jeste u tome da ostanete verni sebi, da slavite kreativnost i krećete se na sebi svojstven način.
Kultni američki denim brend LEE deo je ponude novog multibrand koncepta Fashion Company pod nazivom DENIMLAB koji možete naći u prizemlju šoping mola Delta city. -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: