Jedna sasvim drugačija reklama

Bliže se Božićni i novogodišnji praznici i mnogi smišljaju šta će kupiti svojim najdražima. Kao i svaki put, biće potrošene ogromne sume novca. Zato su iz robne kuće Harvey Nichols predstavili neobičnu reklamu čiji je moto: Što manje novca potrošite na svoje najmilije, više ćete moći da potrošite na sebe.

02-06-2015

|

12:25

Bliže se Božićni i novogodišnji praznici i mnogi smišljaju šta će kupiti svojim najdražima. Kao i svaki put, biće potrošene ogromne sume novca. Zato su iz robne kuće "Harvey Nichols" predstavili neobičnu reklamu čiji je moto: "Što manje novca potrošite na svoje najmilije, više ćete moći da potrošite na sebe".

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 28.11.2013. - 11:50:00

Jedinstvena reklama
Foto:(dailymail)

U reklami se pojavljuju porodice koja jedva čekaju da otpakuju poklone. Međutim, svakoga od njih dočeka iznenađenje - dobiju sitnice koje vrede manje od dve funte, uz natpis na kutiji: "Izvini, potrošio sam to na sebe".

Nova kolekcija poklona "Harvey Nichols"-a obuhvata hemijsku olovku, konzervu s hranom, spajalice, čep za odvod, čačkalice, četkicu za zube, šačicu šljunka, žicu za pranje suđa, slanik.

Pogledajte kakve su bile reakcije na ove poklone "iz njihove poslednje kolekcije".