Kenzo: Nadrealna kampanja za prolećnu kolekciju
Kreativni direktori koji stoje iza modne kuće
03-06-2015
|10:56
Kreativni direktori koji stoje iza modne kuće "Kenzo" ponovo su u prolećno/letnoj kampanji ostvarili saradnju sa "Toiletpaper" magazinom. Nova serija neverovatno zabavnih i šarenih fotografija i printeva inspiraciju vuče u morskoj tematici.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 28.1.2014. - 19:00:00
(Foto: glossynewsstand/Pierpaolo Ferari)
Fotografije modela Devon Aoki i Paula Boče slikao je fotograf Pierpaolo Ferari, a tim "Toiletpaper" magazina iza kog stoje Maurizio Katelan, Pierpaolo Ferari i Mikol Talso dodatno se poigrao sa fotografijama, kako bi ih pretvorili u nadrealne i zaigrane. 
(Foto: glossynewsstand/Pierpaolo Ferari)
Vizuali kampanje su nešto između fotografija i slika i poigravaju se sa umetnošću. Dizajneri otkrivaju kako su morsku tematiku izabrali jer su želeli iskoristiti ovu kampanju kako bi podigli svesti o zagađenosti okeana i sve manjeg životinjskog sveta u njima. S obzirom na to da kreativni dizajneri brenda žive u Kaliforniji dobro su upoznati sa ovom problematikom. 
(Foto: glossynewsstand/Pierpaolo Ferari)
Postoje i šuškanja da postoji velika mogućnost da se upravo neki od ovih vizuala nađu i na nekim "Kenzo" majicama.