Ko je za kafu sa Klunijem?
Popularni brend Nestlé, za potrebe reklamne kampanje angažovao je dva holivudska zavodnika - Džordža Klunija i Meta Dejmona.
04-06-2015
|02:29
Popularni brend "Nestlé", za potrebe reklamne kampanje angažovao je dva holivudska zavodnika - Džordža Klunija i Meta Dejmona.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 4.12.2013. - 12:40:00
(Foto: ema-online)
Njih dvojica su snimili reklamne spotove, a interesantno je, da je "Nestlé Nespresso" kampanju sproveo u partnerstvu sa kompanijom "Google" i kanalom "YouTube".
Žan-Marka Devosin, generalni direktor "Nestlé Nespresso"-a istakao je da je ovo jedinstveno iskustvo, te pomeranje granica kada je reč o kreiranju njihovih dosadašnjih kampanji.
- Ovo je korak napred u marketing strategiji našeg brenda i želji da našim dragim ljubiteljima kafe ponudimo Nespresso svet iz nešto drugačijeg ugla, putem inovativne digitalne platforme. -
Ova ekspanzija u digitalnom svetu pruža sveobuhvatan uvid u aktivnosti ovog brenda kafe. Korisnici mogu da istražuju sve vezano za održivost Nespresso proizvoda, najbolje recepte za pripremanje kafe i upoznaju ljudi koji gaje iste simpatije prema ovom brendu.